Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Kastet meg på Kimera bølgen for å teste den opp mot VillainRom og Slide porten.

Lastet ned overclock versjonen, og den var meeeeget rask.

 

ja, den er raskere enn slide og Villainrom. Har en nyinstallert villainrom på frugan sin hero og en nyinstallert Kimera på min hero. Det er merkbart stor forskjell på hastigheten på disse, pluss at det er flere ting som henger og fungerer dårlig på Villain rom`en. Har også testet slide på telefonen til frugan, den var litt raskere enn Villain rom`en. På slide var det fryktelig mye som hang og fungerte svært dårlig, den var også treigere enn Kimera.

Prøvde ting som :

-internett

-kamera

-div apps

-mail

-mms

-sms

-spill

-bla i menyer

-osv

Kimera var raskest i alle testene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slide fungerer helt utrolig bra her smile.gif Best jeg har testet, og det har blitt en del de siste ukene. Kommer til å beholde denne her!

 

prøv å surf med telefonlinjen du:)

Fikk bare force close når jeg skulle bruke wifi, prøvde også å restarte telefonen mange ganger.

3g tenker du? Funker fint det?

 

gjorde du noe spesielt får å få det til?

Fikk jo ikke synke med gmail i starten engang, siden det ikke koblet seg opp med 3g.

 

Nå husker jeg ikke heelt hva jeg gjorde. Men mener skippet alt sammen helt til alt var "ok", så logget jeg meg på wifi etterpå å syncet gmail osv. Deretter måtte jeg legge inn chess sine mms og wap innstillinger manuelt for å få 3g til å virke.

 

Jeg er hvertfall strålende fornøyd med slide, ser utrolig pent ut smile.gif

 

Men det er et par bugs, den største er at telefonen henger seg dersom jeg skal skifte theme. Men kan ta ut batteriet så er themet på plass, så er ingen big deal.

Lenke til kommentar

Akkurat lagt inn sensehero, og det virker bra.

Wifi sliter jeg litt med.

Finner alle naboene sine wifi, men ikke her hjemme.(Virket bra før jeg rootet og la in sh2.1)

Noen forslag til løsning?

(Har allerede sjekket broadcast på ruteren)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Og forslag for å få tilgang til paid apps i market?

InstantRoot! Legg inn det, last ned Titanium backup for å sjekke root access, så laster du ned Marked Enabler (det finner du på google), så overfører du markedenabler.apk til SDkort, installerer det, velger [de] som leverandør, så kan du bruke penger på Marked. Tar 5 minutter, ikke vanskelig

Lenke til kommentar
Mitt batteri blir tømt i løpet av ett døgn nå, klarte seg fint nesten ei uke før VillainRom ble lagt inn....

En uke? Det tror jeg ikke min gjorde uten bruk med orginalromen engang. Ved normal bruk holder den 1,5 dager, dvs jeg må lade hver natt. Ved mye bruk er den tom for strøm før lunsj. Omtrent der alle telefoner jeg har hatt de siste årene har vært.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...