Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense

Anbefalte innlegg

Kjære Christer

Takk for din henvendelse om Android 2,1.

Det har blitt utsatt til Juni, jeg beklager sterkt for dette. Jeg føler meg ikke bra om denne forandringen siden jeg ikke kan hjelpe kundene mine, så jeg skjønner at dette er ikke gode nyheter for deg. Men husk og bli medlem av e-klubben, fordi da får du epost når den oppdateringen er klar. Ha en fin dag!

Med vennlig hilsen,

Chris R

HTC Brukerstøtte

www.htc.com

Tlf: +47 800 11576

So its true :/ Elending kundebehandling

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå mener jeg å ha lest at Android 2.2 skal komme i mai? I såfall er HTC ute å sykle.

Det spekuleres i at 2.2 kanskje blir sluppet på google IO 19 mai. Ville vært en naturlig event å slippe det på da det er masse android programmerere der

Lenke til kommentar

http://www.techradar.com/news/phone-and-communications/mobile-phones/htc-confirms-another-delay-to-hero-upgrade-684928#ixzz0lkEhOCjS

HTC utsetter oppdateringen igjen! Men den gode nyheten er at VillainROM 5.3 er rett rundt hjørnet! Så er bare og roote i vei! :thumbup:

Hmm, kjipern, kanskje 2.1 på hero aldri ser dagens lys?

Merkelig at norske operatører da gjør kundene oppmerksom på at en oppdatering kommer hvert øyeblikk...

Regner med at du henviser til info på ludos hjemmeside? Det står ingenting spesifikt der om oppgradering for Hero. Jeg ser derimot på den engelske HTC-supportsiden, at det kommer en oppgradering til Legend. Det er vel denne som også legges ut på den norske siden etterhvert....?

Lenke til kommentar

Den Villain rom har sense UI den eller? 

Nå er jeg også lei av å vente på HTC så nå tar jeg saken i egne hender og legger inn custom! Og da blir det nok villain rom 5.2RC, om den har sense UI og det ikke er noen store forbedringer i 5.3 som jeg bare må vente på?

Mvh Olav B, G ;)

Lenke til kommentar

Da blir det VillainROM v5.3?

Noen som kan finne link til en lettlest guide om hvordan man installerer custom rom? :p

Takk :D

http://theunlockr.co...ero-g2-how-tos/

jeg brukte den sia der, brukte how to root your hero in one click og how to load a custom ROM, funker som bare faen! jævla lett

Får bare opp "Could not run command" når jeg trykker på "Backup Recovery Image" i "FlashRec"

Hjelp 

Sliter fortsatt :(

Lenke til kommentar

Villain har sense ja.

er ikke noe poeng i å vente heller, bare og oppdatere når 5.3 kommer.

Trenger man ikke å roote når man skal oppdatere fra villain 5.2 til 5.3?

roote gjør du før du legger inn 5.2, når 5.3 kommer så er det bare å gjøre en full wipe, så oppdatere til 5.3, null stress!

Og til JFM, sjekk kommentarene på theunlockr, sikkert noen som har opplevd det samme

Lenke til kommentar

Villain har sense ja.

er ikke noe poeng i å vente heller, bare og oppdatere når 5.3 kommer.

Trenger man ikke å roote når man skal oppdatere fra villain 5.2 til 5.3?

roote gjør du før du legger inn 5.2, når 5.3 kommer så er det bare å gjøre en full wipe, så oppdatere til 5.3, null stress!

Og til JFM, sjekk kommentarene på theunlockr, sikkert noen som har opplevd det samme

Men da mister du jo alt av innstillinger, meldinger etc?

Får man tilgang til den nye marked med 5.2/3?

Lenke til kommentar

Kan tipse folk om en annen rom, VanillaEclair:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=662476

Kjører den selv, har gjort det i noen dager også og den er helt super.

Har ikke Sense (altså litt lettere, raskere og mer plass til programmer osv.) og kun 3 homescreens (jeg bruker ikke flere heller så for meg gjør det ingenting). Har mulighet til customize litt mer selv, bruke egne programmer osv.

Lenke til kommentar

Har brukt Modaco siden start. Har oppdater hver gang han har lagt ut ny versjon. Da har jeg lastet ned filen og endret navn "update.zip" lagt innpå telefonen og trykket update from zipfile. Kan jeg gjøre dette med Villain rom eller blir det buggy?. Jeg roota telefonen rett etter den kom ut. Har ikke anelse hvordan jeg fikk det til...

Lenke til kommentar

Noen som har en oppdatert guide fra "A til Å" på dette med custom rom (inkl rooting osv). Har forstått det slik at det finnes muligheter for å bricke så vil gjerne bruke en rikig up to date guide.

1. Etter å ha rootet og lagt inn custom. Kan man gå tilbake til original + unroote?

2. Leste et sted om noe som het RUU, hva er dette? Leste og at oppdateringer over nettet kan lage kvalm?(mulig jeg husker feil).

Vet ovenfor er googlebart, men ønsker å være 100% sikker før jeg begir meg ut på dette.

Edit: som spurt ovenfor: Når man oppdaterer en custom ROM, blir tlf wipa?

Takk

Endret av Dundersalt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...