Vipera Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Er det verd å kjøpe HTC Hero for 2800 kr ? Jeg hadde kjøpt en litt nyere telefon om jeg skulle handlet i dag men. Blir kanskje litt dyrere Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Irriterer meg stadig vekk over gpsen på Heroen min. Ofte når jeg skal bruke den så får den ikke til å finne posisjonen min uansett hvor lenge jeg søker. Det er fakstisk oftere at den ikke funker enn når den faktisk funker. Noen som har hatt samme problem og kanskje har en løsning? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Faen må jeg unroote for å installere den? Kommer fortsatt ikke forbi den forberedelsesoppdateringen, får verification error.. fitteeee Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Jepp. Nå svir dere for å surre med ørten villain rom'er. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 fffuuu, får vel bare flashe orginal da.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Jeg svir ikke Bytex. Jeg storkoser meg. Dog må flire av alle som får feilmeldinger da. Moro. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Faen må jeg unroote for å installere den? Kommer fortsatt ikke forbi den forberedelsesoppdateringen, får verification error.. fitteeee Flash den til originalt så fungerer det som smurt. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Ser ikke noe som helst behov for å flashe orginal romen over 10.3 som jeg har nå. Noen påstår 10.3 er raskere, andre orginal romen. Så er nok ikke store forskjellen. Og villainrom 11 er på vei, som er bassert på EU htc romen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Snygt. Tror jeg dog holder meg til 10.3. 11-rommen kan umulig ha noe spesielt 10.3 ikke har... Lenke til kommentar
JFM Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Tipset fra meg er å være etterpåklok og slutte å kødde med hacka roms i fremtiden på telefonene dine. Jepp. Nå svir dere for å surre med ørten villain rom'er. Hvorfor skriver du alt dette? Det er artig å spennende å drive med slike ting. Bare for at du ikke får det til eller tør prøve, trenger du ikke snakke om hvor dumt det er. (ren gjetting, som kanakje ikke stemmer). Blir faktisk litt irritert! Veldig mye av det du skriver her handler om at du mener folk ikIrritertke skal roote/legge inn custom-rom mm. Synes du skal la folk bruke telefonen sin til det de vil. Som sagt, mange av oss syns det er morsomt å spennende. Vis ikke jeg kunne gjøre slikt med Heroen kunne jeg like godt bruket en Nokia 3310 Lenke til kommentar
gwh Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Irriterer meg stadig vekk over gpsen på Heroen min. Ofte når jeg skal bruke den så får den ikke til å finne posisjonen min uansett hvor lenge jeg søker. Det er fakstisk oftere at den ikke funker enn når den faktisk funker. Noen som har hatt samme problem og kanskje har en løsning? Hadde det samme problemet. Ble løst ved å installere nyeste radion. Nå er det lockon på alt fra 10-30sekunder. Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 (endret) Noen som kan forklare hvordan jeg flasher den tilbake til orginal? Hvis jeg prøver å å restore den tilbake til orginal rom (backup jeg har tatt tidligere), så får jeg bare feilmelding, og gjenopprettelsen blir avbrutt. Jeg klarer heller ikke å unroote den. med denne "oppskriften". Når jeg skal legge inn den orginale romen, så klarer ikke å finne mobilen, selv om den er koblet til pc`en. Noen som har noen tips? Edit: Var i Windows 7 feilen lå, måtte bruke en pc med Vista for å få det til. Endret 30. juni 2010 av Blueone Lenke til kommentar
LoKe2k Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Irriterer meg stadig vekk over gpsen på Heroen min. Ofte når jeg skal bruke den så får den ikke til å finne posisjonen min uansett hvor lenge jeg søker. Det er fakstisk oftere at den ikke funker enn når den faktisk funker. Noen som har hatt samme problem og kanskje har en løsning? Jeg sliter med nøyaktig det samme og aner ikke hvordan du skal få fiksa det. Lenke til kommentar
krizp0 Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 (endret) Noen som kan forklare hvordan jeg flasher den tilbake til orginal? Hvis jeg prøver å å restore den tilbake til orginal rom (backup jeg har tatt tidligere), så får jeg bare feilmelding, og gjenopprettelsen blir avbrutt. Jeg klarer heller ikke å unroote den. med denne "oppskriften". Når jeg skal legge inn den orginale romen, så klarer ikke å finne mobilen, selv om den er koblet til pc`en. Noen som har noen tips? Last ned 1.5-oppdateringen som kom litt før jul (LINK). Da blir telefonen akkurat som den var når du kjøpte den (bare oppdatert versjon av Android 1.5), og dermed slipper du også alt som har med unrooting å gjøre osv. Irriterer meg stadig vekk over gpsen på Heroen min. Ofte når jeg skal bruke den så får den ikke til å finne posisjonen min uansett hvor lenge jeg søker. Det er fakstisk oftere at den ikke funker enn når den faktisk funker. Noen som har hatt samme problem og kanskje har en løsning? Jeg sliter med nøyaktig det samme og aner ikke hvordan du skal få fiksa det. Hadde dette problemet før jeg også, men etter at jeg oppdaterte til Android 2.1 har jeg fått signal med en gang. Sannsynligvis er dette pga. oppdatert radio. Endret 30. juni 2010 av Krizp0 Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Er det noen mulighet for å velge hvilken kontaktliste man vil bruke ved google-synk? Har lett i menyene, men ikke funnet noe valg. Telefonen viser alle kontaktene, men jeg vil kun ha vist telefonkontakter Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Skal være mulig å velge "vis bare kontakter med telefonnummer", men husker ikke nøyaktig hvor. Skal være der en plass. Lenke til kommentar
trulsd Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Er det noen mulighet for å velge hvilken kontaktliste man vil bruke ved google-synk? Har lett i menyene, men ikke funnet noe valg. Telefonen viser alle kontaktene, men jeg vil kun ha vist telefonkontakter Åpne kontaktlista, Trykk menu-knappen, Trykk vis, og der inne kan i alle fall jeg velge mellom Google, Telefon og Sim kontakter. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Skal være mulig å velge "vis bare kontakter med telefonnummer", men husker ikke nøyaktig hvor. Skal være der en plass. Det stemmer! Man finner innstillingen for det under menyen 'Vis' i kontaktene. Dermed reduseres listen en del for mitt vedkommende. Men likevel kommer det kontakter med som jeg ikke trenger/vil ha vist på telefonen, for de tar bare plass der. For eksempel personer fra min forrige jobb. Den gjør lista 40-50 personer lengre. Det holder at jeg kan bla opp i mapppen 'Tidligere kollegaer' hvis jeg vil kontakte dem. Lenke til kommentar
Fleipolini Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Skal være mulig å velge "vis bare kontakter med telefonnummer", men husker ikke nøyaktig hvor. Skal være der en plass. Det stemmer! Man finner innstillingen for det under menyen 'Vis' i kontaktene. Dermed reduseres listen en del for mitt vedkommende. Men likevel kommer det kontakter med som jeg ikke trenger/vil ha vist på telefonen, for de tar bare plass der. For eksempel personer fra min forrige jobb. Den gjør lista 40-50 personer lengre. Det holder at jeg kan bla opp i mapppen 'Tidligere kollegaer' hvis jeg vil kontakte dem. Det greieste da er vel å bare kopiere disse til sim, for så å fjerne den fra google-kontaktene? Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Da var 2.1 installert (vet jeg er treig ). Oppdateringen gikk svært så smertefritt for seg fra 1.5 stock, alt av kontakter, filer o.l. overlevde. Det eneste som gikk dukken var Copilot, men det løser nok en reinstall lett. Synes dog ikke jeg merker så stor forskjell på hastigheten, men nå synes jeg da heller ikke at 1.5 var særlig langsomt heller. Mest positive så langt er Android-widget'ene for musikkspiller og strømstyring, og et freshere utseende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå