Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har problemer med vekkerklokken på min HTC Hero. Den ringer ikke lengre. Hva er det sa som har skjedd? Det har ingenting med volum å gjøre har jeg funnet ut. Noen som har eller hatt samme problem som meg?

 

Bruker du et taskkiller-program?

 

Ikke gjør det om du ikke vet hva du driver med. Med mindre du legger klokken i ignoreringslista så vil taskkilleren drepe klokke-programmet og hindre at alarmen ringer som den skal.

 

Muligens, skal sjekke. Men kan det være fordi at jeg hadde for mange klokker som var stilt inn på å ringe?

 

Update: Sjekket for evt. taskkillers. Svaret er negativt. Ingen taskkillers. :dontgetit:

Endret av NorthGuard
Lenke til kommentar

Bare til ettertanke.... hvor god service er det for kundene å slippe en oppdatering som ikke er ferdig eller er ustabil og fører til problemer for kundene?

 

Så vidt jeg vet har ikke HTC gått ut offentlig med noen dato selv, og at det til stadighet har blitt utsettelse har etter sigende med problemer i forbindelse med Sense å gjøre.

 

Synes det er utrolig positivt at HTC i det hele tatt gir ut oppdatering med helt ny versjon av operativsystemet på telefonen i steden for bare å gi ut rene feilfikser.

Lenke til kommentar

Bare til ettertanke.... hvor god service er det for kundene å slippe en oppdatering som ikke er ferdig eller er ustabil og fører til problemer for kundene?

 

Så vidt jeg vet har ikke HTC gått ut offentlig med noen dato selv, og at det til stadighet har blitt utsettelse har etter sigende med problemer i forbindelse med Sense å gjøre.

 

Synes det er utrolig positivt at HTC i det hele tatt gir ut oppdatering med helt ny versjon av operativsystemet på telefonen i steden for bare å gi ut rene feilfikser.

Så lenge de får utgitt 2.1 med sense så fikser vel modaco resten?

Lenke til kommentar

Bare til ettertanke.... hvor god service er det for kundene å slippe en oppdatering som ikke er ferdig eller er ustabil og fører til problemer for kundene?

 

Så vidt jeg vet har ikke HTC gått ut offentlig med noen dato selv, og at det til stadighet har blitt utsettelse har etter sigende med problemer i forbindelse med Sense å gjøre.

 

Synes det er utrolig positivt at HTC i det hele tatt gir ut oppdatering med helt ny versjon av operativsystemet på telefonen i steden for bare å gi ut rene feilfikser.

Til en viss grad stemmer dette. Men HTC har hatt 2.1 i flere måneder nå, og enda er ingen build ute. Det synes jeg rett og slett er sløvt og dårlig prioritering. Jeg regner med Desire og Legend kjører tilnærmet det samme OS'et som Hero noe som tilsier det burde vært sluppet for lenge siden. Det jeg egentlig frykter er at de pisser på Hero-brukere for å få større verdi til deres nye telefoner. Noe som ikke er greit. Jeg vil kunne ha samme telefon lenger enn 6 måneder, før jeg blir presset på en ny.

Endret av Soulwax
Lenke til kommentar

http://www.techradar.com/news/phone-and-communications/mobile-phones/htc-confirms-another-delay-to-hero-upgrade-684928#ixzz0lkEhOCjS

 

HTC utsetter oppdateringen igjen! Men den gode nyheten er at VillainROM 5.3 er rett rundt hjørnet! Så er bare og roote i vei! :thumbup:

 

 

Hmm, kjipern, kanskje 2.1 på hero aldri ser dagens lys?

 

Merkelig at norske operatører da gjør kundene oppmerksom på at en oppdatering kommer hvert øyeblikk...

Lenke til kommentar

Da blir det VillainROM v5.3?

 

Noen som kan finne link til en lettlest guide om hvordan man installerer custom rom? :p

 

Takk :D

 

http://theunlockr.co...ero-g2-how-tos/

 

jeg brukte den sia der, brukte how to root your hero in one click og how to load a custom ROM, funker som bare faen! jævla lett

 

Får bare opp "Could not run command" når jeg trykker på "Backup Recovery Image" i "FlashRec"

 

Hjelp

Endret av JFM
Lenke til kommentar

Kontaktet HTC support i går og fikk følgende svar angående en offisiell 2.1 oppdatering:

 

Takk for din henvendelse angående HTC Hero oppgradering.

 

Vi kan dessverre ikke si noe difintivt ennå, men noen av telefonene i vår Android line up inkludert Hero er snart klare til å få en oppgradering, og det er planlagt å bli befridd fra slutten av april. Telefonen bør oppgraderes Over-The-Air. Du kan forvente et pop -opp beskjed på telefonen når den er koblet til Internett når den er klar. Når oppgraderingen er klar, vil vi varsle deg via våre nettsider og på ulike sosiale medie nettverk som Twitter og Facebook.

 

Altså ikke noe mer nytt enn at oppdateringen snart er på plass og at den vil oppdatere seg selv. Dette har man vel kunne lese på flere andre steder, men kjekt å få bekreftelse fra HTC i Europa.

Lenke til kommentar

Men den delay beskjeden kom vel idag?

 

Men anyways, har tenkt å roote min når jeg får den og hver gang man gjør det, mister man alle kontakter, meldinger etc? og når man evnt vil ha orginal tilbake, hvordan gjør man det?

Endret av Crimar
Lenke til kommentar

Herregud, for en gjeng tards HTC er. Kjenner at det ikke blir noen ny HTC telefon på meg noe mer. Evar. Litt keen på å selge den og merker jeg.

 

Da blir det VillainROM v5.3?

 

Noen som kan finne link til en lettlest guide om hvordan man installerer custom rom? :p

 

 

 

 

Takk :D

Blir rooting på meg og nå. Noen som kan hjelpe oss folk med VillainROM 5.3 når den kommer? =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...