World Of Warcraft Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Ja det er ganske teit. Fikk melding av en kamerat i går kveld at jeg måtte legge inn 2.1 ROMen fra HTC, så tydeligvis ikke bare jeg som har tatt feil Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Tenker jeg skal oppgradere til 10.3 VillainRom i løpet av arbeidsdagen. Kommer tilbake med hvordan det gikk. Lenke til kommentar
norst1 Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Og der var nedlastingen fjernet fra HTC sine sider.... Lenke til kommentar
HappyStabby Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) Nå begynner jeg å bli litt lei, Nå har nederste delen av skjermen mistet responsiteten. ifølge XDA er dette ett kjent problem. Er så typisk min flaks, telefonen til HTC holder jaggu ikke 1 år uten feil. Nå er det nok for min del, neste blir nok ikke HTC nei... Dell streak neste? Hadde jeg nå behandlet telefonene som en slask så hadde det jo forsåvidt vært greit, men neida, de har jo ikke så mye som et synlig merke, skjermbeskytter, mobilveske, egen lomme i sekken. Snill med de jeg... min HTC historie. Startet med Qtek 8500 som startet med dødt kamera etter 14 dager som da resulterte i 3 mnd service. Så døde skjermen, 5 uker service, da høytaleren senere tok kvelden gav jeg faen og investerte i en HTC 4350, tok 3 mnd før skjermen døde resulterte i nye 6 uker service. litt etter døde qwerty tastaturet 4 uker tok det. Byttet ut med Touch Pro, jaggu døde ikke skjermen der også men slapp unna med 3 uker til reperasjon. NÅ ryker jaggu skjermen på Hero også. Så nå blir det inn til moobi med den, tror ikke det er noe som tar kort tid i sommerferien Må nevnes at tidligere service historikk var delta Service, men har ikke hørt noe bra om moobi, så ja.... men de kan jo hende at de imponerer, men at de skulle ha 190 nok. i gebyr for en lånetelefon (er det lovlig å ta betalt for det i utgangspunktet?)... ikke en god start iallefall... Av positive ting, så var jo nye debut skiva til Kvelertak helt fantastisk! Så noe godt kommer jo ut av sommeren Endret 23. juni 2010 av HappyStabby Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Høres heldig ut, Stabby. Har ennå ikke opplevd hardware-feil på min Hero. Eneste som irriterer meg er et ørlite støvkorn som har kommet på innsiden av skjermglasset. Men utover det fungerer telefonen feilfritt. Lenke til kommentar
HappyStabby Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Høres heldig ut, Stabby. Har ennå ikke opplevd hardware-feil på min Hero. Eneste som irriterer meg er et ørlite støvkorn som har kommet på innsiden av skjermglasset. Men utover det fungerer telefonen feilfritt. Har fungert suverent fint helt frem til nå, bortsett fra savnet av qwerty er det den desidert beste telefonen jeg har hatt. Har ikke støv under glasset heller Lenke til kommentar
roerman Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Ehm, har et lite problem. Sitter med en Macbook og har ikke fått oppdateringen før oppdateringen OTA, og må laste den ned fra nettet. Men jeg aner ikke hvordan jeg synkroniserer Macbooken med Heroen min, så noen som har peilig her?:) Lenke til kommentar
Jarle_J Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Ehm, har et lite problem. Sitter med en Macbook og har ikke fått oppdateringen før oppdateringen OTA, og må laste den ned fra nettet. Men jeg aner ikke hvordan jeg synkroniserer Macbooken med Heroen min, så noen som har peilig her?:) Still frem datoen noen mnd for å motta OTA-oppdateringen. Da dukker den opp etter få sekunder. Lenke til kommentar
tokki Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Har første OTA oppdatering til Hero kommet til alle? Hos meg skjer det ingenting..? Jeg har heller ikke fått den OTA oppdateringen. Har prøvd å stille klokken frem, båden en mnd og et år, for å trikse den inn. Nada skjer. Har 2.73.405.5. Og 170 usb feilen ved innlegging av 2.73.405.6_ Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Gå inn på Instillinger -> Om telefonen -> Oppdateringer av systemet. Mogeleg at det valet ikkje er tilgjengeleg før etter oppdateringa? Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Er det håp om at 2.1 kommer i dag? Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 hvor har du det fra? Lenke til kommentar
Kanstad Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Gå inn på Instillinger -> Om telefonen -> Oppdateringer av systemet. Mogeleg at det valet ikkje er tilgjengeleg før etter oppdateringa? Det valget kom med oppdateringa, ja. Lenke til kommentar
Simonfur Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Ehm, har ikke fått noe mail, eller info fra Htc angående oppdateringen. Noe håp om den kommer, kan man laste den ned direkte på tlf på andre måter? Kjører Android 1.5 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Neh. Ingen vet, alle gjetter. Så det er egentlig meningsløst å diskutere her. Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Meningsløst og meningsløst, vi kan nå alltid spekulere Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 happystabby, enten har du vært utrolig uheldig eller så har du rett å slett behandlet telefonene litt røft. (blanding kanskje?) Har hatt en del htc'er nå, kjenner også mange som har /har hatt htc'er. Fellesnevner her er veldig få hardware bug men lite softwareoppdateringer. Har pr dags dato aldri hatt en htc inne til reparasjon for noen ting, andre merker derimot *sukk* Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Øhy... det glemte jeg å nevne! Etter at jeg flashet telefonen min (villain) så har skjermproblemet blitt vesentlig mindre merkbart, nesten borte! Det kan godt hende det kommer tilbake, men nå fungererer den i alle fall utrolig bra i forhold til før. Dere som sliter med skjermen, kan dere prøve å flashe stock eller hackedrom på nytt? Lenke til kommentar
LasH Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Har et problem som irriterer meg med Heroen min: Etter at jeg har hatt i øyreklokker, så registrer den ikke at jeg har tatt dem ut.. Så "logoen" for øyreklokker viser fortsatt, og jeg har ingen mulighet til å snakke om noen ringer. Flere med samme problem ? Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Har et problem som irriterer meg med Heroen min: Etter at jeg har hatt i øyreklokker, så registrer den ikke at jeg har tatt dem ut.. Så "logoen" for øyreklokker viser fortsatt, og jeg har ingen mulighet til å snakke om noen ringer. Flere med samme problem ? Hender en sjelden gang, men det pleier å fikses for min del ved å sette inn hodetelefonen og ta den ut igjen. Kjører du custom rom eller original? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå