Ohny Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Skulle gjerne utvide spotify playlista mi, har per i dag 3 offline mapper. Det går ikke ann å synce dem lenger da det står at minne er fullt. Det er tilsammen 70 sanger som er offline. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Skulle gjerne utvide spotify playlista mi, har per i dag 3 offline mapper. Det går ikke ann å synce dem lenger da det står at minne er fullt. Det er tilsammen 70 sanger som er offline. Har du mer minne tilgjengelig på telefonen da? Og lagrer Spotify sangene på minnekort eller telefonminne? Sjekk ut Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Skulle gjerne utvide spotify playlista mi, har per i dag 3 offline mapper. Det går ikke ann å synce dem lenger da det står at minne er fullt. Det er tilsammen 70 sanger som er offline. Har du mer minne tilgjengelig på telefonen da? Og lagrer Spotify sangene på minnekort eller telefonminne? Sjekk ut Det virker som den lagrer på telefonen, vet ikke hvordan jeg får den til å lagre på minnekortet. Lenke til kommentar
Iria Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 SMS Backup & Restore funker bra for meg Takk, skal sjekke det ut! Lenke til kommentar
Hell Toupée Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Håper oppdateringen kommer i morra. Jeg vil spille Doodle Jump Lenke til kommentar
ironman666 Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Håper oppdateringen kommer i morra. Jeg vil spille Doodle Jump Jeg også håper det. Det var jo sagt av en eller annen fyr fra HTC Norge at den skulle komme 16. April. Er jo så mange datoer ute å går. Så dukket denne artikkelen opp idag...... Get Your HTC Hero Updated To 2.1 At the End of April Endret 15. april 2010 av ironman666 Lenke til kommentar
kesse Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Helt amatørmessig at vi må vente så forbanna lenge på en oppdatering... Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Det er ikke amatørmessig i det hele tatt.. Det er faktisk finansielt genialt. Ved å utsette 2.1 til Hero skaper de masse blest rundt Legend og får solgt unna så mange av de før tilsvarende OS og funksjoner kommer til et litt billigere (men dog litt tregere) apparat. Jeg er rimelig sikker på at 2.1 til Hero har vært klar en god stund, men at de bare venter på at Legend-hypen skal legge seg før de lanserer. Derav ingen konkrete datoer. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Ser ikke dette store hysteriet med å få den updaten, da. Telefonen virker jo som den skal. Lenke til kommentar
Tskui Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Bra du nevner det på hver eneste side, da vil folk sikkert få mindre lyst pa den:))) Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Ser ikke dette store hysteriet med å få den updaten, da. Telefonen virker jo som den skal. Hm. Kanskje du kunne sende meg et par mp3er med bluetooth da eller? Lenke til kommentar
Eliah Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Ser ikke dette store hysteriet med å få den updaten, da. Telefonen virker jo som den skal. Hm. Kanskje du kunne sende meg et par mp3er med bluetooth da eller? Står vel ingen steder at telefonen støtter slikt? Dette har jo aldri vært en mulighet på android 1.5. Skjønner allikevel at du antar at telefonen kan det da "dumme" telefoner har hatt mulighet for slikt i minst 5 år ;P Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Ser ikke dette store hysteriet med å få den updaten, da. Telefonen virker jo som den skal. Hm. Kanskje du kunne sende meg et par mp3er med bluetooth da eller? Står vel ingen steder at telefonen støtter slikt? Dette har jo aldri vært en mulighet på android 1.5. Skjønner allikevel at du antar at telefonen kan det da "dumme" telefoner har hatt mulighet for slikt i minst 5 år ;P Dette er én av de mange forbedringene som kommer i Android 2.1. Så oppdateringen er definitivt noe vi venter utålmodig på. Android Marked blir vel også forandret etter hva jeg husker. Det skjedde vel med 1.6. Endret 16. april 2010 av newman221 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Bluetooth... Bruker folk slikt nå til dags? Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Klart det. Det er en veldig enkel måte å overføre filer mellom telefoner. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Må innrømme at jeg aldri har hatt behovet for å overføre filer mellom telefoner... Lenke til kommentar
unwill Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Må innrømme at jeg aldri har hatt behovet for å overføre filer mellom telefoner... Veldig greit om man skal overføre noen kontakter, sanger, eller bilder uten å måtte betale noen ting. Lenke til kommentar
ginimail Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Ser ikke dette store hysteriet med å få den updaten, da. Telefonen virker jo som den skal. Hm. Kanskje du kunne sende meg et par mp3er med bluetooth da eller? Står vel ingen steder at telefonen støtter slikt? Dette har jo aldri vært en mulighet på android 1.5. Skjønner allikevel at du antar at telefonen kan det da "dumme" telefoner har hatt mulighet for slikt i minst 5 år ;P Min hero kjører 2.1 og jeg kan sende musikk over bluetooth så det kommer Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Det tror jeg aldri kommer til å skje i min hverdag, hvertfall. Så jeg venter i stillhet/ignoranse. Når updaten kommer, kommer den. Lenke til kommentar
kesse Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Ser ikke dette store hysteriet med å få den updaten, da. Telefonen virker jo som den skal. Telefonen virker ja. Men flere og flere apps kommer kun til 2.1, samt at når jeg VET at telefonen kan bli bedre og mer stabil så irriterer det meg at de bruker så lang tid. Det er også mange nye funksjoner som jeg liker langt bedre i 2.1. Nå kjører jeg riktignok 2.1 i root, dersom jeg måtte gå tilbake til 1.5 hadde jeg solgt Heroen, for 1.5 er tragisk i forhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå