Gjest medlem-83883 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Cronos Droid 2.0.2 ble lansert i kveld. Etter å ha testet mange ROM til Hero, kommer jeg alltid tilbake til Cronos. Utviklingen går fremover jevnt og trutt, og utvikleren har et veldig bra forum tilknyttet prosjektet. Anbefales for alle som ønsker et stabilt og raskt ROM til sin Hero. Cronos 2.0.2 Stable Har akkurat flashet 2.0.2, og alt ser bra ut så langt. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Takk for forslaget. Holder på å legge inn Cronos 2.0.2 lite nå 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Finner ingen payed apps i market. Finnes det ikke en app som gjør alle apps synlige? Market enabler har jeg installert - hjalp fint lite. 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Finnes det bedre batterier til Hero man lett kan få tak i? 1 Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Cronos Droid 2.0.2 ble lansert i kveld. Etter å ha testet mange ROM til Hero, kommer jeg alltid tilbake til Cronos. Utviklingen går fremover jevnt og trutt, og utvikleren har et veldig bra forum tilknyttet prosjektet. Anbefales for alle som ønsker et stabilt og raskt ROM til sin Hero. Cronos 2.0.2 Stable Har akkurat flashet 2.0.2, og alt ser bra ut så langt. Jeg har Cronos 1.7 inne, kan jeg rett og slett oppdatere ved å flashe 2.0.2? 1 Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Finner ingen payed apps i market. Finnes det ikke en app som gjør alle apps synlige? Market enabler har jeg installert - hjalp fint lite. Du er klar over at du må starte market enabler og velge en operatør selv ikke sant? 1 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Finner ingen payed apps i market. Finnes det ikke en app som gjør alle apps synlige? Market enabler har jeg installert - hjalp fint lite. Du er klar over at du må starte market enabler og velge en operatør selv ikke sant? Nope. Gikk inn på applicationen nå. Hvordan vet jeg hvilke intsillinger min operatør har? Edit: lol. nvm. Endret 7. juli 2010 av Ajaco 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883 Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Jeg har Cronos 1.7 inne, kan jeg rett og slett oppdatere ved å flashe 2.0.2? Jeg ville gjort en fullstendig wipe siden du har 1.7 inne. Akkurat den versjonen var det mye tull med. På min telefon var 1.7 veldig buggete og treg, og det var flere brukere som opplevde de samme problemene. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Finner ingen payed apps i market. Finnes det ikke en app som gjør alle apps synlige? Market enabler har jeg installert - hjalp fint lite. Du er klar over at du må starte market enabler og velge en operatør selv ikke sant? Nope. Gikk inn på applicationen nå. Hvordan vet jeg hvilke intsillinger min operatør har? Edit: lol. nvm. 1 Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Kan noen gi meg en kort og lettfattelig forklaring på hvorfor man vil laste inn andre ROM enn standard? Hva er for eksempel fortrinnet med Cronos kontra 2.1? 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883 Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Hvorfor custom ROM? Fordi jeg kan! Litt av sjarmen med Android er at man ikke er låst til det Google/HTC gir ut av programvare. Jeg liker å ha muligheten til å prøve forskjellige løsninger og ROM som er tilpasset etter andre mål enn det HTC har. F.eks. AOSP, Vanilla, Sense m/ forskjellige tema (SenseHero). Det kan også være gøy å prøve ut "nye" teknologier, som f.eks. JIT-kompilerig. Overklokking er også en mulighet du ikke finner i HTCs standard ROM. Nå har jeg ikke prøvd standard 2.1 ROM på min Hero enda, så jeg kan ikke si noe om hvordan ytelsen er i forhold til custom 2.1 ROM. Under Android 1.5 var det en markant ytelsesforbedring med custom ROM (SenseHero, Kimera, MoDaCo). Om dette fortsatt er sant for 2.1 aner jeg ikke. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Hm tror jeg skal selge Heroen min og gå over til Desire... :] vil det funke når jeg kjøpte mobilen på abbonement for 12mnd ? altså hive mitt sim inn i en ny ulåst Desire, og gi heroen min til noen som har netcom? 1 Lenke til kommentar
mroystein Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 For oss med problemer med Spotify : http://getsatisfaction.com/spotify/topics/android_client_playback_stops_when_phone_goes_idle Fant du noen løsning på problemet? 1 Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Hm tror jeg skal selge Heroen min og gå over til Desire... :] vil det funke når jeg kjøpte mobilen på abbonement for 12mnd ? altså hive mitt sim inn i en ny ulåst Desire, og gi heroen min til noen som har netcom? Gammelt sim i ulåst telefon: Nemo problemo. Angående Heroen så kan du bare kontakte Netcom og få låsekoden til telefonen. Du er bundet til Netcoms tjenester i 12mnd ikke telefonen din 1 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Ah ohkey, takk for svar ) 1 Lenke til kommentar
JFM Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Kan være at jeg bytter ut Heroen min. Vil prøve noe annet 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Tror jeg vil beholde HTC Hero til den blir minst 2 år gammel. Ser ikke vitsen med å kaste penger ut vinduet for å erstatte noe som fungerer ypperlig. 3 Lenke til kommentar
Krestjan Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 For oss med problemer med Spotify : http://getsatisfacti...phone_goes_idle Fant du noen løsning på problemet? Nei, det ser ikke ut til at det har vært noen fremgang. Vet ikke om Spotify er klar over at dette er et problem, da det står at de allerede har svart på spørsmålet i getSatisfaction-linken ovenfor. 1 Lenke til kommentar
gwh Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Tror jeg vil beholde HTC Hero til den blir minst 2 år gammel. Ser ikke vitsen med å kaste penger ut vinduet for å erstatte noe som fungerer ypperlig. +1 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Du vet det finnes en +knapp nederst til høyre på innlegget? 9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå