Huni Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Informasjon fra LUDO mobil: HTC vil i løpet av denne uken komme med en oppdatert versjon av operativsystemet på noen av sine mobiltelefoner. Oppdateringen må lastes direkte ned på telefonen, og er på 100 Mb. LUDO mobil anbefaler derfor at brukere av disse mobiltelefonene oppdaterer via trådløst nett, og ikke via mobilnettet hentet fra Ludomobils hjemmesider Dette må vel bety at vi kan vente oss en oppdatering til Heroen snart? Lenke til kommentar
Teac Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Du kan med andre ord ikke bruke den "miniusb-kabelen" som fulgte med telefonen til andre enheter som kamera og andre telefoner, men du kan bruke alle typer miniusb-kabler på Hero. Visst du ser på endestykket på hands-free headsettet som fulgte med telefonen så ser du forskjellen. Selv har jeg sikkert over 20 miniusb kabler liggende i forskjellige lengder og farger. Greit å ha de liggende rundt omkring. Har en i skolesekken, en på nattbordet, gangbrdet, pcen, laptop veska, hytta osv. Har også bil-lader og holder. Har handlet endel på DX med andre ord Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Takker for alle svar ang min-usb, dem er nå bestilt:) En ting til, er det ikke mulig å se screenshot av programmer i Market? En kompis har Nexus One og der kunne du se screenshots av de forskjellige programmene/spillene. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Kom ny market i 2.0 så du må nok vente på rom oppdateringen før du kan se bilder Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Prøvde i går kveld å installere et customrom. Men når jeg skulle installere update.zip så fikk jeg bare opp vertification error. Noen tips? Har prøvd både ahero og et annet rom som jeg ikke husker navnet på i farta. Telefonen er rootet. Endret 20. april 2010 av Runarbs Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883 Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Hvilket recovery image bruker du? Har du prøvd å laste ned det aktuelle ROM-et på nytt? Kan ha skjedd en feil under nedlastingen. Har du gjort noe med .zip-filen annet enn å rename den til update.zip og legge den over i roten på minnekortet? .zip-filen skal IKKE pakkes opp. Lenke til kommentar
KurtHakon Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Informasjon fra LUDO mobil: HTC vil i løpet av denne uken komme med en oppdatert versjon av operativsystemet på noen av sine mobiltelefoner. Oppdateringen må lastes direkte ned på telefonen, og er på 100 Mb. LUDO mobil anbefaler derfor at brukere av disse mobiltelefonene oppdaterer via trådløst nett, og ikke via mobilnettet hentet fra Ludomobils hjemmesider Dette må vel bety at vi kan vente oss en oppdatering til Heroen snart? Nice, da får jeg forhåpentligvis lekt meg med 2.1 før jeg selger Hero'en min. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Ja de har vel solide kilder hvis de kan si det kommer iløpet av uken til alle kundene sine. Lenke til kommentar
NorthGuard Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Har problemer med vekkerklokken på min HTC Hero. Den ringer ikke lengre. Hva er det sa som har skjedd? Det har ingenting med volum å gjøre har jeg funnet ut. Noen som har eller hatt samme problem som meg? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Kan du forklare litt nærmere? Hva mener du med at den ikke ringer lengre? Slår ikke alarmen seg på på rett tidspunkt, men heller når du "bruker" telefonen igjen etter nattesøvnen? Eller går alarmen av, men du hører ikke? Lenke til kommentar
Ambrosio Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Jeg klarer ikke helt å bli klok på måten man svarer på ved anrop. Noen ganger dukker det opp en grønn ("Answer/Svar") og en rød ("Dismiss/Legg på") knapp som man må trykke på, mens andre ganger må man dra fingeren ned over skjermen på samme måte som når man slår av tastelåsen, for å svare på et anrop. I tillegg kan man selvsagt alltid bruke de fysiske knappene til høyre og venstre når anropet kommer. Det er sikkert jeg som er dum og uoppmerksom, og ikke er det egentlig noe problem heller, men hva er det som avgjør hvilke av disse to første alternativene man får av muligheter til å motta (evt. avslå) innkommende anrop? Anyone? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Når telefonen er låst og det ringer, "dra ned". Når telefonen er aktiv og det ringer, "trykk grønn knapp". Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Har problemer med vekkerklokken på min HTC Hero. Den ringer ikke lengre. Hva er det sa som har skjedd? Det har ingenting med volum å gjøre har jeg funnet ut. Noen som har eller hatt samme problem som meg? Ja flere i tiden tråden som har hatt problemet. Jeg disablet Network-provided values en natt, da funket det (Settings > Date & Time). Skrudde det så på igjen og har ikke hatt problemer siden. Mistenker det kom av reising til utlandet. Men du har også sjekket volum på selve alarmlyden? Når du er inne å velger alarmlyd bruk volumknappene da for å sjekke. Lenke til kommentar
NorthGuard Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Kan du forklare litt nærmere? Hva mener du med at den ikke ringer lengre? Slår ikke alarmen seg på på rett tidspunkt, men heller når du "bruker" telefonen igjen etter nattesøvnen? Eller går alarmen av, men du hører ikke? Alarmen slår seg ikke på. Jeg har stilt den inn, men den ringer ikke. Gjorde et lite ekspiriment i stad om den ringte eller ikke. Den er nå 15 minutter over tiden og har enda ikke ringt, så noe er jo nødt til å være galt med mobilen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Prøv tipset over, det hjalp for meg når det skjedde med meg. Lenke til kommentar
NorthGuard Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 (endret) Har problemer med vekkerklokken på min HTC Hero. Den ringer ikke lengre. Hva er det sa som har skjedd? Det har ingenting med volum å gjøre har jeg funnet ut. Noen som har eller hatt samme problem som meg? Ja flere i tiden tråden som har hatt problemet. Jeg disablet Network-provided values en natt, da funket det (Settings > Date & Time). Skrudde det så på igjen og har ikke hatt problemer siden. Mistenker det kom av reising til utlandet. Men du har også sjekket volum på selve alarmlyden? Når du er inne å velger alarmlyd bruk volumknappene da for å sjekke. Har akkurat nå volumet på så høyt som man får det. Hadde problemer med det en stund, men så lastet jeg ned TonePicker og justerte, så det er ikke den som er problemet mener nå jeg. Det inngår med det at mobilen skulle ha ringt for snart 20 minutter siden. Endret 21. april 2010 av NorthGuard Lenke til kommentar
edwood Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Avinstaller alt av task-killers, ta en omstart og prøv igjen. Lenke til kommentar
oj88 Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Har problemer med vekkerklokken på min HTC Hero. Den ringer ikke lengre. Hva er det sa som har skjedd? Det har ingenting med volum å gjøre har jeg funnet ut. Noen som har eller hatt samme problem som meg? Bruker du et taskkiller-program? Ikke gjør det om du ikke vet hva du driver med. Med mindre du legger klokken i ignoreringslista så vil taskkilleren drepe klokke-programmet og hindre at alarmen ringer som den skal. Lenke til kommentar
Tskui Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 http://www.techradar.com/news/phone-and-communications/mobile-phones/htc-confirms-another-delay-to-hero-upgrade-684928#ixzz0lkEhOCjS HTC utsetter oppdateringen igjen! Men den gode nyheten er at VillainROM 5.3 er rett rundt hjørnet! Så er bare og roote i vei! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 http://www.techradar.com/news/phone-and-communications/mobile-phones/htc-confirms-another-delay-to-hero-upgrade-684928#ixzz0lkEhOCjS HTC utsetter oppdateringen igjen! Men den gode nyheten er at VillainROM 5.3 er rett rundt hjørnet! Så er bare og roote i vei! Hmm, kjipern, kanskje 2.1 på hero aldri ser dagens lys? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå