Bytex Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Sånn da har jeg importert CSV fila med kontakter til en egen gruppe på gmail-kontoen min..hvordan får jeg dem ned på telefonen igjen etterpå? Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 La in VillainRom 10.3 idag og den fungerer utmerket, HOWEVER, er det noen som vet hvordan man får syncet kontaktene opp mot Facebook? Ser at man kan gjøre en og en, men vil helst ta så mange i samme slengen som mulig. Kanskje dette er noe nytt med 2.1? Og når man syncer kontakter, går det da bare gmail til telefon? Har flere ganger syncet fra tlf til Gmail uten at de nye kontaktene på tlf er blitt med. Den tok alle hos meg:) Lenke til kommentar
drz Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Okei spørsmål: Hvordan kan jeg sjekke om mobilen har fått den 4mb updaten? Og hvis den ikke har fått den Er det mulig å tvinge telefonen til å oppdatere uten å koble den til en pc med htc sync osv? Lenke til kommentar
Benoni Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Okei spørsmål: Hvordan kan jeg sjekke om mobilen har fått den 4mb updaten? Og hvis den ikke har fått den Er det mulig å tvinge telefonen til å oppdatere uten å koble den til en pc med htc sync osv? Hvis du har fått den vil build-nummeret på telefonen være 2.73.405.93 eller 2.73.405.94. Du finner build-nummer under Instillinger>Om telefonen>Byggnummer. Lenke til kommentar
k_flaathe Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Åssen får jeg fjerna slidevillain og custom rom? vil ha alt som jeg fikk den Legg inn den originale Nandroid Backupen du tok første gang. Antar du har vært smart nok til å ta vare på den... og om jeg ikke har gjort dette? ser det er en ROM-nedlasting på HTC sine sider.. Bump Lenke til kommentar
dobbeldusj Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 La in VillainRom 10.3 idag og den fungerer utmerket, HOWEVER, er det noen som vet hvordan man får syncet kontaktene opp mot Facebook? Ser at man kan gjøre en og en, men vil helst ta så mange i samme slengen som mulig. Kanskje dette er noe nytt med 2.1? Og når man syncer kontakter, går det da bare gmail til telefon? Har flere ganger syncet fra tlf til Gmail uten at de nye kontaktene på tlf er blitt med. Den tok alle hos meg:) Hmmm, jeg får ikke tatt én og én engang ser jeg, kommer opp No Matches Found når jeg prøver.. Damn. Noen som har en løsning på dette? Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Noen som veit hvorfor telefonen min ikke finner Villain 10.3? Installerte versjon 10 for en liten stund siden, så har den patchet seg selv etpar ganger og kommet opp til versjonsnr. 10.2.2 nå. Men ikke lenger... Lenke til kommentar
drz Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Okei spørsmål: Hvordan kan jeg sjekke om mobilen har fått den 4mb updaten? Og hvis den ikke har fått den Er det mulig å tvinge telefonen til å oppdatere uten å koble den til en pc med htc sync osv? Hvis du har fått den vil build-nummeret på telefonen være 2.73.405.93 eller 2.73.405.94. Du finner build-nummer under Instillinger>Om telefonen>Byggnummer. Min er 2.73.405.5, dvs feil... What to do now? Lenke til kommentar
Benoni Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Okei spørsmål: Hvordan kan jeg sjekke om mobilen har fått den 4mb updaten? Og hvis den ikke har fått den Er det mulig å tvinge telefonen til å oppdatere uten å koble den til en pc med htc sync osv? Hvis du har fått den vil build-nummeret på telefonen være 2.73.405.93 eller 2.73.405.94. Du finner build-nummer under Instillinger>Om telefonen>Byggnummer. Min er 2.73.405.5, dvs feil... What to do now? Jeg fikk updaten uten å gjøre noe med telefonen. Sannsynligvis vil du få den også etterhvert. Jeg ser av andre poster, at utålmodige brukere har endret dato på telefonen framover for å provosere fram update. Du kan jo prøve dette. Hvis det ikke hjelper kan du innstallere versjon 2.73.405.6_R som ligger på HTCs supportside. Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Kan alltids stille fram datoen og skaffe seg den ja. Men om du har root'et telefonen, kan det hende at du må skaffe på annen måte. Eg fekk updaten, men den installerte seg ikkje skikkeleg. Mistenker at det er fordi telefonen min er root'et. Nokon som veit om develop folka har fikset ein work around? Evt link til "unroot" side? Trenger ikkje root atm uansett. Lenke til kommentar
Benoni Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Kan alltids stille fram datoen og skaffe seg den ja. Men om du har root'et telefonen, kan det hende at du må skaffe på annen måte. Eg fekk updaten, men den installerte seg ikkje skikkeleg. Mistenker at det er fordi telefonen min er root'et. Nokon som veit om develop folka har fikset ein work around? Evt link til "unroot" side? Trenger ikkje root atm uansett. Er det ikke mulig å gjenopprette telefonen til fabrikkinnstillingene selv om den er rootet? Innstillinger>minnekort og lagring>fabrikkinnstillinger. Ta backup av apps først. I etterkant kan du legge inn 2.73.405.6_R Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Hmm jeg har root og jeg fikk oppdateringen.. den sa under reboot at den ikke kunne installere blablabla, men står klart å tydelig "byggenummer: 2.73.405.6. CL#61267 release keys" Lenke til kommentar
Benoni Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Hmm jeg har root og jeg fikk oppdateringen.. den sa under reboot at den ikke kunne installere blablabla, men står klart å tydelig "byggenummer: 2.73.405.6. CL#61267 release keys" Du mener FOTA-firmwaren på 4mb? Etter innstallasjon av denne blir byggnummer 2.73.405.93 eller 2.73.405.94. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) Villain 10.3: Uptime: 23:14 Awake time: 2:28 Da har jeg brukt mye HSDPA, konstant pushmail og friendstream, 5-6 samtaler, litt surfing, noen sms og mail og blåtann vært på mye av dagen = 57% batterikapasitet ledig (automatisk lysjustering på skjerm). Jeg har hatt bedre resultater med stock, men det var meget sjelden og med mer eller mindre ubesundlet telefon. Jeg er i alle fall ikke skuffet. CPU kjører da stock hastigheter. I tillegg er telefonen rimelig responsiv (over all forventning). Endret 21. juni 2010 av JKJK Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Noen som veit hvorfor telefonen min ikke finner Villain 10.3? Installerte versjon 10 for en liten stund siden, så har den patchet seg selv etpar ganger og kommet opp til versjonsnr. 10.2.2 nå. Men ikke lenger... Villain OTA er rimelig ustabil og absolutt ikke til å stole på. Jeg fikk ikke noen slike oppdateringer (bare programvarefiks og eksperimentelle kjerner). 10.2 skal etter sigende være vesentlig dårligere enn 10.3. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Sånn da har jeg importert CSV fila med kontakter til en egen gruppe på gmail-kontoen min..hvordan får jeg dem ned på telefonen igjen etterpå? Du setter opp syncen mot Gmail under Settings -> Data Syncronization -> Google (uvisst om den er blitt flyttet i 2.1) Der kan du velge om den skal synce kalender, mail og kontakter, eller bare noen av de tre. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Fint, da er jeg vel så klar som jeg kan bli Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 ooohhh! 10.3.2 og ny radio rom kom susende over OTA i natt Nå funker jaggu GPS på villain på min tlf også. Ny radio rom ga også vesentlig raskere switching mellom HSDPA/WIFI. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Da blir det flashing av mobil ikveld også da... Håper de snart får OTA til å virke skikkelig, er så enkelt å oppgradere. Sier den fra om ny radio rom også? Går den over OTA? Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Noen med villain 10.3 som har testet de eksperimentelle patchene? Bl.a. den battery fix, den som skal gjøre mobilen raskere og den klokke greia? Kan legge til at jeg er veldig fornøyd med Villain 10.3 så langt Mvh Olav B, G ,) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå