kloningen Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 hei! jeg var å testet htc hero i en butikk, og da la jeg merke til at tastene på qwerty-tastaturet var litt små.. går det an å få tastaturet sidelengs? altså legge telefonen vannrett og få det litt større? merket også at den brukte veldig lang tid på å slå på, er det noe jeg kan gjøre med det? Syns det lille qwerty er perfekt jeg, når man blir vandt til det ^^ Store er litt for stort, så må skrive med to hender, og venstretommelen min har en tendens til å ikke trykke der jeg vil trykke xb Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 vet, men jeg syns lille qwerty er for lite, er det mulig å få det "stort" og avlangt? fikk ikke det til i butikken... og 2, kan jeg få telefonen raskere påslått på noen måte? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) Er det mulig å gjøre sånn at telefonen ikke slår av Wi-Fi når skjermen går i skjermsparemodus? Virker som om at når skjermen går i skjermsparemodus så slår Wi-Fien seg av... irriterende når man prøver å høre på nett-radio. Edit: Mulig det kan være noe feil med "Stream Furious" som slår det av. Er ingen innstillinger på programmet. :/ Endret 16. juli 2010 av Kexxy er Sexxy! Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Er det mulig å gjøre sånn at telefonen ikke slår av Wi-Fi når skjermen går i skjermsparemodus? Settings --> Wireless & Networks --> Wi-Fi Settings --> "Menu-knappen" --> Advanced --> Wi-Fi sleep Policy --> "Never" Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Prøvde det nå. Virker ikke. Jeg setter på streamen, skjermen går i skjermsparemodus og nettet slår seg av. Lenke til kommentar
Okse_ku Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Det er allerede en widget som lar deg skru av og på Flymodus som er/fåes hvor? Trykk på "+", også finner du det under en av innstillingene. 1 Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Skal være et kalibreringsverktøy under Settings en plass. Har kalibrert min et par ganger for moro skyld. Hmm... Fant kalibreringsverktøyet, med det virker ikke :S Selv om den ligger på en gjevn overflate så kalibrerer den seg med samme feil. Burde jeg sendt den inn til reperasjon? Hvor fant du kalibreringsverktøyet? Klarer ikke finne det... Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Det tok meg ti sekunder å finne den... Men siden du ikke gadd å sjekke: "Settings - Add to Home - Widget - Settings - Airplane Mode" Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Det tok meg ti sekunder å finne den... Men siden du ikke gadd å sjekke: "Settings - Add to Home - Widget - Settings - Airplane Mode" det er ikke så lett å sjekke når jeg må på butikken for å sjekke! jeg har ikke telefonen enda! :!: Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Finnes det er program for å gjenkjenne musikk gjennom mikrofonen? ssånn som SE telefoner har Lenke til kommentar
ironman666 Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Finnes det er program for å gjenkjenne musikk gjennom mikrofonen? ssånn som SE telefoner har Shazam Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 (endret) Trykk på den +'en for å adde widgets til homescreen, så velger du "widgets" -> system -> Airplande mode. Litt sen med å oppdatere siden Endret 17. juli 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Hvordan får kontaktbilder fra som er tatt fra facebook til å oppdateres? Når noen av mine kontakter skifter profilbilde, så vil jeg at de skal skiftes på kontaktene også. Trodde den gjorde av seg selv, når jeg har koblet sammen en kontakt med deres facebookprofil. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Det tok meg ti sekunder å finne den... Men siden du ikke gadd å sjekke: "Settings - Add to Home - Widget - Settings - Airplane Mode" det er ikke så lett å sjekke når jeg må på butikken for å sjekke! jeg har ikke telefonen enda! :!: Hadde inntrykk av at du hadde telefonen ettersom du spør så mye spørsmål som det er naturlig for en som har telefonen å spørre Til spørsmålet du stilte om hvordan starte telefonen raskere: Det er ikke stort å gjøre. Den trenger naturlig nok den tiden det tar. HTC gjør det ikke for å være kjipe Hvordan får kontaktbilder fra som er tatt fra facebook til å oppdateres? Når noen av mine kontakter skifter profilbilde, så vil jeg at de skal skiftes på kontaktene også. Trodde den gjorde av seg selv, når jeg har koblet sammen en kontakt med deres facebookprofil. Så vidt jeg har erfart på min telefon så må jeg kjøre Facebook Sync programmet på nytt for at bilder skal oppdateres. For det er vel ingen annen måte enn å bruke det programmet for å få bilder fra Facebook profiler på kontaktene? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Til spørsmålet du stilte om hvordan starte telefonen raskere: Det er ikke stort å gjøre. Den trenger naturlig nok den tiden det tar. HTC gjør det ikke for å være kjipe nei, men tenkte kanskje de hadde noe lignende det 'gigabyte' har.. altså noe lignende boot-up turbo eller noe lignende ______ noen som kan skrive i pm til meg hvordan jeg slår på autorotasjon med emne autorotasjon? (så jeg finner det fort tilbake når jeg har kjøpt) noen som fraråder meg å kjøpe denne av en grunn? noen som syns det er vanskelig å skrive f.eks sms med avlangt qwerty? vil ikke bruke 3000 på en telefon som er vanskelig å skrive med, da jeg skriver ganske mange sms Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Til spørsmålet du stilte om hvordan starte telefonen raskere: Det er ikke stort å gjøre. Den trenger naturlig nok den tiden det tar. HTC gjør det ikke for å være kjipe nei, men tenkte kanskje de hadde noe lignende det 'gigabyte' har.. altså noe lignende boot-up turbo eller noe lignende ______ noen som kan skrive i pm til meg hvordan jeg slår på autorotasjon med emne autorotasjon? (så jeg finner det fort tilbake når jeg har kjøpt) noen som fraråder meg å kjøpe denne av en grunn? noen som syns det er vanskelig å skrive f.eks sms med avlangt qwerty? vil ikke bruke 3000 på en telefon som er vanskelig å skrive med, da jeg skriver ganske mange sms autorotasjon er PÅ som standard. men du må legge den ned mot venstre, ikke høyre. Syns du bør gå for en annen android telefon. noe sterkere. HTC er litt utdatert på hardware og litt tregere deretter Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 ja, men prisen er ganske fin.. er ikke særlig rik.... Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Jeg synes telefonen er litt treig på responsen når jeg skriver melding, flere som opplever det eller er det bare meg? Er det en annen sms-tjeneste som er bedre å bruke? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 Jeg synes telefonen er litt treig på responsen når jeg skriver melding, flere som opplever det eller er det bare meg? Er det en annen sms-tjeneste som er bedre å bruke? Ja enig, men skriv i ditt eget tempo, alle bokstavene kommer ned uansett, telefonen trenger bare litt tid. xD Alle sier hancent sms er bedre, men faen heller er bare tull med den syns nå jeg.. Selv syns jeg bla i kontakter er dødelig tregt Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 er wildfire tregere eller raskere enn hero? måtte spørre.. DT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå