sdf123 Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Takk - skal teste det ut! Noen som opplever problemer med at kalenderen på mobilen feilviser iforhold til gmail kalender? Går jeg inn å ser på de gmail kalenderen så stemmer det der, mens på telefonen er de kanskje flyttet en dag. Telefonen synkroniserer med gmail. Tror jeg har funnet ut av det - en bug i Google Calendar når man synker mot HTC Hero Jeg har satt opp skiftordningen min som går over 5 uker, jeg har lagt inn for de forskjellige 5 ukene og valgt at det skal være en gjentakelse hver 5 uke på de aktuelle dagene. På 2 av de ukene har jeg også plottet inn noe på søndager. Og når jeg da velger at dem også skal bli gjentatt hver 5 uke, så tenker google slik: søn - man - tir - ons - tors - fre - lørd i stedet for slik man - tir - ons - tors - fre - lørd - søn Det gjør at HTC Hero tror at det er søndagen før det gjelder og flytter automatisk "dato-markeringen" til helgen før. Lenke til kommentar
wanna-b Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Lurer på om disse klonene kjører ekte android? http://www.goodluckbuy.com/new-2-6touch-screen-unlocked-htc-hero-g3-gps-wifi-google-mobile-cell-phone-clone-2-3-4.html http://www.goodluckbuy.com/4g-3-2touch-screen-unlocked-htc-hero-g3-gps-wifi-google-mobile-cell-phone-.html http://www.goodluckbuy.com/2g-3-2touch-unlocked-htc-hero-g3-gps-wifi-google-mobile-cell-phone.html Denne skiller seg ut med "google mobile" i produkttittelen http://www.goodluckbuy.com/new-3-2touch-screen-unlocked-htc-hero-g3-gps-wifi-google-mobile-cell-phone.html Et par andre kuriositeter http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30781 http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30780 http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.31634 (Sjekk OSet, fake iphone Edit: Fant en til. http://www.eemobi.cn/product/detail-1-2521-8583.aspx Endret 28. april 2010 av wanna-b Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Hei, Har ikke oppdatert telefonen på en stund og lurer på om det er noen nye android versoner og rom. Har i dag firmware verson :1.5 Bulid number : MoDaCo Custom ROM 2.5 enhanced Hva er det folket bruker i dag og hvor kan jeg få lastet ned dette: Håper noen tar seg bryet med å svare meg, har ikkke tid til å lete gjennom alle postene på dette forumet:( Lenke til kommentar
wanna-b Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Du bruker Villain Rom, tror versjon 5.4 er siste. Den ligger under development på hero-delen av xda-developers.com. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Våknet opp i dag, og Heroen min hadde restartet seg. Nå fungerer ikke Spotify og skandinavisk tastatur, og mailkontoen min var fjernet fra mobilen. I tillegg til en del småting. Noen som vet hva dette er for noe tull? Lenke til kommentar
Fish Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Ja, trenger litt hjelp til å roote HTC Heroen min. Den er fra T-Mobile (Står T-Mobile og ikke HTC.) Hsr prøvd GoldCard med Sandisk 2gb, men det funket ikke. Har prøvd i 2 MÅNEDER! Begynner å bli frustrende ... Har ca.50mb ledig på telefonminnet og trenger root for å flytte programmene over til sd-kort. Takk (spør hvis du trenger mere informasjon) Prøvd denne? Funka fin fint for meg, som du ser er det skreddersydde guider for de forskjellige fw typene TAKK! Funka EDIT: ikke. SD-Kortet mitt er antagelig ikke kompatibel med GoldCard =( Hvilket kort funket for deg? Merker også at HTC svarer med google translate svar / gebrokken norsk når jeg ber om norskt svar :s Endret 28. april 2010 av PostSpareBanken Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Prøvd den norske HTC-avdelingen? Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Hei, Har ikke oppdatert telefonen på en stund og lurer på om det er noen nye android versoner og rom. Har i dag firmware verson :1.5 Bulid number : MoDaCo Custom ROM 2.5 enhanced Hva er det folket bruker i dag og hvor kan jeg få lastet ned dette: Håper noen tar seg bryet med å svare meg, har ikkke tid til å lete gjennom alle postene på dette forumet:( Har det ikke kommet en ny android verson enda? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Android er jo ute i 2.1-versjon, men ikke offisielt til Hero. Lenke til kommentar
Fish Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Prøvd den norske HTC-avdelingen? Ja, spurte om når en Hero oppdatering kom, og de svarte: 'Hi Øystein. Vi sjønner at de er frustrerende, det er det for oss også. Vi får ikke lov å si. Ha en fin dag. Hilsen HTC Kundeservice v/Christian.' LOL Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Merkelig. Var jo et norsk svar fra Christian tidligere i tråden her. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Android er jo ute i 2.1-versjon, men ikke offisielt til Hero. hvor finner jeg den? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Som sagt, HTC har ikke lansert Android 2.1 til Hero. Skal du installere det på mobilen din, må du inn med uoffisiell programvare. VillainRom bruker jeg selv. Lenke til kommentar
Aama_ Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 jeg får ikke Superuser rettigheter på VillainROM 5.4 har prøvd å huke av på usb debug osv men det hjelper ikke:( noen som kan hjelpe?? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Sendte mail til HTC ang. at android 2.1 ikke kommer. Skrev bla. at jeg var lei av å vente, og hadde tatt steget till rooting og custom-rom på grunn av det. Her er svaret jeg fikk: Kjære Jørn Takk for din henvendelse om Android 2,1 Jeg beklager sterkt på alt for lang vente tid, det er da en gratis oppdatering som vi kommer til å legge ut i Juni. Og du får nok en dato nærmere utleverings dato'en, bare meld deg inn i e-klubben på våres hjemmeside. Da får du epost når oppdateringen er klar, lykke til videre.. Med vennlig hilsen, Chris R HTC Brukerstøtte www.htc.com Tlf: +47 800 11576 Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 jeg får ikke Superuser rettigheter på VillainROM 5.4 har prøvd å huke av på usb debug osv men det hjelper ikke:( noen som kan hjelpe?? Hvor får jeg lastet ned Villainrom 5.4? Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Er det flere som opplever å ha problemer med Villain 5.4? De siste dagene har telefonen plutselig svartnet, uten at noen knapper var trykkbare. Den eneste muligheten er å ta ut batteriet og restarte. Telefonen blir itillegg svært treg. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Håper de legge ut villain 5.4 uten det Sense temaet idag. Begynner å bli lei av den lockscreenen Lenke til kommentar
Dundersalt Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) Ja, trenger litt hjelp til å roote HTC Heroen min. Den er fra T-Mobile (Står T-Mobile og ikke HTC.) Hsr prøvd GoldCard med Sandisk 2gb, men det funket ikke. Har prøvd i 2 MÅNEDER! Begynner å bli frustrende ... Har ca.50mb ledig på telefonminnet og trenger root for å flytte programmene over til sd-kort. Takk (spør hvis du trenger mere informasjon) Prøvd denne? Funka fin fint for meg, som du ser er det skreddersydde guider for de forskjellige fw typene TAKK! Funka EDIT: ikke. SD-Kortet mitt er antagelig ikke kompatibel med GoldCard =( Hvilket kort funket for deg? Merker også at HTC svarer med google translate svar / gebrokken norsk når jeg ber om norskt svar :s Jeg lagde ikke goldcard, trengte ikke for min versjon.. Jepp samme her, veldig dårlige svar på grebokken norsk. Endret 28. april 2010 av Dundersalt Lenke til kommentar
Fish Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Ja, trenger litt hjelp til å roote HTC Heroen min. Den er fra T-Mobile (Står T-Mobile og ikke HTC.) Hsr prøvd GoldCard med Sandisk 2gb, men det funket ikke. Har prøvd i 2 MÅNEDER! Begynner å bli frustrende ... Har ca.50mb ledig på telefonminnet og trenger root for å flytte programmene over til sd-kort. Takk (spør hvis du trenger mere informasjon) Prøvd denne? Funka fin fint for meg, som du ser er det skreddersydde guider for de forskjellige fw typene TAKK! Funka EDIT: ikke. SD-Kortet mitt er antagelig ikke kompatibel med GoldCard =( Hvilket kort funket for deg? Merker også at HTC svarer med google translate svar / gebrokken norsk når jeg ber om norskt svar :s Jeg lagde ikke goldcard, trengte ikke for min versjon.. Jepp samme her, veldig dårlige svar på grebokken norsk. Oja... trodde du hadde T-Mobile jeg Noen som har lagd GoldCard? Hvilket kort brukte dere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå