JFM Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Hva er hovedforskjellene på Villainrom og Slidevillain?= Lenke til kommentar
Tripod Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Ute nå Noen som har installert den. kom med tilbakemeldinger...fort Installerer deg selv nå, håper den er mye bedre enn beta versonen....får den fungerte dårlig. har du direkte link? Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Flere som opplever at den henger i installasjonen. Kommer opp en hvit skjerm med en grønn logo som det står my i. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 http://villainrom.desean.net/ota/SlideVillain1.1.0.zip http://villian.kerabatsos.com/ota/SlideVillain1.1.0.zip http://villainrom.jeremygohblog.com/ota/SlideVillain1.1.0.zip http://villainrom.kriev.com/ota/SlideVillain1.1.0.zip Velg selv Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Flere som opplever at den henger i installasjonen. Kommer opp en hvit skjerm med en grønn logo som det står my i. Måtte ta ut batteriet. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) hmm.klarte å slette den vær greia, men finner den ikke igjen under widget...er bare den store og ikke den som er standard.. Edit : glem det. Endret 3. mai 2010 av cmf_Tiger Lenke til kommentar
kesse Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Fungerer veldig fint her hos meg Deilig med sense widgets igjen, nå funker det bra å skifte themes også! Digger Slide!! Lenke til kommentar
Teac Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Er Slide bedre enn Villain 5.4? Noen som har prøvd begge og kan komme med erfaring. Lenke til kommentar
ironman666 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Hva er hovedforskjellene på Villainrom og Slidevillain?= Lurer også på dette. Bortsett fra at den er basert på Expresso Sense UI port fra mytouch Bruker nå Kimera 1.7, og den er veldig kjapp, men savner litt 2.1 Er Slidevillain kjappere/tregere/samme hastighet som stock 1.5? Endret 3. mai 2010 av ironman666 Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Store fordelen med SlideVillain er at den er basert på Android 2.1 og ikke 1.5. HTC har lovet den versjonen til oss i evigheter og litt til, men har av økonomiske hensyn (les: selge flere Legends) valgt å utsette oppdateringen en god stund til. Driver og installerer Slide 1.1 nå, gleder meg til den er ferdig. Likte beta godt, men litt mange bugs her og der, spesielt irriterende med sense-launcher som fikk FC hele tiden når jeg spilte et flyspill... Beta-versjonen var rask, håper denne er det også. Noen som har fått Apps2SD til å fungere ennå? Og noen som veit hvordan man finner ut om det virker eller ikke? Har et Class6 minnekort, så skulle gjerne hatt applikasjoner på SD. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Store fordelen med SlideVillain er at den er basert på Android 2.1 og ikke 1.5. Det er VillainROM 5.4 også. Kan noen gi meg 3 grunner til å velge Slidevillain over VillainROM 5.4? Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Villain5.4 har fått mye klager på at den er supertreig da... Slide er visst superrask i forhold. Og noen klager også på at den spiser endel batteri.. Har ikke prøvd 5.4 eller 5.3 selv, så mine uttalelser er kun basert på løse rykter. Har lite erfaring med custom roms, da jeg startet med det på fredag for etpar dager siden. Siden den gang har jeg lekt med Slide 101beta og Slide1.1. Og jeg er meget gla for at jeg gikk vekk fra stock, da 2.1 er vesentlig bedre. Marked ser mye bedre ut, og definitivt større utvalg. Hvis man i tillegg fikler med Marked Enabler blir det virkelig bra... Tenk å måtte rote med så mye rart for å få lov til å kjøpe produkter og generere penger til Google... Merkelig. Noen som veit hvordan jeg får tak i standardklokka til HTC, den med vær og dato under? Klarte å rote den bort under fiklinga mi... Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Villain5.4 har fått mye klager på at den er supertreig da... Slide er visst superrask i forhold. Og noen klager også på at den spiser endel batteri.. Har ikke prøvd 5.4 eller 5.3 selv, så mine uttalelser er kun basert på løse rykter. Har lite erfaring med custom roms, da jeg startet med det på fredag for etpar dager siden. Siden den gang har jeg lekt med Slide 101beta og Slide1.1. Og jeg er meget gla for at jeg gikk vekk fra stock, da 2.1 er vesentlig bedre. Marked ser mye bedre ut, og definitivt større utvalg. Hvis man i tillegg fikler med Marked Enabler blir det virkelig bra... Tenk å måtte rote med så mye rart for å få lov til å kjøpe produkter og generere penger til Google... Merkelig. Noen som veit hvordan jeg får tak i standardklokka til HTC, den med vær og dato under? Klarte å rote den bort under fiklinga mi... Klokka klarte jeg og fikle bort også men, fant den heldighvis tilbake. Trykk på skjermen slik at du får opp widget. Gå inn på widget og velg clock(den runde sorte) og bla 2 ganger til høyre, der ligger den vettu:) Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Må innrømme at den nye Slide1.1 er meget rask. Ganske imponert. Hmmm, nå er neste plan å se om det er mulig å overklokke sakene, det må gjøre den enda raskere, hehe. Og Apps2SD, noen tips der om hvordan man får det til, og hvordan man kan verifisere at man klarte det? Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Store fordelen med SlideVillain er at den er basert på Android 2.1 og ikke 1.5. Det er VillainROM 5.4 også. Kan noen gi meg 3 grunner til å velge Slidevillain over VillainROM 5.4? Villain er treig, suger batteri, ustabil og mye fungerer dårlig. likte ikke betaen til slide, men etter å ha prøvd den nye versonen er jeg meget fornøyd. Den virker veldig stabil, den er rask og jeg har ikke møtt noen problemer med den enda. Alt fungerer slik det skal. Internett har blitt betydlig raskere samt videoer på youtube, dette gjelder 3g og wifi. Nå har jeg bare prøvd den noen timer, men førsteinntrykket er veldig bra. Vi si at det er den beste rom`en jeg har testet, men det er min mening. Endret 3. mai 2010 av cmf_Tiger Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Hehe, eneste "feilen" med Slide er at det står "3G" istedet for "H" ved siden av antenna... Gjorde det på beta-versjonen ihvertfall. T-mobile har visst ikke HSPA tilgjengelig, så ikonet trengs ikke... Ihvertfall det jeg har lest Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Ok, I'm sold. Laster ned SlideVillain nå Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Fytti rakkern, Slidevillain var vilt! Lenke til kommentar
SubstansPrime Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Hei, er det noen som har prøvd SenseHero og Slide? og som kan si noe om hvem som er best (rasket, stabil, utseende etc.). Har nå SenseHero 2.2 på tlf. og syntes den var bedre en SlideVillain 1.0.1 beta. Men nå som slide er ute med 1.1 så lurer jeg på og bytte tilbake, men da skal den være bedre enn SenseHero, som forøvrig fungerer veldig bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå