Hell Toupée Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Har nå flashet til Villain 5.4 og kom meg til lockscreen. Dro ned låsen og da spratt en grønn HTC-logo opp, og ingen verdens ting har nå skjedd på fem minutter. Har noe gått galt? Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 En ting jeg lurer på, er det noen som har gjort det mulig å boote iphone os enda? eller emulere? Lenke til kommentar
Aama_ Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 jeg får ikke Superuser rettigheter på VillainROM 5.4 har prøvd å huke av på usb debug osv men det hjelper ikke:( noen som kan hjelpe?? Hvor får jeg lastet ned Villainrom 5.4? Hei, her er en link til VillainROM 5.4: http://www.villainrom.co.uk/viewtopic.php?f=23&t=222&start=0 Nå husker ikke jeg helt nøyaktig hvor jeg fant all infoen, da jeg hentet litt fra forskjellige steder, men fant mye info på http://www.theunlockr.com og på http://androidforums.com/all-things-root-hero/54802-how-root-install-custom-rom-backup-more.html#post454674 Håper det er til hjelp, og som alle andre her sier, HUSK: NANDROID backup før du wiper telefonen:)) men vil tro at det er smartest å holde seg til en guide hele veien.. kansje noen som virkelig har peiling kan lage en "how to install customrom for dummies" i en låst tråd på norsk? tror det hadde blitt satt stor pris på å slippe alle disse forskjellige engelske sidene:) Lenke til kommentar
JFM Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Har nå flashet til Villain 5.4 og kom meg til lockscreen. Dro ned låsen og da spratt en grønn HTC-logo opp, og ingen verdens ting har nå skjedd på fem minutter. Har noe gått galt? Samme skjedde her. Tok ut batteriet og prøvde på nytt. La telefonen fra meg mens jeg så litt på tv. Når jeg etter ei stund fant fram telefonen igjen var det klart for å satse pin-koden Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Hvordan kan jeg gå tilbake til villain 5.3 fra Villain 5.4? 5.3 var i hvertfall mye mer stabil i mitt tilfelle. Noen som vet hvorfor telefonen min plutselig bare slukner? Ingen ting hjelper untatt å fjerne batteriet . Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Ja. Kutt ut alt dette flash-rom tullet og bruk standard-rom'en, og bruk telefonen til det den er til. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Det er da ikke gøy. Da kunne vi like godt kjøpt Nokia 5800... Lenke til kommentar
kesse Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Ja. Kutt ut alt dette flash-rom tullet og bruk standard-rom'en, og bruk telefonen til det den er til. Du som ikke bruker Heroen til noe annet enn å sende sms og ringe, hvorfor i all verden har du kjøpt denne telefonen?? Vanvittig overkill for deg. De fleste som kjøper en Hero gjør det fordi de ønsker alt dette "tullet" som du henviser til, ikke bare ringe og sende SMS. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Kjøpte på impuls fordi jeg hadde råd og lyst på en touch telefon. That's all. Jeg bruker tlf innenfor sine begrensninger, og gidder ikke kaste bort tid på ting som ikke allerede er på telefonen. Det er som å kjøpe en Nintendo DS og klage over at den ikke kan spilles på 40" flatskjerm TV, så man begynner å lete etter mods og lodder og styrer for å få signalet ut til TV'n. Istedet for å bare godta at DS har begrensningen at den er en håndholdt konsoll og leve med det. Endret 28. april 2010 av Bytex Lenke til kommentar
kesse Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Ikke sammenlignbart i det hele tatt. Ingen her som klager over at kamera ikke yter som et speilrefleks, eller at mp3 spilleren ikke låter like bra som de beste mp3 spillerne. Men de fleste som er litt over gjennomsnittet interessert i mobiltelefoner ønsker å utnytte potensialet til det fulle. Og per idag, blir ikke Hero sitt potensiale utnyttet, noe de som kjører custom roms kan bekrefte. Når man i dag ikke får lastet ned en stor del av appsene i market grunnet gammel firmware skjønner jeg at man blir irritert. At du ikke blir det, fordi du verken bruker WIFI, apps, bluetooth er ikke et godt argument da 90% av de som eier denne telefonen ikke kjøpte telefonen på impuls, men visste hva de gikk til. Edit: nå har du tydeligvis redigert innlegget ditt så kan hende svaret mitt kan virke litt rart, men orker ikke å redigere. Endret 28. april 2010 av kesse Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 En ting jeg lurer på, er det noen som har gjort det mulig å boote iphone os enda? eller emulere? Ikke som jeg vet, er uansett bare 1 steg frem og to tilbake Lenke til kommentar
Hell Toupée Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Har nå flashet til Villain 5.4 og kom meg til lockscreen. Dro ned låsen og da spratt en grønn HTC-logo opp, og ingen verdens ting har nå skjedd på fem minutter. Har noe gått galt? Samme skjedde her. Tok ut batteriet og prøvde på nytt. La telefonen fra meg mens jeg så litt på tv. Når jeg etter ei stund fant fram telefonen igjen var det klart for å satse pin-koden Jau, endte med samme medisin her. Jeg havnet forøvrig på denne rommen: Kimera 1.6 Riktignok en 1.5-build, men kjappere enn lynet, så jeg slår meg til ro med denne inntil HTC får ut fingrene. Det eneste jeg egentlig har savnet med Hero er å kjøre Sense uten noen form for lag, og det gjør denne rommen med glans. DoodleJump får vente til juni Lenke til kommentar
Okse_ku Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Kjøpte på impuls fordi jeg hadde råd og lyst på en touch telefon. That's all. Jeg bruker tlf innenfor sine begrensninger, og gidder ikke kaste bort tid på ting som ikke allerede er på telefonen. Det er som å kjøpe en Nintendo DS og klage over at den ikke kan spilles på 40" flatskjerm TV, så man begynner å lete etter mods og lodder og styrer for å få signalet ut til TV'n. Istedet for å bare godta at DS har begrensningen at den er en håndholdt konsoll og leve med det. hmm, jaha? Betyr det også at man ikke skal installere andre programmer på windows enn dem som er laget av microsoft? Eller at jeg ikke får lov til å installere linux (eller andre OS) på en maskin som kommer med windows? Skal jeg ikke få lov til å bytte ut skjermkortet når det passer meg? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Er ikke min telefon som kræsjer ved boot og slår seg av pga diverse crap rom's heller. Lenke til kommentar
Fleipolini Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Ja, nå er datoen 29.04.2010. HTC skulle gi oss oppdatering i slutten av april. Noen som har hørt noe? jeg har hvertfall ikke fått noe OTA... Lenke til kommentar
Empty Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Er ikke min telefon som kræsjer ved boot og slår seg av pga diverse crap rom's heller. Ikke min heller, og jeg har Roota telefonen, kjører custom ROM, APP2SD osv. osv. osv. Men fordi jeg har Rootet den så har jeg 2.1 med flere funksjoner, mulighet til å kjøpe programmer på Market og en ganske mye raskere telefon enn deg. (VanillaEclair) Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Møkk lei av å vente på ny 2.1 ROM. Jeg har bestemt meg for å kutte HTC ROM med Sense og heller gå for en standard ROM uten. Hva regnes som "Generisk" adroid ROM og hvor finner jeg den nyeste? Lenke til kommentar
torzan01 Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Ja, nå er datoen 29.04.2010. HTC skulle gi oss oppdatering i slutten av april. Noen som har hørt noe? jeg har hvertfall ikke fått noe OTA... Oppdateringen er utsatt til juni Lenke til kommentar
Empty Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Møkk lei av å vente på ny 2.1 ROM. Jeg har bestemt meg for å kutte HTC ROM med Sense og heller gå for en standard ROM uten. Hva regnes som "Generisk" adroid ROM og hvor finner jeg den nyeste? Sjekk posten min over, der finner du en clean Android 2.1 rom, uten sense. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=662476 Har brukt 1.2 ganske lenge nå og den fungerer knirkefritt. Er noen bugs og kinks, men det står i førsteposten i tråden hans. Hero'en min går merkbart fortere og har mye mer internplass til Apps o.l. Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Møkk lei av å vente på ny 2.1 ROM. Jeg har bestemt meg for å kutte HTC ROM med Sense og heller gå for en standard ROM uten. Hva regnes som "Generisk" adroid ROM og hvor finner jeg den nyeste? Sjekk posten min over, der finner du en clean Android 2.1 rom, uten sense. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=662476 Har brukt 1.2 ganske lenge nå og den fungerer knirkefritt. Er noen bugs og kinks, men det står i førsteposten i tråden hans. Hero'en min går merkbart fortere og har mye mer internplass til Apps o.l. Supert! Skal legge inn 2.1 (endelig) :-) Har noen andre enn meg tenkt tanken om at HTC utsetter utvikling eller holder tilbake 2.1 til Hero pga markedsføringstaktikk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå