LoKe2k Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Ja dæven, sjekka selv nå og visst søren kom det opp en update. Det stod at den heter "2.1" så da er det vel den. Den er på 80.3 mb. Lenke til kommentar
ariman Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Da fikk jeg en OTA update ved å bruke update checkeren! Den er på vei ned nå ! Er på 79 MB! Kan det være 2.1 ? !! Det stod 3.x som versjon ( x var ett nummer men jeg skrev det ikke opp!) Da fikk jeg en OTA update ved å bruke update checkeren! Den er på vei ned nå ! Er på 79 MB! Kan det være 2.1 ? !! Det stod 3.x som versjon ( x var ett nummer men jeg skrev det ikke opp!) Det er update til versjon 3.32.405.1R 2.7 ...! Det er 2.1 Da kan jeg bekrefte at 2.1 har kommet som FOTA. Tok 20 minutter å laste ned og installere, men nå er den oppe og kjører ! Moro! Da er bare å teste update checkeren for dere andre ! Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Ser ut som den har kommet nå. Men, det spiller egentlig ikke noen rolle siden jeg fremdeles kommer til og bruke custom rom:) Har lyst på 2.2 og det kommer ikke HTC med:( Lenke til kommentar
ariman Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Da fikk jeg en OTA update ved å bruke update checkeren! Den er på vei ned nå ! Er på 79 MB! Kan det være 2.1 ? !! Det stod 3.x som versjon ( x var ett nummer men jeg skrev det ikke opp!) Da fikk jeg en OTA update ved å bruke update checkeren! Den er på vei ned nå ! Er på 79 MB! Kan det være 2.1 ? !! Det stod 3.x som versjon ( x var ett nummer men jeg skrev det ikke opp!) Det er update til versjon 3.32.405.1R 2.7 ...! Den tok jaggu vare på Google pålogg, bokmerker, sms og samtale logg! Det er 2.1 Da kan jeg bekrefte at 2.1 har kommet som FOTA. Tok 20 minutter å laste ned og installere, men nå er den oppe og kjører ! Moro! Da er bare å teste update checkeren for dere andre ! Lenke til kommentar
Benoni Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Det fine med denne OTA-oppgraderingen var at alle meldinger, både mail og SMS, alle programmer, samt innstillinger for exchange-konto og andre mailkontoer overlevde oppgraderingen. Lenke til kommentar
oj88 Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Da var 2.1 på plass akkurat her. Siden jeg nettopp har kjøpt meg en Desire var ikke det så mye nytt akkurat, men moro at den kom, og at alt av apps og innstilinger ble tatt vare på (har jo gått rykter om at den skal slette alt osv). Hvis jeg nå velger "Factory Reset", går den tilbake til 1.5 eller får jeg en clean 2.1? Lenke til kommentar
pxK Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Jøss, oppdateringen var jo knall. Telefonen føles litt mer fancy igjen! :!: Eneste som mangler nå er betalt android market i norge. Lenke til kommentar
NilsJ Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Jeg skal selge min Hero; Er det noe spesielt jeg bør passe på slik at ikke kontakter og kalender følger med? Hvordan "tømmer" jeg telefonen? Og tilsvarende: Er det noe den nye brukeren bør gjøre for å gjøre det lettere å begynne og bruke telefonen mot google, tryneboken mv? Et siste spørsmål: Hverken jeg eller kona har fått noen meldinger fra HTC, hverken om det ene eller andre. Skal vi bare være tålmodige og vente, eller er det noe vi kan gjøre på egen hånd? NilsJ Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Er det noen måter jeg kan passordbeskytte mapper på telefonen? Den er helt fabrikkstandard. Ingen? Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 (endret) Nå begynner det å "rör på sig" her med hensyn til oppdatering til ver. 2.1! Sjekket tråden for noen minutter siden, så at noen nå hadde oppdatert,og kastet meg over Heroen min. Sjekket etter oppdateringen, og... yesss! Der var den klar for å laste ned oppdateringen. Telefonen ligger nå og godgjør seg... Endret 28. juni 2010 av CellularDude Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 (endret) Folkens, gi rapport om den lar seg roote Hvis nei holder jeg meg til custom. Endret 28. juni 2010 av khaffner Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Under About Phone kan jeg bare velge Status, Legal Information og System Tutorial, ikke check for update Har jeg gått glipp av noe her Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Godt å høre at 2.1 endelig kom på Hero, tok sin tid, men endelig. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Under About Phone kan jeg bare velge Status, Legal Information og System Tutorial, ikke check for update Har jeg gått glipp av noe her Ja, du har gått glipp av den miniuppdaten som kom for eit par veker sidan. Kan lastast ned frå HTC, men då forsvinn alt av program, kontaktar ol på telefonen. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Hvis du ikke har fått den lille oppdateringen kan du prøve å stille klokken et år frem i tid, så dukker den opp ganske raskt. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Folkens, gi rapport om den lar seg roote Hvis nei holder jeg meg til custom. Slenger meg på denne Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 (endret) Telefonen er nå oppdatert! Her er noen erfaringer: Merket ikke at telefonen var blitt raskere. Startsidene var satt opp fra scratch, så jeg måtte manuelt legge inn widgetsene på nytt. Tidligere etterinstallerte programmer lå intakte, så jeg slapp å gjenopprette/laste dem ned igjen. SMS'er var også intakte. Bokmerker også intakte. Hadde problemer med å synke kalenderen. Det viste seg at datoen var "satt" til en dato i 1980 (!!), men jeg krysset i innstillinger av at den skulle oppdateres fra mobilnettet. Like etter skiftet klokka til riktig klokkeslett, dato og årstall. Dermed dukket kalenderoppføringene opp også. Har Desire også, så jeg kjenner til de fleste forskjellene fra ver 1.5 og 2.1. Kommenterer ikke dem her. EDIT: Har nå testet kameraet. Det er med ver 2.1 lettere å betjene, og jeg synes søkerbildet følger bedre etter bevegelsene enn det gjorde med ver 1.5. Telefonen har jo ikke kameralys, så det setter jo fremdeles begrensninger for fotografering under dårlige lysforhold. Jeg har ennå ikke testet hvordan kameraet takler motiv i bevegelse. Det var faen meg på tide at HTC klarte å få fingen ut med hensyn til oppdatering av Hero!! Synes synd på de som har Tattoo, for der har det ikke skjedd en dritt siden den kom midt på høsten i fjor. Den har solgt ok, men sikkert langt fra Hero, så det spørs om HTC gidder å oppdatere den. Endret 28. juni 2010 av CellularDude Lenke til kommentar
ariman Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Jeg måtte sjekke hva som er nytt i 2.1 så jeg kunne teste nyhetene på min Hero med 2.1, så her er linkene til info for dere andre som er nysgjerrig. Trodde jeg skulle få farver på etiketter i Gmail slik det er på nettleser funksjonen, men der tok jeg tydeligvis feil. 1.6 http://developer.android.com/sdk/android-1.6-highlights.html 2.0 http://developer.android.com/sdk/android-2.0-highlights.html 2.1 Ingen store nyheter fra 2.0 - http://developer.android.com/sdk/android-2.1.html Ari Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 La inn 2.1 i stad, og har oppdaget et rart problem. Det er bare kontaktene mine som begynner på A til M som vil synke med facebook. De resterende kontaktene får jeg ikke synket. Prøver å gjøre det manuelt ved å gå inn på en kontakt og søke opp via "facebook-kontakter", men den listen stopper også på M. Noen flere som har opplevd det samme? Har restartet telefonen uten resultat. 1 Lenke til kommentar
vanetten Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 (endret) Mulig eg er på bærtur, men skal ein ikkje gå til Innstillinger > Om telefonen > Systemoppdateringer > Firmware for å laste ned 2.1? Problemet er at eg finn ikkje valget Systemoppdateringer eller kva det måtte heite på norsk (System Updates på engelsk)...har kun valgene Status, Juridisk informasjon og Systemguide av klikkbare alternativ på Om telefonen. Oppdatering: Restart > Skifta dato eit år fram og då kom anbefaling om å laste ned viktig systemoppdatering automatisk opp...satsar på det gjer susen... Endret 28. juni 2010 av vanetten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå