Bytex Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Nope, du må isåfall kjøpe en spesialpenn med magnetisk tupp. Det finnes som ekstrautstyr. Heroen har kapasitiv skjerm, reagerer på magnetfelt eller strøm i fingrene dine.. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Omtrent alle nye touch-mobiler (unntatt billigmodellene) har slik skjerm (kapasitiv) nå, fordi de er mye bedre å bruke med fingrene. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Ja, så en reportasje fra Korea i vinter, der det var en sprengkuldeperiode, og folk satt med pølser på trikken og fikla med mobilene sine. For kaldt å ta av hanskene, og pølsene hadde visstnok tilnærmet lik ledeevne som en finger. Endret 26. mai 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 oppdaterte til villainrom 6, og dette var noe annet en de tidligere versjonene av villainrom jeg har prøvd. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Noen som kan gi meg direkte link til nedlasting av VillainROM 6? Får ikke åpnet http://www.villainrom.co.uk/releases/VillainROM6/download.php Lenke til kommentar
krizp0 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Noen som kan gi meg direkte link til nedlasting av VillainROM 6? Får ikke åpnet http://www.villainrom.co.uk/releases/VillainROM6/download.php http://villain.host-il.co.il/releases/VillainROM6/VillainROM6-signed.zip Lenke til kommentar
JFM Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Takker Tar litt tid å laste ned. Har litt treigt nett her... Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Er det et sted der jeg kan lese om funksjonene til ROM'er, og hva det egentlig er for one? Fordi jeg skjønner fint lite av de to siste sidene i tråden her, og har på følelsen at det er noe ganske viktig jeg går glipp av. Lenke til kommentar
ironman666 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Er det et sted der jeg kan lese om funksjonene til ROM'er, og hva det egentlig er for one? Fordi jeg skjønner fint lite av de to siste sidene i tråden her, og har på følelsen at det er noe ganske viktig jeg går glipp av. http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=512 Lenke til kommentar
JFM Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Gkør det noe om jeg dropper backup og wipe når jeg oppdaterer til VillianRom 6? Fra VillianRom 5.5 Lenke til kommentar
Teac Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Gkør det noe om jeg dropper backup og wipe når jeg oppdaterer til VillianRom 6? Fra VillianRom 5.5 Jeg gadd ikke wipe. Fungerte fint hos meg. Er bare til å kjøre bakcup først. Går oppdateringa skjevt, så er det bare å rulle tilbake til utgangspunktet. Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 KJørt inn villainrom 6 nå. noen som har fått mms til å funke? Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Er det noen av dere som har overklokket Heroen? I så fall hvor mye hjelper det og hvor stor risiko er det? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 KJørt inn villainrom 6 nå. noen som har fått mms til å funke? Det ligger en fiks på forumet deres som skal løse MMS. MMS har vært et problem på så og si alle VillainROMs, men løsningen er kjapp og enkel. Lenke til kommentar
-Guardian- Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Noen som vet om betal apps er på vei til Market i Norge nå? For første gang la jeg i stad merke til at apps jeg har betalt for gjennom å bruke Market Enabler ligger i Downloads seksjonen i Market. Det fungerte også å oppdatere dem. Det er kun apps jeg har kjøpt før som kommer opp, altså går det ikke an å kjøpe nye og jeg har ikke Market Enabler aktivert. Endret 27. mai 2010 av -Guardian- Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Har villainrom 5.3 men tenkte jeg skulle oppgradere til 6.0 for jeg er skikkelig lei av at tastaturet ikke er raskt nok. Men finnes det en mulighet for å ta backup av alle programmene? Føler ikke for å installere 30+ programmer nok en gang Lenke til kommentar
-Guardian- Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Titatnium Backup er veldig bra for å ta backup av alle programmer, da beholder du også linken mot Market. Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Etter en stund med villainrom 6.0 har jeg en konklusjon. VillainRom suger. Blir nok å kjøre HTC sin 2.1 rom så fort den kommer. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Titatnium Backup er veldig bra for å ta backup av alle programmer, da beholder du også linken mot Market. Takk, men brukte Astro File Manager istedet. Men hva er den raskeste ROM'en som finnes? Er så møk lei av at alt mulig dritt skal legges inn på ROM'ene så de reagerer som sirup... Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Men hva er den raskeste ROM'en som finnes? Er så møk lei av at alt mulig dritt skal legges inn på ROM'ene så de reagerer som sirup... Ifølge en kamerat som har prøvd det meste; VanillaROM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå