Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fler som sliter med å koble til 3g nettet fra tid til annen?

Jeg veit det er nett her, det funker på alle andre telefoner men ikke min! Vel, det fungerer ca 50% av de gangene jeg skrur det på, men dog, irriterende a gitt!

Edit: Kjapt, finnes det en rom som ikke gjør noe annet enn å roote telefonen? vil kjøre original rom men åpne for android market med Android SDK...

Endret av Mreinha
Lenke til kommentar

Fler som sliter med å koble til 3g nettet fra tid til annen?

Jeg veit det er nett her, det funker på alle andre telefoner men ikke min! Vel, det fungerer ca 50% av de gangene jeg skrur det på, men dog, irriterende a gitt!

Edit: Kjapt, finnes det en rom som ikke gjør noe annet enn å roote telefonen? vil kjøre original rom men åpne for android market med Android SDK...

Trenger jo ikke noen rom til det. Bare å roote og installere market enabler.

Lenke til kommentar

Det funker å bare roote den? Konge da:)

Edit: fler som har fått:

C:\Users\***\Desktop\android-sdk-windows\tools>fastboot.exe boot boot.img

downloading 'boot.img'... FAILED (remote: not allow)

Har googlet meg til at det er en feil, men aner ikke hvilken eller hvordan man fikser den, help?

Edit: det fungerte, for andre med samme feil så funket dette:

Denne guiden med denne recovery img'et.

Litt knot men det fungerte gull :)

Endret av Mreinha
Lenke til kommentar

Jeg bruker et program som heter SmartTraining som er et program der jeg trykker på start når jeg starter å trene så registrer den tid/dato for når jeg starter og til jeg trykker på stopp. Den lagrer da automatisk denne hendelsen i kalenderen på mobilen med sin egen kalender. Jeg kunne godt tenkt meg å få synkronisert denne kalendere opp mot google også, så jeg ikke mister oversikten over når og hvor lenge jeg har trent selv om jeg bytter rom, noe jeg har gjort et par ganger nå i det siste.

Jeg har prøvd å gå inn i settings på kalenderen for å velge hvilke kalendere jeg vil den skal vise(og synkronisere?), men jeg finner ingen kalender der som heter noe med dette. Og den ligger ikke under noen av de andre da jeg har prøvd å krysse av for alle. Når jeg går inn i de synkroniserings innstillingene på telefonen kan jeg kun velge hvilke kontoer som skal synkroniseres, men ikke hvilke kalendere. Finner heller ikke noe via kalenderen på nett og innstillingene der.

Bruker SlideVillain 1.1RC nå om det skulle ha noe å si. Fant ikke ut av det på villainrom 5.3RC, 5.4, 5.5 eller modaco 2.1 heller.

Mvh Olav B, G wink.gif

[bump]Vet det har vært en prat om dette i "anbefalte programmer til android" eller hva den heter nå, men ikke noe av det jeg har lest som har funket på dette.[/bump]

Mvh Olav B, G ;)

Lenke til kommentar

Hva må jeg gjøre for å komme tilbake til originalromen når jeg bruker custum rom?

Enten gjenopprette evt. nandroid backup, eller bare laste ned 1.5-updaten fra htc.com. Du kan også laste ned original ROM og på www.hero.modaco.com.

Lenke til kommentar

Hei.

Sliter med et par småting på min mors Htc hero.

1: Det virker som at jeg må inn på instillinger og videre inn på oversikten over trådløse nettverk for at telefonen skal koble til et trådløst nettverk. Er det ikke meningen at den skal koble til når du slår på wifi ved hjelp av den "snarveien" som ligger til høyre fra "startsiden"? Skal den ikke automatisk koble til når jeg aktiverer denne?

2: hvordan sletter jeg snarveier fra startsiden/hovedsiden?

På forhånd takk.

post-160026-1273796979,4644_thumb.jpg

Lenke til kommentar

HAr hatt Heroen min i et par mnd, og NÅ fant jeg ut at jeg hadde satt inn sim kortet litt feil, noe som kan forklare at den iblant mister signal og må taste pin på nytt.

Jeg hadde bare lagt den inni og smelt på metal holderen.. Den skal Inn i holderen, dytte ned, så inn til siden så den sitter.

Jeg har festet det ordentlig men jeg mister signal og må taste pin ganske så ofte.. en smule irriterende :(

Dette pleier å være et problem hos Chess. Har det samme, i lag med flere andre Chess brukere.

Lenke til kommentar

Hei.

Sliter med et par småting på min mors Htc hero.

1: Det virker som at jeg må inn på instillinger og videre inn på oversikten over trådløse nettverk for at telefonen skal koble til et trådløst nettverk. Er det ikke meningen at den skal koble til når du slår på wifi ved hjelp av den "snarveien" som ligger til høyre fra "startsiden"? Skal den ikke automatisk koble til når jeg aktiverer denne?

2: hvordan sletter jeg snarveier fra startsiden/hovedsiden?

På forhånd takk.

Har problemer med dette selv. Noen ganger kobler den til med brytern, andre ganger så må jeg inn på instilliger for Wifi (hente adresse). Det er litt iriterende. Lik problem med Android 2.1 og alle rutere jeg har forsøkt med.

Lenke til kommentar

Opplever noen problemer med min tlf nå.

Jeg får ikke sendt meldinger som er lengre enn "2". Det vil si over 160 tegn.. Når jeg sender mld så får mottakeren kun den første meldingen eller ingen i det hele tatt. Har vært sånn en dag eller to nå! Usikker på rom det er ROM, en app eller Chess som er problemet. Noen som har opplevd noe slikt før?

Lenke til kommentar

Jeg har trøbbel med Hero'en min.

Her en dag forsvant alle facebook-koblingene jeg hadde på kontaktene mine, og måtte gjøre dette på nytt. så dukker det opp en feilmelding med noe slikt som at "android.process" har sluttet å virke. telefonen blir så stående og "restarter" denne prosessen. i etterkant er alt som før, dette tok bare litt tid. Så viser det seg at telefonen ikke klarer å hente alle kontaktene mine på facebook. det er bestemte personer den ikke finner. Noen som har vært borti noe lignende?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...