Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense

Anbefalte innlegg

Slik jeg har forstått det etter å ha lest diverse artikler/forum, er Friend Stream droppet i den offisielle Hero-romen, på lik linje med Live Wallpapers og noe Gallery greier. Antar dette er gjort fra HTC sin side mtp. ytelse.

akkurat dette var var ute etter når jeg satt å leste i tråden her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Faen! Merket i dag at telefonen har problemer med å vise varsling for kalenderpåminnelser. Slik var det ikke i ver 1,5. Derimot var det akkurat det samme problemet på min Desire, men dette problemet forsvant med den lille oppdateringen av ver 2.1 i vår. Så da blir det vel å vente på en oppdatering til ver 2.1 for Hero også...

Lenke til kommentar

Er det ikke meninga å kunne legge inn HTC-rom etter at man har hatt custom rom?

Du må bruke backupen av htc sin 1.5 rom for og installere rommen til htc igjen.

Får håpe at du tok backup for du la inn custom rom;)

Ellers blir det "goldcard" metoden da eller?

Har en backup liggende.. en sted... :p

Edit:

Error 170-meldinga kommer pga jeg kjører custom rom, eller?

Har forøvrig fått den 170 feilmeldinga med min Windows Mobile telefon HTC Touch Diamond også.

Og den kjører kun offisiell rom

Endret av World Of Warcraft
Lenke til kommentar

Det er: Fail to start USB connection (170), du får? sant?

Hvilken rom kjører du nå da?

Last ned denne: RUU_Hero_HTC_WWE_1.76.405.6_WWE_release_signed_NoDriver (ligger masse steder på nettet), sørg for å kjøre original flash også prøv igjen!

Lenke til kommentar

Det er den feilmeldinga jeg får ja.

Får den på bådeRUU_Hero_HTC_WWE_2.73.405.6_R_WWE_release_signed_NoDriver.exe og RUU_Hero_HTC_WWE_2.73.405.5_WWE_release_signed_NoDriver.exe

Akkurat samme feilen jeg fikk med Touch Diamond.

Prøvd på XP og Windows 7, med 2 forskjellige fysiske PCer, og 3 forskjellige USB kabler.

Edit: Kjører for øyeblikket Cronos custom-rom.

Både sync og tilkobling som disc fungerer fint.

Lenke til kommentar

Sier det igjen, last ned denne versjon: RUU_Hero_HTC_WWE_1.76.405.6_WWE_release_signed_NoDriver

Det er original 1.6 rom. 2.73 får du ikke lagt inn uten riktig flash.

Bytex, ikke noe problem å bruke andre rom enn den originale om man veit hva man driver med OG tar backup av ting...

Lenke til kommentar

Er det ikke meninga å kunne legge inn HTC-rom etter at man har hatt custom rom?

Du må bruke backupen av htc sin 1.5 rom for og installere rommen til htc igjen.

Får håpe at du tok backup for du la inn custom rom;)

Ellers blir det "goldcard" metoden da eller?

Har en backup liggende.. en sted... tongue.gif

Edit:

Error 170-meldinga kommer pga jeg kjører custom rom, eller?

Har forøvrig fått den 170 feilmeldinga med min Windows Mobile telefon HTC Touch Diamond også.

Og den kjører kun offisiell rom

Jepp, 170 feilmeldingen kommer p.g.a custom rom.

Lenke til kommentar

Tipset fra meg er å være etterpåklok og slutte å kødde med hacka roms i fremtiden på telefonene dine.

Hehe, kommer aldri til å slutte med å kødde med telefonene, selvom det fort blir dyrt :p

Sier det igjen, last ned denne versjon: RUU_Hero_HTC_WWE_1.76.405.6_WWE_release_signed_NoDriver

Det er original 1.6 rom. 2.73 får du ikke lagt inn uten riktig flash.

Bytex, ikke noe problem å bruke andre rom enn den originale om man veit hva man driver med OG tar backup av ting...

Laster ned nå.

Lenke til kommentar

Det er den feilmeldinga jeg får ja.

Får den på bådeRUU_Hero_HTC_WWE_2.73.405.6_R_WWE_release_signed_NoDriver.exe og RUU_Hero_HTC_WWE_2.73.405.5_WWE_release_signed_NoDriver.exe

Akkurat samme feilen jeg fikk med Touch Diamond.

Prøvd på XP og Windows 7, med 2 forskjellige fysiske PCer, og 3 forskjellige USB kabler.

Edit: Kjører for øyeblikket Cronos custom-rom.

Både sync og tilkobling som disc fungerer fint.

Hadde cronos rommen også før jeg la inn htc 1.5 rommen.

Eneste mulighet er og resette telefonen med backupen fra htc 1.5. altså IKKE fra pc`en.

Du har sikkert rooten backupen også og må du legge inn 1.5 rommen fra htc en gang til via pc`n. Etter dette kan du laste ned 2.1 rommen fra HTC.

Endret av cmf_Tiger
Lenke til kommentar

Etter å ha gjenoppretta fabrikkinstillinger, har jeg fortsatt ingen lyd i mine samtaler. Htc kundeservice sier jeg må levere telefonen til forhandler for reparasjon..

Er det virkelig ikke noe annet å gjøre? Dette suger apesvette..!

Lenke til kommentar

Need help people! Jeg har lastet ned den første pakken på pc, og lagt den inn via HTCsync. Alt i orden der. Men andre pakken, altså 2.1 kommer ikke. Har sett på alle instillinger, og prøvd alle tips som står her men ingenting skjer. Kan noen hjelpe?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...