Beef Supreme Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Har også prøvd dette uten hell. Har det noe å si om man er koblet til 3G/WiFi ? Jeg er bare på WiFi. NVM. Funka først når jeg stilte fram et helt år. Endret 16. juni 2010 av Beef Supreme Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Jeg gjorde det i morges, det tok ikke et minutt engang før jeg fikk popup om update. Men det er bare en 4MB update som gjør ingenting egentlig. Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Funket for meg nå. Skrudde frem 6 måneder. Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Eneste jeg ser av endringer er inne på "Om telefonen". Det er kommet et valg helt øverst som heter "Oppdateringer av system". Der kan man sjekke manuelt etter nye oppdateringer. Det er vel også forsåvidt alt HTC sa oppdateringen skulle gjøre også. Klargjøring til neste update. Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Har vi fått noen lanseringsdato på selve 2.1? Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Har vi fått noen lanseringsdato på selve 2.1? Dette er like mye rykter som alt annet, men jeg snakket nettopp med en tekniker for Officer som fortalte at noen på kontoret hadde ringt HTC og fått oppgitt 23.06 som slippdato..... Nesten så jeg vil dra igang et veddemål ^^ Det virker heller ikke så usannsynlig at de vil ha en liten uke på å rulle ut pre-updaten før de pusher 2.1. Endret 16. juni 2010 av JKJK Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 funker ikke å oppdatere min flasha telefon, romen klikker.. fan.. Kjører faktisk orginale romen også... Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Iflg ett svar jeg har fått på xda så er dette ett kjent problem på Hero'en. Det er visst temperaturen på skjermen og/eller telefonen generelt som gjør det. HTC bytter skjermer på de som det skjer med iflg han på xda. Har sendt mail til moobi så vi får se hva de sier. That makes sense..... Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Kilde? Bryr meg egentlig null nå uansett, er strålende fornøyd med Cronos 1.7 på min Hero Kommer Jo ikke på nett med laptopen via mobilen med denne rommen. Dårlig. Lenke til kommentar
martingee Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Latterlig bug at man får update pop-up ved å stille datoen frem 1 mnd Funka for meg også! Tok nøyaktig 5 sekund så fikk jeg pop-up! Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Har prøvd både 1 og 2 mnder fram i tid utan at det hjalp. Har reboota også etc... Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Kilde? Bryr meg egentlig null nå uansett, er strålende fornøyd med Cronos 1.7 på min Hero Kommer Jo ikke på nett med laptopen via mobilen med denne rommen. Dårlig. Prøvd Wifi tethering? http://code.google.com/p/android-wifi-tether/ Lenke til kommentar
pxK Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Fikk pop uppen mens jeg holdt på å trykke tilbake da den kom opp og jeg trykket tilbake. Har ikke fått ny pop up enda. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Kilde? Bryr meg egentlig null nå uansett, er strålende fornøyd med Cronos 1.7 på min Hero Kommer Jo ikke på nett med laptopen via mobilen med denne rommen. Dårlig. Prøvd Wifi tethering? http://code.google.c...id-wifi-tether/ Går ikke det heller:( Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 hmm w0t... telefonen restartet når jeg trykket "oppdater nå", går inn i system recovery (holde home når du slår på), så står det: finding update package opening update package verifying update package E: No signature (218files) E: verification failed Installation aborted. HUUUUH? Var på orginal ROM.. rootet. Lenke til kommentar
k_flaathe Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Åssen får jeg fjerna slidevillain og custom rom? vil ha alt som jeg fikk den Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Åssen får jeg fjerna slidevillain og custom rom? vil ha alt som jeg fikk den Legg inn den originale Nandroid Backupen du tok første gang. Antar du har vært smart nok til å ta vare på den... Lenke til kommentar
k_flaathe Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 og om jeg ikke har gjort dette? ser det er en ROM-nedlasting på HTC sine sider.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå