Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er hovedforskjellene på Villainrom og Slidevillain?=

Lurer også på dette.

Bortsett fra at den er basert på Expresso Sense UI port fra mytouch

Bruker nå Kimera 1.7, og den er veldig kjapp, men savner litt 2.1

Er Slidevillain kjappere/tregere/samme hastighet som stock 1.5?

Endret av ironman666
Lenke til kommentar

Store fordelen med SlideVillain er at den er basert på Android 2.1 og ikke 1.5.

HTC har lovet den versjonen til oss i evigheter og litt til, men har av økonomiske hensyn (les: selge flere Legends) valgt å utsette oppdateringen en god stund til.

Driver og installerer Slide 1.1 nå, gleder meg til den er ferdig. Likte beta godt, men litt mange bugs her og der, spesielt irriterende med sense-launcher som fikk FC hele tiden når jeg spilte et flyspill...

Beta-versjonen var rask, håper denne er det også.

Noen som har fått Apps2SD til å fungere ennå? Og noen som veit hvordan man finner ut om det virker eller ikke? Har et Class6 minnekort, så skulle gjerne hatt applikasjoner på SD.

Lenke til kommentar

Villain5.4 har fått mye klager på at den er supertreig da... Slide er visst superrask i forhold. Og noen klager også på at den spiser endel batteri.. Har ikke prøvd 5.4 eller 5.3 selv, så mine uttalelser er kun basert på løse rykter.

Har lite erfaring med custom roms, da jeg startet med det på fredag for etpar dager siden. Siden den gang har jeg lekt med Slide 101beta og Slide1.1. Og jeg er meget gla for at jeg gikk vekk fra stock, da 2.1 er vesentlig bedre.

Marked ser mye bedre ut, og definitivt større utvalg. Hvis man i tillegg fikler med Marked Enabler blir det virkelig bra... Tenk å måtte rote med så mye rart for å få lov til å kjøpe produkter og generere penger til Google... Merkelig.

Noen som veit hvordan jeg får tak i standardklokka til HTC, den med vær og dato under? Klarte å rote den bort under fiklinga mi...

Lenke til kommentar

Villain5.4 har fått mye klager på at den er supertreig da... Slide er visst superrask i forhold. Og noen klager også på at den spiser endel batteri.. Har ikke prøvd 5.4 eller 5.3 selv, så mine uttalelser er kun basert på løse rykter.

Har lite erfaring med custom roms, da jeg startet med det på fredag for etpar dager siden. Siden den gang har jeg lekt med Slide 101beta og Slide1.1. Og jeg er meget gla for at jeg gikk vekk fra stock, da 2.1 er vesentlig bedre.

Marked ser mye bedre ut, og definitivt større utvalg. Hvis man i tillegg fikler med Marked Enabler blir det virkelig bra... Tenk å måtte rote med så mye rart for å få lov til å kjøpe produkter og generere penger til Google... Merkelig.

Noen som veit hvordan jeg får tak i standardklokka til HTC, den med vær og dato under? Klarte å rote den bort under fiklinga mi...

Klokka klarte jeg og fikle bort også :) men, fant den heldighvis tilbake.

Trykk på skjermen slik at du får opp widget. Gå inn på widget og velg clock(den runde sorte) og bla 2 ganger til høyre, der ligger den vettu:)

Lenke til kommentar

Må innrømme at den nye Slide1.1 er meget rask. Ganske imponert.

Hmmm, nå er neste plan å se om det er mulig å overklokke sakene, det må gjøre den enda raskere, hehe.

Og Apps2SD, noen tips der om hvordan man får det til, og hvordan man kan verifisere at man klarte det?

Lenke til kommentar

Store fordelen med SlideVillain er at den er basert på Android 2.1 og ikke 1.5.

Det er VillainROM 5.4 også.

Kan noen gi meg 3 grunner til å velge Slidevillain over VillainROM 5.4?

Villain er treig, suger batteri, ustabil og mye fungerer dårlig.

likte ikke betaen til slide, men etter å ha prøvd den nye versonen er jeg meget fornøyd. Den virker veldig stabil, den er rask og jeg har ikke møtt noen problemer med den enda. Alt fungerer slik det skal.

Internett har blitt betydlig raskere samt videoer på youtube, dette gjelder 3g og wifi.

Nå har jeg bare prøvd den noen timer, men førsteinntrykket er veldig bra. Vi si at det er den beste rom`en jeg har testet, men det er min mening.

Endret av cmf_Tiger
Lenke til kommentar

Hei, er det noen som har prøvd SenseHero og Slide? og som kan si noe om hvem som er best (rasket, stabil, utseende etc.). Har nå SenseHero 2.2 på tlf. og syntes den var bedre en SlideVillain 1.0.1 beta.

Men nå som slide er ute med 1.1 så lurer jeg på og bytte tilbake, men da skal den være bedre enn SenseHero, som forøvrig fungerer veldig bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...