JFM Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Tror jeg har fått rootet telefonen nå. Noen måter å bekrefte dette? Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Hm, merklelig.. Du får vel følge guiden da.. Lenke til kommentar
Tskui Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Sier at det kan hende du må, jeg måtte ikke. MEn det samme som MIRaCL sier er vel nesten akkurat det samme som står i linkene jeg ga, er ikke veldig vanskelig! Lenke til kommentar
Empty Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Titanium Backup er helt genialt til å ta backup av programmer osv. Man får med saved games på spill Lenke til kommentar
Tskui Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Tror jeg har fått rootet telefonen nå. Noen måter å bekrefte dette? Skru av telefonen, starten den opp igjen ved å holde på knappen og home knappen helt til det kommer opp svart bakgrunn med grønn skrift, om dette kommer opp har du root accsess! Lenke til kommentar
JFM Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Da har jeg fått rootet Brukte denne siden. Skjønner ikke hvorfor det funka når jeg brukte den. For jeg gjorde det samme som jeg hadde prøvd mange ganger tidligere, men med theunlockr.com som hjelp. Uansett så har jeg fått rootet og tenker å prøve Villain5.2 til 5.3 kommer ut Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 (endret) Tror jeg har fått rootet telefonen nå. Noen måter å bekrefte dette? Skru av telefonen, starten den opp igjen ved å holde på knappen og home knappen helt til det kommer opp svart bakgrunn med grønn skrift, om dette kommer opp har du root accsess! Nei. Du kan jo fortsatt ha den og fortsatt kjøre orginal ROM.. Root acess får du i custom ROM's Syns alle disse guidene er bare vanskelige, recovery menyen er jo kjempe lett å bruke :] Endret 22. april 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Hva er radio rom? Er det det samme som custom rom? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Da er Vilanrom 5.2 en realitet på min hero Lenke til kommentar
Tskui Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Tror jeg har fått rootet telefonen nå. Noen måter å bekrefte dette? Skru av telefonen, starten den opp igjen ved å holde på knappen og home knappen helt til det kommer opp svart bakgrunn med grønn skrift, om dette kommer opp har du root accsess! Nei. Du kan jo fortsatt ha den og fortsatt kjøre orginal ROM.. Root acess får du i custom ROM's Syns alle disse guidene er bare vanskelige, recovery menyen er jo kjempe lett å bruke :] mente vel egentlig at du da kunne legge inn custom ROM Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Æsj, nå ble jeg akkurat lei HTC... Utsette ROM'en igjen! Er det mulig?!? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Noen som vet når VillainROM 5.3 kommer? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Mm Likte ikke Villainrom 5.2 egentlig.. Litt uferdig feeling over den. F.eks bare Engelsk språk osv. Syns Villainrom 4 som var en port fra HTC Legend var generelt bedre, men ikke like rask..Im back at orginal ROM :] Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Fikk lagt inn Villainrom 5.2 i går. Men etter det fikk jeg et merkelig problem. Nå klarer ikke heroen lengre å finne nettverket mitt. Har prøvd å restarte heroen, ruteren, forandret litt innstillinger på ruteren osv. Men heroen finner alle de andre nettverkene som laptopen finner. Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 (endret) Kanskje ein grunn til at HTC brukar litt ekstra tid på å få ut oppdateringa......... Endret 23. april 2010 av ok67 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Kanskje ein grunn til at HTC brukar litt ekstra tid på å få ut oppdateringa.........Det finnes ingen akseptabel unnskyldning på å utsette en oppdatering i snart et helt år. Jeg leste at Hero ville få 2.1 android, så jeg kjøpte telefonen i høst. Nå er det snart sommer og det har ennå ikke kommet. Bare "utsettelser" og "utsettelser". Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 http://twitter.com/nprussell Villain rom 5.3 kommer imorgen Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Hurra! Har ikke tilgang til Twitter via jobben, så takker for info Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Awesome! Gleder meg til å prøve! Føler dette blir litt "stick it to HTC", og det fortjener dei. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Så det var spørsmål angående bytte språk på customROM. Selv om man bare har mulighet til å velge engelsk i veilederen med en gang kan man lett bytte språk. Legg inn programmet "more local 2" (det heter noe sånt) Og der kan du sette nb_NO om ønskelig. Da blir alt på telefonen som finnes på norsk, norsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå