Mr_Tiger Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Da blir det VillainROM v5.3? Noen som kan finne link til en lettlest guide om hvordan man installerer custom rom? Takk http://theunlockr.co...ero-g2-how-tos/ jeg brukte den sia der, brukte how to root your hero in one click og how to load a custom ROM, funker som bare faen! jævla lett Får bare opp "Could not run command" når jeg trykker på "Backup Recovery Image" i "FlashRec" Hjelp Hei, Jeg får samme feilmelding...har du fått det til. Fint om du kunne si hva du gjorde hvis det gikk i orden:) Ser ut som jeg har fikset det nå. Holder på å installerer den nye willain romen nå Lenke til kommentar
gwh Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Jaja, da vet jeg hva jeg skal bruke kvelden til i dag. Installere villain. Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Fekk sjølv opp den "could not run command". Viste seg at ein måtte ta ein reboot (slå av og på telefonen), før det gjekk. Etter det fungerte det utmerket. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Har det kommet en fix som gjør VillainRom raskere ? Lenke til kommentar
hagenisse Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Tja, jeg la den inn nettopp nå, og dette var trege greier, så tviler vel på det. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Har det kommet en fix som gjør VillainRom raskere ? har ogsp byttet til den nå...etter mye tull. Må si at denne rom`en var utrolig treig...faen, så mye knoting for å få den til å virke. Noen som har fått mybackup pro og virke på den? Får nemlig ikke hentet frem mine backup`s. Det står bare SU request? En annen ting som ikke fungerer også er sync med facebook ok kontakter...får ikke opp bildene på kontaktene fa facebook:( Endret 30. april 2010 av cmf_Tiger Lenke til kommentar
Dundersalt Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Tja, jeg la den inn nettopp nå, og dette var trege greier, så tviler vel på det. Hvilken villainn har dere lagt inn? 5.4(sprint)? Prøv Slide porten (1.0.1 Beta (ny versjon rett rundt hjørnet)). Denne er hvertfall hos meg lynkjapp! Har det kommet en fix som gjør VillainRom raskere ? har ogsp byttet til den nå...etter mye tull. Må si at denne rom`en var utrolig treig...faen, så mye knoting for å få den til å virke. Noen som har fått mybackup pro og virke på den? Får nemlig ikke hentet frem mine backup`s. Det står bare SU request? En annen ting som ikke fungerer også er sync med facebook ok kontakter...får ikke opp bildene på kontaktene fa facebook:( Et skudd i blinde, men: Har du USB debugging enablet(det må den være...)? Lenke til kommentar
hagenisse Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Prøv Slide porten (1.0.1 Beta (ny versjon rett rundt hjørnet)). Denne er hvertfall hos meg lynkjapp! 5.4 sprint ja. Den er faktisk ganske mye mer sirup enn hva Heroen var orginalt (jeg har en av de første), og bare helt latterlig i forhold til den modaco-saken jeg kjørte. En god del forbedringer ellers, men litt småbugs også. Hvor finner jeg den du prater om? Lenke til kommentar
Hell Toupée Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Siste fra Villain Denne ser UTROLIG digg ut!! Akkurat lagt den inn nå, skal prøve den et par dager for å se om den er så bra som førsteinntrykket gir uttrykk for Sier meg enig her. La inn denne for noen timer siden og førsteinntrykket er at dette er solide greier. Minst like kjapt som stock og virker fullstendig stabil hittil. Er dette da snakk om SlideVillain 1.0.1 BETA ? Er den solid selvom den er BETA? Det er vel ikke sense på den ? Ja, det er 1.0.1 jeg testet. Veldig solid i mine øyne, og ja, den kjører Sense. Espresso-versjonen laget for T-mobile, om jeg ikke er helt på vidda. Ser uansett veldig bra ut og rommen er i det hele tatt responsiv og stabil. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Nei, nå avinstallerer jeg VillainROM v5.3 igjen, makan til dårlig og treig rom. Får vel prøve slidevillain 1.0.1 beta`n Lenke til kommentar
Dundersalt Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Prøv Slide porten (1.0.1 Beta (ny versjon rett rundt hjørnet)). Denne er hvertfall hos meg lynkjapp! 5.4 sprint ja. Den er faktisk ganske mye mer sirup enn hva Heroen var orginalt (jeg har en av de første), og bare helt latterlig i forhold til den modaco-saken jeg kjørte. En god del forbedringer ellers, men litt småbugs også. Hvor finner jeg den du prater om? Link Lenke til kommentar
Hell Toupée Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Helt enig med de som klager over Villainrom. Makan til søplete og treige greier. Kan ikke fatte hvorfor den tilsynelatende er så poppis. SlideVillain derimot Endret 30. april 2010 av Svendheim Lenke til kommentar
Teac Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Synes ikke Villain 5.4 er så treg. Den er hvertfall ikke tregere enn Modaco 3.2 Men såklart merker en det at en burde ha 1ghz prosessor og noe mer ram å jobbe med. Tipper jeg bytter ut telefonen med ny kraftplugg mot slutten av sommeren. Håper Htc har kommet med noe bedre enn Desire innen det. Synes Desire er for lite steg opp. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Nei, det blir å installere MoDaCo custom ROM igjen. SlideVillain 1.0.1 BETA var heller ikke noen suksess. Greit det er raskere, men det er jo nesten ingen ting som fungerer på det. Største prøblemet er vel at denne ikke fungerer med 3g, må bare bruke wifi....som bare krasjer:( Lenke til kommentar
Hell Toupée Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Jeg bruker Opera Mini som browser, så behovet mitt for 3g er minmalt. Hvis WiFi tryner støtt og stadig, så kanskje du må oppdatere radio? WiFi funker nemlig knirkefritt her. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Jeg bruker Opera Mini som browser, så behovet mitt for 3g er minmalt. Hvis WiFi tryner støtt og stadig, så kanskje du må oppdatere radio? WiFi funker nemlig knirkefritt her. Må jo bruke wifi til alt som skal lastes ned.. Noen som har klart å fikse dette, eller skal det være slik? Når man har fri nedlastning, er det litt dumt at man ikke får brukt det:) Endret 30. april 2010 av cmf_Tiger Lenke til kommentar
hagenisse Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Nei, det blir å installere MoDaCo custom ROM igjen. SlideVillain 1.0.1 BETA var heller ikke noen suksess. Greit det er raskere, men det er jo nesten ingen ting som fungerer på det. Største prøblemet er vel at denne ikke fungerer med 3g, må bare bruke wifi....som bare krasjer:( Akkurat. Da utgår det. Jeg bruker kun 3g, og aldri wifi. Lenke til kommentar
Hell Toupée Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Jeg bruker Opera Mini som browser, så behovet mitt for 3g er minmalt. Hvis WiFi tryner støtt og stadig, så kanskje du må oppdatere radio? WiFi funker nemlig knirkefritt her. Må jo bruke wifi til alt som skal lastes ned.. Noen som har klart å fikse dette, eller skal det være slik? Når man har fri nedlastning, er det litt dumt at man ikke får brukt det:) Prøvd Kimera 1.6? Denne kjører mer eller mindre perfekt på min Hero, og lynkjapt i tillegg. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Jeg bruker Opera Mini som browser, så behovet mitt for 3g er minmalt. Hvis WiFi tryner støtt og stadig, så kanskje du må oppdatere radio? WiFi funker nemlig knirkefritt her. Må jo bruke wifi til alt som skal lastes ned.. Noen som har klart å fikse dette, eller skal det være slik? Når man har fri nedlastning, er det litt dumt at man ikke får brukt det:) Prøvd Kimera 1.6? Denne kjører mer eller mindre perfekt på min Hero, og lynkjapt i tillegg. Får prøve den også da:) tar med versonen med overclock. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Holder på og installerer den nå, gir beskjed om hvordan den er:) Radioen og fix`n for blåtann, skal den installeres fra flash(home+power) Endret 30. april 2010 av cmf_Tiger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå