Mr_Tiger Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Holder på og installerer den nå, gir beskjed om hvordan den er:) Radioen og fix`n for blåtann, skal den installeres fra flash(home+power) Nå snakker vi. Nå fungerer alt og har ikke møtt noen problemer enda. dette var noe annet enn Villain skvipet Lenke til kommentar
Tripod Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Siste fra Villain Denne ser UTROLIG digg ut!! Akkurat lagt den inn nå, skal prøve den et par dager for å se om den er så bra som førsteinntrykket gir uttrykk for Sier meg enig her. La inn denne for noen timer siden og førsteinntrykket er at dette er solide greier. Minst like kjapt som stock og virker fullstendig stabil hittil. Er dette da snakk om SlideVillain 1.0.1 BETA ? Er den solid selvom den er BETA? Det er vel ikke sense på den ? Ja, det er 1.0.1 jeg testet. Veldig solid i mine øyne, og ja, den kjører Sense. Espresso-versjonen laget for T-mobile, om jeg ikke er helt på vidda. Ser uansett veldig bra ut og rommen er i det hele tatt responsiv og stabil. Skal teste denne jeg;) Har villain 5.4. Synnes tastene er ganske trege. Er det tilfelle med denne rommen også? Endret 30. april 2010 av Tripod Lenke til kommentar
Hell Toupée Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Holder på og installerer den nå, gir beskjed om hvordan den er:) Radioen og fix`n for blåtann, skal den installeres fra flash(home+power) Nå snakker vi. Nå fungerer alt og har ikke møtt noen problemer enda. dette var noe annet enn Villain skvipet Hehe... Ja, den er betydelig mer stødig altså. Skader heller ikke at den er molkjapp Lenke til kommentar
Tripod Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Har prøvd ut vanillaEclair 1.3 no sugar added. Er mye kjappere enn Villainrom 5.4. Spessielt har tregheten på tastaturet blitt borte. Det er mullig sense har mye av skylda ,og det er det HTC jobber med. Det er 160 mb på tlf minne etter installasjon. Holder på og installerer den nå, gir beskjed om hvordan den er:) Radioen og fix`n for blåtann, skal den installeres fra flash(home+power) Nå snakker vi. Nå fungerer alt og har ikke møtt noen problemer enda. dette var noe annet enn Villain skvipet Hehe... Ja, den er betydelig mer stødig altså. Skader heller ikke at den er molkjapp Hvilken rom snakker dere om her da? Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Jeg bruker Opera Mini som browser, så behovet mitt for 3g er minmalt. Hvis WiFi tryner støtt og stadig, så kanskje du må oppdatere radio? WiFi funker nemlig knirkefritt her. Må jo bruke wifi til alt som skal lastes ned.. Noen som har klart å fikse dette, eller skal det være slik? Når man har fri nedlastning, er det litt dumt at man ikke får brukt det:) Prøvd Kimera 1.6? Denne kjører mer eller mindre perfekt på min Hero, og lynkjapt i tillegg. Hvordan var denne? Den så ganske grei ut og skulle være rask? Men hvordan er det med apps og android 1.5. Er det mange som ikke ikke funker? Får prøve den også da:) tar med versonen med overclock. Endret 30. april 2010 av Crimar Lenke til kommentar
SubstansPrime Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Takk for tipset. Denne (Kimera) var utrolig rask. Hadde Villainrom 5.4 fra før men den var sirup-treig i forhold til Kimera. Nå prater vi rask telefon. Endret 30. april 2010 av sun-flex Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Bruker du den med overclock? Lenke til kommentar
Fish Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Trenger jeg root for å flashe ROM? Klarer ikke å få root (T-Mobile, bruker GoldCard metoden)... Lenke til kommentar
SubstansPrime Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Bruker du den med overclock? Ja (hvis det var meg du spurte da...) Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Bruker du den med overclock? Ja (hvis det var meg du spurte da...) Ja, jeg tok den også..fungerer bra. Må bare si igjen at Villainrom 5.4 og slide er søppel. treige og veldig mye fungerer ikke eller veldig dårilig på disse rommene. Endret 30. april 2010 av cmf_Tiger Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Okei. Fungerer fint her og. Er det noe spesielt vi går glipp av pga vi bruker et 1.5 rom? Lenke til kommentar
kesse Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Slide fungerer helt utrolig bra her Best jeg har testet, og det har blitt en del de siste ukene. Kommer til å beholde denne her! Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Har nettopp hoppet fra stock 1.5 til Slide101. Må si det virker rimelig perfekt her. Litt trøbbel med themes i begynnelsen, men det ordnet seg etter 2 restarts. Det som plager meg nå, er at jeg mest sannsynlig fortsatt ikke har root access. Klarte ikke få det til på stock Hero rom (siste offisielle), så jeg droppet hele rootinga og hoppet rett på wipe+flash. Brukte AmonRa, flashrec og Slide.1.0.1. Noen forslag til hvordan jeg skal få meg root access og paid apps på Marked? Gjerne en liten PM samtidig som det postes her, siden denne tråden er så stor (lett å gå glipp av ting..) Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Hei.Nå har jeg ventet lenge på 2.1 rom til min HTC Hero! HTC kommer med stadige utsettelser, og standard-bortforklaringer på dette. _HVORFOR_ blir Android 2.1 rom stadig utsatt? Android 2.2 er jo forventet lansert snart... Det frister absolutt ikke å kjøpe HTC neste gang jeg skal ha android telefon hvis supporten ikke kan hoste opp annet enn standard-svar! Kjære John Takk for din henvendelse om Android 2,1 Jeg beklager sterkt at det har tatt så lenge, men den skal være ute i Juni. Bare meld deg inn i e-klubben da får du epost om nye oppdateringer som kommer, lykke til.. Med vennlig hilsen, Chris R HTC Brukerstøtte www.htc.com Tlf: +47 800 11576 "#¤%&/()/%&¤#"! standardsvar Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Hei.Nå har jeg ventet lenge på 2.1 rom til min HTC Hero! HTC kommer med stadige utsettelser, og standard-bortforklaringer på dette. _HVORFOR_ blir Android 2.1 rom stadig utsatt? Android 2.2 er jo forventet lansert snart... Det frister absolutt ikke å kjøpe HTC neste gang jeg skal ha android telefon hvis supporten ikke kan hoste opp annet enn standard-svar! Kjære John Takk for din henvendelse om Android 2,1 Jeg beklager sterkt at det har tatt så lenge, men den skal være ute i Juni. Bare meld deg inn i e-klubben da får du epost om nye oppdateringer som kommer, lykke til.. Med vennlig hilsen, Chris R HTC Brukerstøtte www.htc.com Tlf: +47 800 11576 "#¤%&/()/%&¤#"! standardsvar hehe.. samme di svarte meg i april, bare da sto det april isteden for Juni. Går heller ikke for htc nestegang.. *host* om det viser seg at updates for desire er like trege. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Slide fungerer helt utrolig bra her Best jeg har testet, og det har blitt en del de siste ukene. Kommer til å beholde denne her! prøv å surf med telefonlinjen du:) Lenke til kommentar
kesse Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Slide fungerer helt utrolig bra her Best jeg har testet, og det har blitt en del de siste ukene. Kommer til å beholde denne her! prøv å surf med telefonlinjen du:) 3g tenker du? Funker fint det? Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Kastet meg på Kimera bølgen for å teste den opp mot VillainRom og Slide porten. Lastet ned overclock versjonen, og den var meeeeget rask. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Slide fungerer helt utrolig bra her Best jeg har testet, og det har blitt en del de siste ukene. Kommer til å beholde denne her! prøv å surf med telefonlinjen du:) 3g tenker du? Funker fint det? gjorde du noe spesielt får å få det til? Fikk jo ikke synke med gmail i starten engang, siden det ikke koblet seg opp med 3g. Lenke til kommentar
kesse Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Slide fungerer helt utrolig bra her Best jeg har testet, og det har blitt en del de siste ukene. Kommer til å beholde denne her! prøv å surf med telefonlinjen du:) 3g tenker du? Funker fint det? gjorde du noe spesielt får å få det til? Fikk jo ikke synke med gmail i starten engang, siden det ikke koblet seg opp med 3g. Nå husker jeg ikke heelt hva jeg gjorde. Men mener skippet alt sammen helt til alt var "ok", så logget jeg meg på wifi etterpå å syncet gmail osv. Deretter måtte jeg legge inn chess sine mms og wap innstillinger manuelt for å få 3g til å virke. Jeg er hvertfall strålende fornøyd med slide, ser utrolig pent ut Men det er et par bugs, den største er at telefonen henger seg dersom jeg skal skifte theme. Men kan ta ut batteriet så er themet på plass, så er ingen big deal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå