Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

hmm.. sier du det.. ?

 

Kan du gi meg en link til VillainSlide ?

Edit: Fant den.. SlideVillain, takk ;)

Hvordan er batterikapasiteten med den, forresten ?

 

Noen som vet om det går an/finnes program for VNC (remote desktop) for Hero?

Hadde vært morsomt :)

 

Har ikke målt levetiden på batteriet, men er vant til å sette den på lading hver kveld åkke som og da er det aldri tomt. Wifi står på hele dagen og bruker gps'en med Apps'en Sportypal (annbefales) når jeg sykler rundt omkring. Det jeg liker er designen til SlideVillain, veldig bra.

 

swank

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

VillainRom skal ikke på min Hero igjen, det er sikkert.

Batteri som varer èn dag, nei takk.

 

Prøver SenseHero 2.2 nå, får se hvordan det går :)

 

Har selv prøvd Slide Villain noen dager og er superfornøyd med den, men det er jo artig å prøve noe nytt så jeg sitter akkurat nå og legger inn SenseHero 2.2, så får vi se om den er bedre.

 

swank

 

Meh, likte VillainSlide bedre........................

 

swank

Hva liker du bedre? (Nysjerrig)

Lenke til kommentar

Har SlideVillain 101beta nå, la den inn på fredag. Var meget fornøyd fredag, lørdag og søndag, men idag har den begynt å tulle litt med forceclose på sense-launcher. Ikke sikker på hva som forårsaker tullet, men mest sannsynlig er det noe rart jeg har gjort. Har tuklet endel med den siste dagene.

 

Sleit også skikkelig med root, så jeg flashet den uten tilgang på root. Det gikk bra, så brukte jeg InstantRoot.apk etterpå. Har lagt inn markedenabler og er nå "kunde" i tyskland, hehe.

 

Meget fornøyd med Slide, og overhodet ikke skummelt.

Last ned InstantRoot, legg det inn, last ned Titanium Backup for å sjekke root tilgang, last ned et recovery image (f.eks Amom Ra), Flashrec trenger man, putt de to over på minnekort og start flashrec. Så er et custom recovery installert.

 

Så er det bare å laste ned valgfri ROM, putte på minnekort og restarte telefonen i recovery mode. Husk Nand Backup!

Lenke til kommentar

Vet ikke om det er sånn. Men på stock rom så mener jeg at displayet regulerte seg selv automatisk mtp hvor mye lys det var i rommet. Nå meg jeg regulere det manuelt. Ganske annoying når man plutselig ikke ser en dritt i dagslys, eller når man blir blendet på natta.

 

VillainRom 5.4.

Endret av arnizzz
Lenke til kommentar

Jeg bare vil gi en advarsel for de som flasher radio, noe som virker å være anbefalt rundt om i forumene. Du kan ende opp med totalt uvirkende telefon hvis du drar ut batteri mens du flasher radio. Mens du flasher : Når telefonen vises ut av box på logo/bilde , må man bare ha tålmodighet til den kommer frem til menyen(format cache.....)

Lenke til kommentar

Nå sitter jeg på laptoppen min, koblet til internett.

Internettet mitt er koblet opp via trådløst nettverk til min HTC Hero, som har satt opp Wireless Tether. Fy, så deilig.

 

 

What is this? Har du satt opp telefonen din som en slags AP/router som deler ut via 3g nettet?

Lenke til kommentar

Kult. Dog får jeg det ikke til å funke å 5.4. Henger bare på "Start Tethering". Jeg hadde ikke skrudd på wifi-antennen først. så kanskje det bugget seg. need more trial.

 

 

Fikk det heller ikke til å virke på VillainRom, men på sencehero fungerer den utmerket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...