Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HVORDAN gjenoppretter man til fabrikkstandard uten android-backup?

Innstillinger>Minnekort og lagring>Fabrikkinnstillinger. Du gjenoppretter telefonen slik den var før du slo den på første gang. Dette i følge brukerhåndboken.

Lenke til kommentar

Fant det ut.

http://androiden.dk/2010/06/18/htc-hero-vend-tilbage-til-standard-rom/

Problemet nå er å installere HTC Hero ROM-oppgradering.

Får Error 170, usb-tilkopling..

Prøv med å gå inn i enhetsbehandling på PC'en og oppgradere drivere for USB-tilkoblingen.

Prøvde mange ganger på min PC med Win 7, men det gikk ikke. Jeg har heldigvis en maskin med Win XP i heimen, og der var det ikke problemer. Firmwaren ble vellykket oppdatert fra 1.5 til... 1.5. Dermed er jeg like langt, men det gikk i det minste an å få mobil og PC til kommunisere.

Lenke til kommentar

Fant det ut.

Prøv med å gå inn i enhetsbehandling på PC'en og oppgradere drivere for USB-tilkoblingen.

Prøvde mange ganger på min PC med Win 7, men det gikk ikke. Jeg har heldigvis en maskin med Win XP i heimen, og der var det ikke problemer. Firmwaren ble vellykket oppdatert fra 1.5 til... 1.5. Dermed er jeg like langt, men det gikk i det minste an å få mobil og PC til kommunisere.

Ja, du er like langt som alle oss andre som venter på 2.1

Endret av Benoni
Lenke til kommentar

Fant det ut.

Ja, du er like langt som alle oss andre som venter på 2.1

Akkurat...

Men nå skal det vel ikke drøye lenge. Vi får håpe HTC holder ord når de ruller ut oppdateringen i løpet av juni.

Lenke til kommentar

Tror Villain 10.3 skal funke rimelig bra ifølge brukerrapporteringer. Spiser lite batteri, det meste skal fungere perfekt, og den er basert på en offisiell Hero 2.1-versjon.

Eneste jeg har hørt er litt buggy er OTA-funksjonen, som ikke alltid finner nyeste rom automatisk

Lenke til kommentar

Jaja, nå har jeg fått min Desire og min tid som Hero-bruker er forbi. Det har vært en fin tid, men du verden for en hastighet på Desire i forhold til Hero! Kjæresten skal ha Heroen, så jeg venter i spenning på 2.1 som jeg skal fikse for henne.

Lenke til kommentar

Ja, den på telefonen fungerer. Personlig skrur jeg av at mobilnettverket styrer tiden på mobilen min, har opplevd at det kan ødelegge for alarmen.

Men utenom det, har mobilen min ringt til rett tidspunkt hver eneste arbeidsdag jeg har brukt den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...