Ajaco Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Jeg bruker ingen Rom, forresten. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Villain 10 basert på offisielle 2.1 Hero GSM-rom ble sluppet i dag, for de som er sugne på å teste http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=695632 Lenke til kommentar
JFM Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Betyr det at offisiel HTC Hero Android 2.1 er sluppet for oss? Sliter enda med at jeg ikke får internett (Mobile network) til å funke med mitt nye tele2 sim-kort. har prøvd dette: http://www.tele2.no/kundeservice/GPRS-MMS-HTC-Hero.html Endret 6. juni 2010 av JFM Lenke til kommentar
gwh Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Blir nok å vente et par uker til før jeg legger inn en ny rom, og jeg er spent på tilbakemeldinger angående 2.1 og 2.2 som det nok jobbes med i kulissene hos xda. Jeg kommer IKKE til å gå til htc rom, da jeg er altfor glad i å ha full tilgang til market. Dog, noen som har forslag til 16/32gb sdhc class 6 kort for når ipoden gis til minstemann og jeg går for ren spotify i mobile musikkløsninger? Lenke til kommentar
superman Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Telefonen min er og blitt jævlig treig etter at jeg la inn VillainRom 6.2. Flere som opplever det? Min ble i alle fall helt sinnsykt treig etter jeg la inn 6.2. Hang seg hele tiden, og var totalt ubrukelig. Skjønner ikke helt hvorfor folk anbefaler Villain-roms. Har prøvd mange av dem, men er full av bugs alle sammen. Trodde kanskje det var et program jeg hadde installert som gjorde den så treig, men tok alle programmer og innstillinger rett over til Cronos 1.5, og da ble alt fryd og gammen Raskeste rommen jeg har prøvd, og har ikke merket noen feil enda. (Dette er altså Cronos 1.5 som ikke er basert på den offisielle oppdateringen) Lenke til kommentar
kesse Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Villain 10 virker veldig bra så langt. Er jo egentlig offisiell 2.1 med root.. Veldig fornøyd. Lenke til kommentar
Danny92 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Bruker 2.1 rom som heter vanillaeclair 3.0, er ikke sense grensesnitt(syntes det faktisk var bedre uten sense). Også har jeg overclocka cpu'en fra 528mhz til 691mhz(nei, den bruker ikke noe mer strøm en vanelig og blir ikke overopphetet). Lenke til kommentar
cscheiene Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 noen som kan henvise meg til en enkel guide om hvordan roote min hero og installere custom rom? Lenke til kommentar
ironman666 Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 noen som kan henvise meg til en enkel guide om hvordan roote min hero og installere custom rom? Var denne jeg fulgte http://androidforums.com/all-things-root-hero/54802-how-root-install-custom-rom-backup-more.html Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 En ting jeg lurer på, jeg bruker Advanced Task Killer, og killer apps støtt og stadig, er dette noe som kan være "skadelig"? Hvilke og hvor ofte er det lurt å "kille" apps? Lenke til kommentar
cscheiene Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 noen som kan henvise meg til en enkel guide om hvordan roote min hero og installere custom rom? Var denne jeg fulgte http://androidforums.com/all-things-root-hero/54802-how-root-install-custom-rom-backup-more.html Får feilmeldingen: "det oppsto et problem under tolkning av pakken" når jeg prøver å installere instantroot.apk Lenke til kommentar
wanna-b Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Irriterer meg noe grenseløst over hvor treg Heroen min starter å bli nå. SMS går jo som sirrup. Jo fler meldinger jeg får/sender.. jo tregere går det. Tar opp til 1 min bare å gå ut og inn av sms-menyen.. Tragisk. Finnes det noe måte å gjøre sms-menyen raskere på? Eventuelt, er det noen gode sms apps? Du bruker ikke handcent? Originale sms programmet er kjent for å sluke bruksminne. Last ned Handcent SMS fra market, og husk å skru av varslinger i det originale sms programmet. Holder på med oppgradering til Villain 10 nå, er ganske spent Lenke til kommentar
3ndy Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Betyr det at offisiel HTC Hero Android 2.1 er sluppet for oss? Sliter enda med at jeg ikke får internett (Mobile network) til å funke med mitt nye tele2 sim-kort. har prøvd dette: http://www.tele2.no/kundeservice/GPRS-MMS-HTC-Hero.html Jeg har også tele2 og disse innstillingene funket for meg: apn-navn: internet.tele2.no mellomtjener: 010.254.254.010 port: 8080 brukernvan: wap passord: wap tjener: ikke satt mmsc: ikke satt mms-mellomtjener: ikke satt mms-port: ikke satt mms-protokoll: WAP 2.0 mcc: 240 mnc: 07 APN type: ikke satt Håper det funker, ser at det er kun mellomtjeneren som er satt annerledes iforhold til hva tele2 sier. Lykke til Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Noen som har testa den nye offiselle 2.1 romen? Er den like laggy som alle andre? Litt kjipt at vibrasjonen henger etter når man skriver ol. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Lagt inn villainrom 10 nå, virker ganske kjapp så langt. Men som med de tidligere versonene så vil ikke OTA updatern virker, den laster ned men når den skal flashe klager den bare på at den ikke får mountet sdkortet Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 (endret) Jeg fikk plutselig et lite problem med Helten. Nå klarer jeg ikke flytte på ting, når jeg holder fingeren over feks. 'meldinger' for å flytte den til et annet sted, går den bare inn i programmet i stedet for. Dette gjelder alle andre ting også med unntak av noen store widgets. Hva kan være problemet? Fikset: restart var det som trengtes. Endret 7. juni 2010 av Erratum Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 er denne telefonen fortsatt å anbefale, eller begynner den å bli utdatert? Lenke til kommentar
pxK Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Føler at den begynner å bli litt udatert, hvis jeg skulle kjøpe en ny tlf idag. Så hadde jeg kjøpt en htc desire. Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Hvordan kan jeg lagre MMS-bilder som jeg får? Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Først må du sette opp mobilt nettverk og mms riktig. Når du vet at dette er gjort, trykker du rett og slett på Download når du får en mms. Etter det vil du bli veiledet ganske greit av menyene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå