Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Noen som spiller iMobsters? Lastet det ned og prøvde det i dag, og det fenger meg : )

Det er et klikkespill hvor man skal angripe andre, gjøre missions, skaffe bedre gear osv. Mafiastyle : P

 

Hvis noen ønsker å recruite meg, er min mob code: K23WAW

 

Har recruita deg, min er HRY2TT.

 

 

Jeg kan garantere at noen har spurt om dette før, men hvordan endrer jeg det slik at jeg ikke får opp 2 notifications når jeg får sms? Jeg bruker nemlig det sms-programmet alle her inne anbefaler, men da får jeg opp to notifications. Sykt irriterende. Håper på hjelp!

 

Takk kjære venner!

Endret av LoKe2k
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan garantere at noen har spurt om dette før, men hvordan endrer jeg det slik at jeg ikke får opp 2 notifications når jeg får sms? Jeg bruker nemlig det sms-programmet alle her inne anbefaler, men da får jeg opp to notifications. Sykt irriterende. Håper på hjelp!

 

Takk kjære venner!

Du går inn på meldingsprogrammet, trykker på menu, instillinger, og fjerner haken hvor det står varslinger.

Lenke til kommentar

Men vi kan vel trygt anta at det faktisk vil komme?

 

Det har jo leaket masse tidlige utgaver av 2.1 som XDA har fått tak i.

 

Dessuten har HTC Support bekreftet at den vil komme iløpet av April hvs jeg ikke tar feil.

 

Det er kun til Sprint Hero det har lekket 2.1 versjon av Android. Dette er for CDMA telefoner og ikke GSM. Devs på XDA har portet denne til GSM ved å bruke saker fra Eris og Legend sine ROMs.

 

Dette bør selvsagt bety at også 2.1 for GSM Hero er rett rundt hjørnet, men så vidt jeg vet er det ikke noen offisiell dato fra HTC enda. Bare masse rykter og antatte lekkasjer om dato.

 

Jeg kjører selv VillainROM 5.2 som er en portet CDMA Hero ROM og denne fungerer mer enn bra nok til daglig bruk, men enkelte ting henger igjen fra CDMA verdenen, som f.eks at MMS innstillingene ikke fungerer uten at man manuelt endrer settings i en database på telefonen, SIM kontakter går ikke an å fjerne fra kontaktlisten (siden CDMA telefoner ikke har SIM), OTA Update menyen krasjer telefonservicen osv.

Lenke til kommentar

Men vi kan vel trygt anta at det faktisk vil komme?

 

Det har jo leaket masse tidlige utgaver av 2.1 som XDA har fått tak i.

 

Dessuten har HTC Support bekreftet at den vil komme iløpet av April hvs jeg ikke tar feil.

 

Det er kun til Sprint Hero det har lekket 2.1 versjon av Android. Dette er for CDMA telefoner og ikke GSM. Devs på XDA har portet denne til GSM ved å bruke saker fra Eris og Legend sine ROMs.

 

Dette bør selvsagt bety at også 2.1 for GSM Hero er rett rundt hjørnet, men så vidt jeg vet er det ikke noen offisiell dato fra HTC enda. Bare masse rykter og antatte lekkasjer om dato.

 

Jeg kjører selv VillainROM 5.2 som er en portet CDMA Hero ROM og denne fungerer mer enn bra nok til daglig bruk, men enkelte ting henger igjen fra CDMA verdenen, som f.eks at MMS innstillingene ikke fungerer uten at man manuelt endrer settings i en database på telefonen, SIM kontakter går ikke an å fjerne fra kontaktlisten (siden CDMA telefoner ikke har SIM), OTA Update menyen krasjer telefonservicen osv.

 

Jeg har også 5.2 men jeg får kun sendt mms om jeg er koblet til WiFi eller Mobilt nettverk, har du samme problemet? Har brukt MmsZap og alt sånt, men når jeg prøver å sende en mms står det at den trenger network connection, så må jeg skru på enten Mobilt Netverk eller WiFi...

Lenke til kommentar

Jeg har også 5.2 men jeg får kun sendt mms om jeg er koblet til WiFi eller Mobilt nettverk, har du samme problemet? Har brukt MmsZap og alt sånt, men når jeg prøver å sende en mms står det at den trenger network connection, så må jeg skru på enten Mobilt Netverk eller WiFi...

 

Trodde det var sånn det fungerte på stock ROM også jeg, men nå sender jeg veldig lite MMS. Ja, jeg må ha wifi eller mobilt nettverk på for å sende MMS.

Lenke til kommentar

Jeg har også 5.2 men jeg får kun sendt mms om jeg er koblet til WiFi eller Mobilt nettverk, har du samme problemet? Har brukt MmsZap og alt sånt, men når jeg prøver å sende en mms står det at den trenger network connection, så må jeg skru på enten Mobilt Netverk eller WiFi...

 

Trodde det var sånn det fungerte på stock ROM også jeg, men nå sender jeg veldig lite MMS. Ja, jeg må ha wifi eller mobilt nettverk på for å sende MMS.

 

allright! Da er det vel sånn det skal være!

Lenke til kommentar

Beklager om dette har vært spurt om tidligere...

 

Har kjøpt en HTC Desire, og vil bruke minnekortet fra min HTC Hero på den. Grunnen er at jeg bruker Sygic GPS-program, og lisensen er låst til det minnekortet som nå står i Hero'en. Dessuten er det minnekortet på 8 GB.

 

Sp. 1: Vil det være problematisk å sette "Hero-kortet" i slik det er? Da slipper jeg å overføre mp3-filer, kart, bilder på nytt mm.

 

Sp. 2: Dersom jeg ikke kan gjøre det slik, kan jeg da slette slle data på Hero-kortet før jeg bruker det i Desire? Eller må det være enkelte mapper/filer igjen på det?

Endret av CellularDude
Lenke til kommentar

Hver gang jeg skal laste ned noe, så dukker det jeg har trykker på, opp i nedlastinger på market, men det starter ikke å laste ned.

Noen som vet hva som er problemet?

 

Er ofte slik, er en bug i market.

Prøv å start og logg inn i "Google Talk" på telefonen, for så å logge ut.

Det bruker å hjelpe, og nedlastingen starter med en gang.

Endret av ironman666
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...