Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir det ikke mye arbeid? Satt i flere timer første (og eneste) gang jeg rootet. Telefonen ville ikke la seg roote. Hadde vist noe med at telefoner som ble levert med android 1.6 hadde en slags sperre. 

 

Mulig jeg tar feil her.

 

 

Lenke til kommentar

Er litt usikker på om det vil fungere på min. Leste iallefall en plass på nettet at nyere Heroer ikke lar seg roote så lett. Var iallefall et helvetes liv når jeg rootet. Har ikke lyst å gå gjennom det på nytt :S

 

Men får prøve Instantroot om ingen vet om det finnes en rom fra HTC som kun er rootet :p

 

 

Lenke til kommentar

Og det er sånn at man bare skal få en popup som sier "Update available, download?"

Trenger ikke lete etter noe selv?

 

Hadde vært kjekt om noen kunne skrive hvor stor denne updaten er, jeg har ikke wi-fi hjemme, nemlig, og må bruke 3G til nedlastinga.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Og det er sånn at man bare skal få en popup som sier "Update available, download?"

Trenger ikke lete etter noe selv?

 

Hadde vært kjekt om noen kunne skrive hvor stor denne updaten er, jeg har ikke wi-fi hjemme, nemlig, og må bruke 3G til nedlastinga.

Vanligvis er ROM'ene ca. 100 MB ;)

Endret av Krizp0
Lenke til kommentar

Jeg har akkurat fått med Hero og satt denne på lading. I manualen som følger med står det at lading normalt tar 3 timer, mens på siden til HTC står det at første gang skal den lades i 8 timer. I tillegg har lyset på fremsiden nå, etter 2 timer, skiftet fra oransje til grønt. Er den ferdig ladet, skal den lades i 3 timer, eller bør jeg lade i 8 timer?

Lenke til kommentar

Vent til lampa lyser grønt så er den helt fulladet. Den tar vel ikke mere lading når den lyser grønt? Men du kan jo bruke telefonen med laderen i, hvis du klør etter å fikle med telefonen :)

Dette tenker jeg også, men lurer da på hvorfor HTC sier 8 timer. Jeg er redd for å redusere batterikapasiteten om jeg tar den av lading for tidlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...