Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense

Anbefalte innlegg

Eneste trøblete jeg har er at jeg ikke har tilgang til paid apps på market lenger... Selv etter å ha installert nyeste market enabler.. Noen tips?

Har du Root Access på den nye originale 2.1-rom da? Tipper du har mistet den, og at Marked Enabler ikke virker av den grunn. Legg inn Titanium Backup og se om du får root access da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

La inn 2.1 i stad, og har oppdaget et rart problem. Det er bare kontaktene mine som begynner på A til M som vil synke med facebook. De resterende kontaktene får jeg ikke synket. Prøver å gjøre det manuelt ved å gå inn på en kontakt og søke opp via "facebook-kontakter", men den listen stopper også på M. Noen flere som har opplevd det samme?

Har restartet telefonen uten resultat.

+1

EDIT: Håper noen har en løsning på dette. Veldig irriterende

Jeg slettet facebook-kontoen min (på telefonen selvsagt) og la den inn på nytt. Det gjorde susen for meg iallefall.

Jeg vet ikke hvordan, men da jeg våknet idag så var alle kontaktene linket med facebook igjen.

Lenke til kommentar

Noen som får root accsess i orginalt 2.1? Om man ikke får det, så holder jeg meg til custom-rom

Hva er "root access" egentlig?

Full administrator-rettigheter. Gir deg tilgang til kule funksjoner, som Marked Enabler (kan kjøpe programmer på Android Marked), Titanium Backup (full backup av programmer og slikt). Det er de to vanligste grunnene til at folk skaffer root access.

Det gir også tilgang på å bytte Boot Loader, som gir mulighet for å formatere telefonen og legge inn custom roms (andre, ikke-HTC-godkjente operativsystemer som Villain, SuperHero osv).

Lenke til kommentar

Noen som får root accsess i orginalt 2.1? Om man ikke får det, så holder jeg meg til custom-rom

Hva er "root access" egentlig?

Full administrator-rettigheter. Gir deg tilgang til kule funksjoner, som Marked Enabler (kan kjøpe programmer på Android Marked), Titanium Backup (full backup av programmer og slikt). Det er de to vanligste grunnene til at folk skaffer root access.

Det gir også tilgang på å bytte Boot Loader, som gir mulighet for å formatere telefonen og legge inn custom roms (andre, ikke-HTC-godkjente operativsystemer som Villain, SuperHero osv).

Åja, takk

Lenke til kommentar

Jeg mistet tilgangen til minnekortet på apps (f.eks. spotify), men det fikset jeg med å reinstallere appsene. Ellers er det thumbs up fra meg!

Fant også ut at alle appsene som skriver til minnekortet måtte reinstalleres før de fungerte normalt igjen.

Lenke til kommentar

sliter med å få installert den lille patchen som gjør at jeg kan update til 2.1 uten å miste alt av kontakter etc.

Når jeg tar "Oppdater nå" så restarter den, og så kommer det:

"E: No signature (218 files)

E: Vertification Failed

Installation aborted"

noen som vet åssen jeg ordner dt?

Jeg får også denne feilen. Lurer på om det er pga jeg tidligere har hatt uoffisielle versjoner installert.

Anyone?

EDIT: Jeg prøver å installere denne

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...