Cho-san Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Kor finner ein Market Enabler? Finner ikkje på market :/ Lenke til kommentar
ironman666 Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Kor finner ein Market Enabler? Finner ikkje på market :/ http://uploaded.to/file/en3pg4 Lenke til kommentar
Tripod Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Hvordan får man unrootet? Hørt man ikke kan få OTA hvis den er rootet. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Er det kun her at Villainrom 5.3 er grisetreigt? Kommer fra Modaco 2.1 og må si at jeg ble utrolig skuffet nå, tar jo lang tid fra man trykker på en knapp til den reagerer. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Er det kun her at Villainrom 5.3 er grisetreigt? Kommer fra Modaco 2.1 og må si at jeg ble utrolig skuffet nå, tar jo lang tid fra man trykker på en knapp til den reagerer. Nå har jeg kun prøvd HTC 1.6, Villainrom 5.2 og 5.3. Villainrom har ikke vært noe treigere enn standard HTC- rom her. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Sitter og leker meg med VillainRom 5.3 nå. Prøver MMS-fiksen nå, for å se om det fungerer. Blir kos om det fungerer skikkelig med resten nå. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Er ganske fornøyd med Villainrom 5.3 jeg også... Var litt treig i starten men bedrer seg jo mer jeg bruker den. Men det er en ting som irriterer meg. Etter at jeg tok backup og restoret kontaktene vises de ikke i personer, men bare i call history. Hvorfor det? En annen ting. Går det ann å få språket på telefonen til norsk? Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Må jeg ta en backup før jeg "Rooter" Hero`n, eller er det helt trygt i forhold til kontakter o.l. ? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Jeg syncet alle telefonnr. med Google, så jeg bare syncet med google etter jeg la inn Villain5.3. Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Jeg forstår ikke helt det der, har prøvd flere ganger å få til sync med Google, men det blir liksom aldri noen flere kontakter når jeg logger inn på Gmail, hvordan fungerer det ? Har du en kort beskrivelse ? Takk :-) -Anders- Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Hvis du titter på kontakter på Telefonen din, vil du se at noen er lagret som "Google", og noen som "Phone". Det betyr at bare Google-kontaktene blir syncet. Du må laste ned programvare til å forandre Phone-kontaktene til Google-kontakter. Da skal sync fungere. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Convert phone contacts to google contacts Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Takk, men det programmet så ikke ut til å virke med Hero... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Bare å google etter andre programmer. Husker ikke navnet på det jeg brukte idag tidlig. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 24. april 2010 Del Skrevet 24. april 2010 Er ganske fornøyd med Villainrom 5.3 jeg også... Var litt treig i starten men bedrer seg jo mer jeg bruker den. Men det er en ting som irriterer meg. Etter at jeg tok backup og restoret kontaktene vises de ikke i personer, men bare i call history. Hvorfor det? En annen ting. Går det ann å få språket på telefonen til norsk? Var dette jeg også merket. Nå som jeg har brukt telefonen i 6timer og installert haugevis med programmer så virker den faktisk raskere enn når den var helt clean Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Jeg har nå fulgt denne, men når jeg holder inne power og home under oppstart(rett før punkt 7 på listen) får jeg bare opp et bilde av en mobil og en trekant med et utropstegn. Jeg rootet for lenge siden med Instantroot. Hva er galt? Jeg har kommet til steg 7 nå. Det jeg gjorde, var å skru av telefonene. Så hold jeg inne Home knappen, og mens jeg hold inne home knappen, trykket jeg bare en gang på power on knappen (hold altså ikke PW knappen inne) Og da kom jeg inn i "RA recovery meny" elns Prøvde en gang til slik du beskriver. Holdt inne home, trykket kort på Power. Holdt Inne home-knappen til jeg så bildet av mobilen og trekanten. Har jeg rootet "feil"? Hva er galt? Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Jeg har tilgang til en pc med internett, kan jeg ta koble usb kabelen fra telefonen og inn i pcn, og feks laste ned ting fra marked? Jeg har ikke trådløst nett her, derfor håpte jeg å kunne bruke pcn som en gateway på en måte, om dere forstår hva jeg mener Noen som vet noe om det over? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Du kan ikke få internett på mobilen via USB Lenke til kommentar
Tskui Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Sitter og leker meg med VillainRom 5.3 nå. Prøver MMS-fiksen nå, for å se om det fungerer. Blir kos om det fungerer skikkelig med resten nå. Hvordan mmsfix brukte du? Og funka den? Edit: Glem det, fiksa det! Endret 25. april 2010 av Tskui Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå