Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 I det siste har Wifi-en på helten min vært ustabil. Hver gang jeg kommer hjem får jeg "Connection unsuccessfull" og jeg detter ut et par ganger hver dag. Men den kobler seg til hver gang jeg prøver manuelt. Er dette en vanlig bug? Kan Locale være synderen? 

 

Høres ut som samme påroblem som jeg har.

 

 

Håper det blir bedre med android 2.1

 

 

Lenke til kommentar
Da har jeg kjøpt en Hero på brukten. Gleder meg til å få en ordentlig touch tlf. Noen must have apps som man burde innstallere med en gang?
Personlig bruker jeg Dolphin Nettleser, HandCent SMS-program, Manga Browser, Zedge (for bakgrunner og mobillyder) og RingDroid for å mekke egne ringetoner.
Lenke til kommentar

Har ikke klart å venne av meg Opera Mini etter at jeg testet det, var litt for deilig å laste alle sider på 2-3 sekunder..

 

Andre program som bør prøves:

 

y5 Battery saver - automatisk Wifi av/på etter geografisk plassering

yr værvasler - mange pene vær-widgets

Wifi Analyzer - genialt for å få mest ut av trådløsnettverket hjemme

Proximity sensor - styrer skjermen av/på om du har telefonen inntil øret eller ikke

ASTRO file manager - den beste?

Spotify - doh!

Agenda Widget - Til HTC klarer å få det til selv (kommer vel i neste oppdatering) er dette beste alternativet

ColorNote - kjekk som notisblokk

Steamy Window - veldig viktig å ha, renser damp på skjermen :p

Endret av Herbie
Lenke til kommentar

Jeg testa Desire'n til en kompis i dag. Må si at den skjermen var nydelig. Trodde ikke det skulle være såpass stor forskjell (uten at jeg har sjekka specsene opp mot hverandre, men jeg var av den oppfatning av at skjermen på Heroen hadde såpass høy oppløsning at forskjellen ikke ville være den største. Heroen er hvertfall atskillig bedre enn dama sin Samsung 5600 eller hva den nå heter). Uten å ha holdt på alt for mye med den så vil jeg ikke si at det er verdt å bytte ut Heroen med en Desire. Så mye er ikke skjermen verdt. Da må det nesten komme noe mer nytt. Hadde jeg hatt 30k utbetalt i måneden kanskje... :p

Lenke til kommentar

Jeg testa Desire'n til en kompis i dag. Må si at den skjermen var nydelig. Trodde ikke det skulle være såpass stor forskjell (uten at jeg har sjekka specsene opp mot hverandre, men jeg var av den oppfatning av at skjermen på Heroen hadde såpass høy oppløsning at forskjellen ikke ville være den største. Heroen er hvertfall atskillig bedre enn dama sin Samsung 5600 eller hva den nå heter). Uten å ha holdt på alt for mye med den så vil jeg ikke si at det er verdt å bytte ut Heroen med en Desire. Så mye er ikke skjermen verdt. Da må det nesten komme noe mer nytt. Hadde jeg hatt 30k utbetalt i måneden kanskje... :p

 

Ja, er ikke helt verdt etter min mening. Nå synnes jeg egentlig at Desire har et dårligere design. 2.1 er enda ikke ute på Hero, forsatt ville jeg ikke tatt oppgradering selv 2.1 ikke skulle være et faktum. Håper den kommer mot slutten av Apr.

Lenke til kommentar

Var vel snakk om at den skulle komme internt rundt då. So skulle vi få den i slutten av April. But don't get your hopes up.

 

Anyways:

Nokon som veit om ein app som gjer til at eg kan kontrollere Heroen frå laptopen? over Wifi? Sånn at eg feks kan skrive melding på datan, so sende mobilen den?

Hadde og vore meget praktisk med eit emulator vindu. Bruker mobilen til å spele av musikk, så er litt tiltak å gå bort til anlegget å skifte sang kvar gang.

Lenke til kommentar

Det er en miniusb kabel. Sjekk ut dealextreme. Du kan lade den overalt sålenge det er vanlig usb i den andre enden.

Var skeptisk til dette i starten ettersom ledningen som følger med har en knekk på seg. Derfor prøvde jeg aldri, men jaggu var det null problem. Jeg ELSKER normal standard. Selv i en stråhytte langt, langt sør finner man nok en mini-usb-kabel ;)

 

Nå sleit jo seff DealExtreme med noe gateway time-out, men jeg har kjøpt en haug av de mini-usb-kablene som snurrer seg opp om du drar den fra hverandre så du slipper å få knute på tråden. Har alltid en i skolesekken og en i laptopsleeven. Har hatt bruk for de utallige ganger.

Lenke til kommentar

Noen her som har flashet den til 2.1? Ser på youtube og mange sier at visse versjoner er bedre og bla bla. Lønner det seg å flashe eget eller kjøre orginalt.

 

Og er det slik at man ikke kan roote eller innstallare custom rom når man oppdaterer?

Endret av Crimar
Lenke til kommentar

Supert! Var litt skeptisk selv med denne bøyen på selve usb kontakten, men da er det altså bare å plugge i en mini-usb altså, perfekt! Men hvorfor lager de den sånn skrå, gjør jo bare folk usikre.

HTC sparer royalties og lisenspenger på å bruke "HTC-USB", litt forvirrende for enkelte folk, men sparer deg en liten slant penger ;-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...