LasH Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Jeg må restarte telefonen for å fikse det, ganske surt egentlig. Kjører original Lenke til kommentar
k_flaathe Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) Hvordan gjenoppretter man til fabrikkstandard uten android-backup? Endret 24. juni 2010 av k_flaathe Lenke til kommentar
Benoni Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 HVORDAN gjenoppretter man til fabrikkstandard uten android-backup? Innstillinger>Minnekort og lagring>Fabrikkinnstillinger. Du gjenoppretter telefonen slik den var før du slo den på første gang. Dette i følge brukerhåndboken. Lenke til kommentar
k_flaathe Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) Fant det ut. http://androiden.dk/2010/06/18/htc-hero-vend-tilbage-til-standard-rom/ Problemet nå er å installere HTC Hero ROM-oppgradering. Får Error 170, usb-tilkopling.. Endret 24. juni 2010 av k_flaathe Lenke til kommentar
Benoni Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Fant det ut. http://androiden.dk/2010/06/18/htc-hero-vend-tilbage-til-standard-rom/ Problemet nå er å installere HTC Hero ROM-oppgradering. Får Error 170, usb-tilkopling.. Prøv med å gå inn i enhetsbehandling på PC'en og oppgradere drivere for USB-tilkoblingen. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Fant det ut. http://androiden.dk/2010/06/18/htc-hero-vend-tilbage-til-standard-rom/ Problemet nå er å installere HTC Hero ROM-oppgradering. Får Error 170, usb-tilkopling.. Prøv med å gå inn i enhetsbehandling på PC'en og oppgradere drivere for USB-tilkoblingen. Prøvde mange ganger på min PC med Win 7, men det gikk ikke. Jeg har heldigvis en maskin med Win XP i heimen, og der var det ikke problemer. Firmwaren ble vellykket oppdatert fra 1.5 til... 1.5. Dermed er jeg like langt, men det gikk i det minste an å få mobil og PC til kommunisere. Lenke til kommentar
Benoni Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) Fant det ut. http://androiden.dk/2010/06/18/htc-hero-vend-tilbage-til-standard-rom/ Problemet nå er å installere HTC Hero ROM-oppgradering. Får Error 170, usb-tilkopling.. Prøv med å gå inn i enhetsbehandling på PC'en og oppgradere drivere for USB-tilkoblingen. Prøvde mange ganger på min PC med Win 7, men det gikk ikke. Jeg har heldigvis en maskin med Win XP i heimen, og der var det ikke problemer. Firmwaren ble vellykket oppdatert fra 1.5 til... 1.5. Dermed er jeg like langt, men det gikk i det minste an å få mobil og PC til kommunisere. Ja, du er like langt som alle oss andre som venter på 2.1 Endret 24. juni 2010 av Benoni Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Fant det ut. http://androiden.dk/2010/06/18/htc-hero-vend-tilbage-til-standard-rom/ Problemet nå er å installere HTC Hero ROM-oppgradering. Får Error 170, usb-tilkopling.. Prøv med å gå inn i enhetsbehandling på PC'en og oppgradere drivere for USB-tilkoblingen. Prøvde mange ganger på min PC med Win 7, men det gikk ikke. Jeg har heldigvis en maskin med Win XP i heimen, og der var det ikke problemer. Firmwaren ble vellykket oppdatert fra 1.5 til... 1.5. Dermed er jeg like langt, men det gikk i det minste an å få mobil og PC til kommunisere. Ja, du er like langt som alle oss andre som venter på 2.1 Akkurat... Men nå skal det vel ikke drøye lenge. Vi får håpe HTC holder ord når de ruller ut oppdateringen i løpet av juni. Lenke til kommentar
mroystein Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Hvilken 2.1 rom fra xda anbefales? Jeg ønsker en der det meste bør funke. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Tror Villain 10.3 skal funke rimelig bra ifølge brukerrapporteringer. Spiser lite batteri, det meste skal fungere perfekt, og den er basert på en offisiell Hero 2.1-versjon. Eneste jeg har hørt er litt buggy er OTA-funksjonen, som ikke alltid finner nyeste rom automatisk Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Man må manuelt oppdatere OTA. Men det er ikke så viktig. Kjører Villian 10.3 nå, og det går rimelig smertefritt for seg. Lenke til kommentar
oj88 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Jaja, nå har jeg fått min Desire og min tid som Hero-bruker er forbi. Det har vært en fin tid, men du verden for en hastighet på Desire i forhold til Hero! Kjæresten skal ha Heroen, så jeg venter i spenning på 2.1 som jeg skal fikse for henne. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Er jo bare å legge inn Villainrom 10.3. Fungerer like bra som orginal-rom, om ikke bedre. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Finnes det en alarm-applikasjon som man faktisk kan STOLE på ? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Ja, den på telefonen fungerer. Personlig skrur jeg av at mobilnettverket styrer tiden på mobilen min, har opplevd at det kan ødelegge for alarmen. Men utenom det, har mobilen min ringt til rett tidspunkt hver eneste arbeidsdag jeg har brukt den. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Hmm, skal prøve å skru av det du sa. Min alarm ringer ofte for sent - om den ringer i heletatt. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Min alarm ringer ofte for sent - om den ringer i heletatt. Let me guess: Bruker du en task killer? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Det pleier å være problemet når alarmen ikke går skjønner du. Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Min alarm ringer ofte for sent - om den ringer i heletatt. Let me guess: Bruker du en task killer? Hadde også samme problem med at telefonen ikke ga alarm, både med og uten task killer, klarte aldri å finne en løsning på det, eneste som fungerte var å legge inn en ny rom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå