Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-83883

Cronos Droid 2.0.2 ble lansert i kveld. Etter å ha testet mange ROM til Hero, kommer jeg alltid tilbake til Cronos. Utviklingen går fremover jevnt og trutt, og utvikleren har et veldig bra forum tilknyttet prosjektet. Anbefales for alle som ønsker et stabilt og raskt ROM til sin Hero.

Cronos 2.0.2 Stable

Har akkurat flashet 2.0.2, og alt ser bra ut så langt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Cronos Droid 2.0.2 ble lansert i kveld. Etter å ha testet mange ROM til Hero, kommer jeg alltid tilbake til Cronos. Utviklingen går fremover jevnt og trutt, og utvikleren har et veldig bra forum tilknyttet prosjektet. Anbefales for alle som ønsker et stabilt og raskt ROM til sin Hero.

Cronos 2.0.2 Stable

Har akkurat flashet 2.0.2, og alt ser bra ut så langt.

Jeg har Cronos 1.7 inne, kan jeg rett og slett oppdatere ved å flashe 2.0.2?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Finner ingen payed apps i market. Finnes det ikke en app som gjør alle apps synlige? Market enabler har jeg installert - hjalp fint lite.

Du er klar over at du må starte market enabler og velge en operatør selv ikke sant?

Nope. Gikk inn på applicationen nå. Hvordan vet jeg hvilke intsillinger min operatør har?

Edit: lol. nvm.

Endret av Ajaco
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883

Jeg har Cronos 1.7 inne, kan jeg rett og slett oppdatere ved å flashe 2.0.2?

Jeg ville gjort en fullstendig wipe siden du har 1.7 inne. Akkurat den versjonen var det mye tull med. På min telefon var 1.7 veldig buggete og treg, og det var flere brukere som opplevde de samme problemene.

Lenke til kommentar

Finner ingen payed apps i market. Finnes det ikke en app som gjør alle apps synlige? Market enabler har jeg installert - hjalp fint lite.

Du er klar over at du må starte market enabler og velge en operatør selv ikke sant?

Nope. Gikk inn på applicationen nå. Hvordan vet jeg hvilke intsillinger min operatør har?

Edit: lol. nvm.

:thumbs:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883

Hvorfor custom ROM? Fordi jeg kan!

Litt av sjarmen med Android er at man ikke er låst til det Google/HTC gir ut av programvare. Jeg liker å ha muligheten til å prøve forskjellige løsninger og ROM som er tilpasset etter andre mål enn det HTC har. F.eks. AOSP, Vanilla, Sense m/ forskjellige tema (SenseHero). Det kan også være gøy å prøve ut "nye" teknologier, som f.eks. JIT-kompilerig. Overklokking er også en mulighet du ikke finner i HTCs standard ROM.

Nå har jeg ikke prøvd standard 2.1 ROM på min Hero enda, så jeg kan ikke si noe om hvordan ytelsen er i forhold til custom 2.1 ROM. Under Android 1.5 var det en markant ytelsesforbedring med custom ROM (SenseHero, Kimera, MoDaCo). Om dette fortsatt er sant for 2.1 aner jeg ikke.

Lenke til kommentar

Hm tror jeg skal selge Heroen min og gå over til Desire... :] vil det funke når jeg kjøpte mobilen på abbonement for 12mnd ?

altså hive mitt sim inn i en ny ulåst Desire, og gi heroen min til noen som har netcom?

Gammelt sim i ulåst telefon: Nemo problemo.

Angående Heroen så kan du bare kontakte Netcom og få låsekoden til telefonen. Du er bundet til Netcoms tjenester i 12mnd ikke telefonen din ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...