Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror jeg har fått rootet telefonen nå. Noen måter å bekrefte dette?

Skru av telefonen, starten den opp igjen ved å holde på knappen og home knappen helt til det kommer opp svart bakgrunn med grønn skrift, om dette kommer opp har du root accsess!

Lenke til kommentar

Da har jeg fått rootet :D

Brukte  denne siden. Skjønner ikke hvorfor det funka når jeg brukte den. For jeg gjorde det samme som jeg hadde prøvd mange ganger tidligere, men med theunlockr.com som hjelp.

Uansett så har jeg fått rootet og tenker å prøve Villain5.2 til 5.3 kommer ut :) 

Lenke til kommentar

Skru av telefonen, starten den opp igjen ved å holde på knappen og home knappen helt til det kommer opp svart bakgrunn med grønn skrift, om dette kommer opp har du root accsess!

Nei.

Du kan jo fortsatt ha den og fortsatt kjøre orginal ROM..

Root acess får du i custom ROM's

Syns alle disse guidene er bare vanskelige, recovery menyen er jo kjempe lett å bruke :]

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar

Nei.

Du kan jo fortsatt ha den og fortsatt kjøre orginal ROM..

Root acess får du i custom ROM's

Syns alle disse guidene er bare vanskelige, recovery menyen er jo kjempe lett å bruke :]

mente vel egentlig at du da kunne legge inn custom ROM :p

Lenke til kommentar
Kanskje ein grunn til at HTC brukar litt ekstra tid på å få ut oppdateringa.........
Det finnes ingen akseptabel unnskyldning på å utsette en oppdatering i snart et helt år. Jeg leste at Hero ville få 2.1 android, så jeg kjøpte telefonen i høst. Nå er det snart sommer og det har ennå ikke kommet. Bare "utsettelser" og "utsettelser".
Lenke til kommentar

Så det var spørsmål angående bytte språk på customROM. Selv om man bare har mulighet til å velge engelsk i veilederen med en gang kan man lett bytte språk. Legg inn programmet "more local 2" (det heter noe sånt) Og der kan du sette nb_NO om ønskelig. Da blir alt på telefonen som finnes på norsk, norsk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...