Khaffner Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Noen som vet hvor jeg kan laste ned siste offisielle rom fra HTC med en modifisering; root tilgang? Er vel ikke noe stress å laste ned fra HTC, så kjøre Instantroot.apk med en gang? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Blir det ikke mye arbeid? Satt i flere timer første (og eneste) gang jeg rootet. Telefonen ville ikke la seg roote. Hadde vist noe med at telefoner som ble levert med android 1.6 hadde en slags sperre. Mulig jeg tar feil her. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Siste offisielle oppdatering til Hero er fremdeles 1.5, Instantroot fungerte knall på min når jeg rootet i desember Lenke til kommentar
JFM Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Er litt usikker på om det vil fungere på min. Leste iallefall en plass på nettet at nyere Heroer ikke lar seg roote så lett. Var iallefall et helvetes liv når jeg rootet. Har ikke lyst å gå gjennom det på nytt :S Men får prøve Instantroot om ingen vet om det finnes en rom fra HTC som kun er rootet Lenke til kommentar
Winze Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Noen med One Call og Villain rom 6.2.1 som har klart å fått mms til og virke? Har prøvd med både script fixen som er postet på villain forumet og selv skrevet av instillinge til One Call, ingen av delene lar meg sende og motta mms. Lenke til kommentar
Emigrante Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Ser ut som Hero eierne har noe å glede seg til i dag. Dette er sakset fra Android and Me: The wait is finally over! According to HTC’s Plurk account, the Android 2.1 upgrade for the GSM HTC Hero will start hitting handsets some time tomorrow, June 4th. Noen som har fått denne oppdateringen nu? Lenke til kommentar
Saiko Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 I følge Droidnytt kan det se ut som om denne oppdateringen bare gjelder Asia.. Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Asia eller ei, vi nærmer oss hvertfall. Nathan Russel jobber med den nå! Endret 4. juni 2010 av Erratum Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Asia eller ei, vi nærmer oss hvertfall. Nathan Russel jobber med den nå! Jeg tviler på at noen jobber med den nå. Utviklerne har nok gjort sitt. Nå er det markedsavdelingen som setter tidspunktet for lansering (hvis den kommer i det hele tatt.. ) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Og det er sånn at man bare skal få en popup som sier "Update available, download?" Trenger ikke lete etter noe selv? Hadde vært kjekt om noen kunne skrive hvor stor denne updaten er, jeg har ikke wi-fi hjemme, nemlig, og må bruke 3G til nedlastinga. Endret 4. juni 2010 av Bytex Lenke til kommentar
krizp0 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Og det er sånn at man bare skal få en popup som sier "Update available, download?" Trenger ikke lete etter noe selv? Hadde vært kjekt om noen kunne skrive hvor stor denne updaten er, jeg har ikke wi-fi hjemme, nemlig, og må bruke 3G til nedlastinga. Vanligvis er ROM'ene ca. 100 MB Endret 4. juni 2010 av Krizp0 Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Jeg har akkurat fått med Hero og satt denne på lading. I manualen som følger med står det at lading normalt tar 3 timer, mens på siden til HTC står det at første gang skal den lades i 8 timer. I tillegg har lyset på fremsiden nå, etter 2 timer, skiftet fra oransje til grønt. Er den ferdig ladet, skal den lades i 3 timer, eller bør jeg lade i 8 timer? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Vent til lampa lyser grønt så er den helt fulladet. Den tar vel ikke mere lading når den lyser grønt? Men du kan jo bruke telefonen med laderen i, hvis du klør etter å fikle med telefonen Endret 4. juni 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 http://twitter.com/nprussell (Android Developer - HTC Hero.) "Pulser and I working solidly on this. It seems quite different to the Eris ROM in terms of the files and even the structure." Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Vent til lampa lyser grønt så er den helt fulladet. Den tar vel ikke mere lading når den lyser grønt? Men du kan jo bruke telefonen med laderen i, hvis du klør etter å fikle med telefonen Dette tenker jeg også, men lurer da på hvorfor HTC sier 8 timer. Jeg er redd for å redusere batterikapasiteten om jeg tar den av lading for tidlig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Jeg lot min stå over natta så jeg var sikker..er sikkert best å gjøre som det står i manualen. Du får bare holde på med tlf mens den står i laderen. Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Fikk min hero i dag, i manualen står det ca. 3 timer, men tror det har minimalt å si om du slår den på litt før tiden. Jeg slo min på nå etter ca. 1 time med lading. Endret 4. juni 2010 av Erratum Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Tror ikke det. VillainRom og en rekke andre folk driver å spytter ut 2.1 versjonen til Hero nå, så det blir en moro helg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå