Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det bare meg eller bruker slide 1.1 mer batteri enn 1.0?

Hehe, er ikke helt sikker, men jeg klarte for første gang å senke batteriet fra 100% til 6% på under 12 timer. Klarte å presse inn etpar timer samtale iløpet av dagen, samt litt oppdatering av kalender og litt Air Control-spilling.

Ingen wifi på, men sync mot Gmail og kalender via HSPA. Så tipper den bruker noe mer batteri. Blir en kontrolldag imorgen, kun standby med mailsync uten samtaler - blir interessant å se batteribruken da.

 

Men tipper den er noe høyere ja. Sikkert cpu som ikke klokker seg ned..?

Lenke til kommentar

Jeg kommer ikke til å bruke den offisielle romen uasnett, venter bare på at den skal komme ut slik at folk som modaco lager custom rom av den. Å da tenker jeg det ikke har noe å si om det er sprint hero eller eu hero romen kommer fra, de har vel samme hardware

Lenke til kommentar

Hero kan vist få 2.1 om 2 dager link

 

Installeres kun om den overgår Slidevillain 1.1 og om google har åpnet betalmarket for Norge.

 

Det har ingenting med romen å gjøre så det har de nok ikke

 

Er fullt klar over dette, har rootet og marketenabler for øyeblikket. Men jeg ser ikke bort ifra muligheten for lansering av 2.1 og betalmarket samtidig.

Lenke til kommentar

Hero kan vist få 2.1 om 2 dager link

 

Installeres kun om den overgår Slidevillain 1.1 og om google har åpnet betalmarket for Norge.

 

Det har ingenting med romen å gjøre så det har de nok ikke

 

Er fullt klar over dette, har rootet og marketenabler for øyeblikket. Men jeg ser ikke bort ifra muligheten for lansering av 2.1 og betalmarket samtidig.

 

kan garantere at når 2.1 kommer ut til Hero, så lager Nathan en ROM av den med en gang. Tar sikkert kun et par dager før det kommer et nytt villainROM basert på 2.1

Lenke til kommentar

Hero kan vist få 2.1 om 2 dager link

 

Installeres kun om den overgår Slidevillain 1.1 og om google har åpnet betalmarket for Norge.

 

Det har ingenting med romen å gjøre så det har de nok ikke

 

Er fullt klar over dette, har rootet og marketenabler for øyeblikket. Men jeg ser ikke bort ifra muligheten for lansering av 2.1 og betalmarket samtidig.

 

Jeg kan så klart ikke si noe med 100% sikkerhet, men ser ingen grunn til at 2.1 og betalmarket skulle komme samtidig. Betalmarket er noe som google må ordne og har ingenting med htc å gjøre som gir ut 2.1 oppdateringen. Betalmarket er også noe som er individuelt for hvert land, mens hero romen er noe som slippes i hele europa

 

edit: og om google skulle gjort noe slikt hadde de sluppet det samtidig som en ny telefon kommer ut, ikke en oppdatering til en nå ganske gammel telefon

Endret av Vipera
Lenke til kommentar

innstallerte slide 1.1 igår, men kan ikke si jeg er noe serlig imponert:( synest alt force closer hele tiden og finner ingen oppdateringer på OTA appen, selv om det står på villain siden at det skal være 3 der:(

noen flere som opplever samme problemene?? vurderer å gå tilbake til 5.4 eller 5.5 om det ikke blir bedre..

Lenke til kommentar

innstallerte slide 1.1 igår, men kan ikke si jeg er noe serlig imponert:( synest alt force closer hele tiden og finner ingen oppdateringer på OTA appen, selv om det står på villain siden at det skal være 3 der:(

noen flere som opplever samme problemene?? vurderer å gå tilbake til 5.4 eller 5.5 om det ikke blir bedre..

Jepp hadde samme problem, slide var full av buggs, også gikk det treeeegt. våknet opp i dag og oppdaget at alle syv skjermene var blank. Alt jeg hadde lagt inn i går var blitt borte.

 

Så nå har jeg gått over til Kimera 1.8, foreløpig positvt overrasket, men er jo ikke 2.1 men alle rommene som har vært basert på 2.1 har vært full av buggs, så foreløpig får jeg nøye meg med Kimera.

Lenke til kommentar
Så nå har jeg gått over til Kimera 1.8, foreløpig positvt overrasket, men er jo ikke 2.1 men alle rommene som har vært basert på 2.1 har vært full av buggs, så foreløpig får jeg nøye meg med Kimera.

Samme erfaring. Prøvd alle 2.1 romene nevt i tråden her, og ingen har imponert dessverre. Mye fint, men vært noe som ikke virket i alle. Samt det viktigste.. de er TREGE alle sammen.

 

La også inn Kimera 1.8 nettopp og førsteinntrykket er bra på tross at jeg selvsagt savner noen småting fra 2.1.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...