Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm. Jeg hadde to facebook-kontakter som hadde totalt feil telefonnummer på profilen sin (posten og slikt). Dvs hver gang jeg fikk sms fra posten om pakke, dukket deres navn opp. eneste løsningen jeg fant var:

1. Fjerne alt av Facebook-sync.

2. Slette "vennskapet" med de to det gjaldt.

Jeg gikk for nr. 2...

Lenke til kommentar

Noen som har InstantRoot liggende? ser ut som om den har blitt tatt bort fra den offisielle siden.

Jeg har. Send meg e-post adresse på PM.

Da er den sendt.

Ang. InstantRoot: Er det flere enn meg som undrer og irriterer seg over at det til stadighet kommer opp melding om "Instant Root not required. Root access is already available"? Den spretter opp hele tiden på mobilen min. Er det sånn det skal være, eller har det skjedd noe rart med min tlf.?

Lenke til kommentar

Finnes det noe som gjør at jeg kan synce facebooken min med mobilen min slik at jeg får profilbildene til vennene mine på mobilen. Dårlig forklart, men dere skjønner kanskje.

Du går inn på telefonboken og så på "oppdateringer og hendelser". Der skal du få valget å synke med facebook

Lenke til kommentar

Ang. InstantRoot: Er det flere enn meg som undrer og irriterer seg over at det til stadighet kommer opp melding om "Instant Root not required. Root access is already available"? Den spretter opp hele tiden på mobilen min. Er det sånn det skal være, eller har det skjedd noe rart med min tlf.?

Det er vel meningen at du skal avinstallere det etter at du har brukt den en gang. Sikkert derfor den maser om det mener jeg.

Lenke til kommentar

Da har det kommet 1.7 Stable av Cronos ROM til Android.

http://www.cronosproject.org/forum/viewtopic.php?f=20&t=73

- youtube HD
- Froyo Screen Tips. (widget)
- a2sd + dalvik-cached to SDdisk.
- Updated DalvikVM.
- kernel user based overclockable.
- Multi Languages. (Full Support)
- Internet Sharing Wired.
- Auto Load APN.
- Dialer Issue Fixed.
- Sim Tool Kit Added.
- News & Weather.
- News.
- New SuperUser App. = Replaced with old one. Lost root access again with the new one.
- FriendStream
- Fast Cam.
- navigator.
- SU access (Enable USB Debugging).
- Fast Market.
- Google Syncing.
- Calender Syncing.
- dropbear
- Correct bb symbolic link to busybox.
- New Bootscreen. (Better view if crashed/frozen while booting).
- Dailer Fix.
- Auto brightness
- After installation Cronos version 1.7, 160/158MB Free memory.
- telephone.db's added
- Using the Optimized/Speedy 1.5.1 Libraries.
- NewGUI - Credits go to Framework for this Awesome Work.

Lenke til kommentar

Ang. InstantRoot: Er det flere enn meg som undrer og irriterer seg over at det til stadighet kommer opp melding om "Instant Root not requi....

Det er vel meningen at du skal avinstallere det etter at du har brukt den en gang. Sikkert derfor den maser om det mener jeg.

Hehe, da prøver vi det.

Lenke til kommentar

Trodde ikke at jeg selv skulle noen gang gå i denne fella men det ser ut som jeg har nettop gjort det.

Har nå glemt passordet til gmail kontoen som er knyttet til tlf'en og lurer på om det går ann bytte passord eller få ett email hvor man resetter passordet?

Gå inn på gmail.com og velg "Can't access your account?".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...