circutfire Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Læreren min har en Hero, han sa man får slike når man er elektriker fordi det er et skikkelig kjekt program med beregninger osv.. (Jeg går elektro) Noen som har anelse på hvilket program det er snakk om? Hva med å spørre læreren din på mandag? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Joda, godt forslag Blir vel onsdag.. Men tenkte atteeeeh kanskje noen visste. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Samtlige ledere og mellomledere på min arbeidsplass har fått sin egen Hero. Jeg hadde fra før, dah.. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Samtlige ledere og mellomledere på min arbeidsplass har fått sin egen Hero. Jeg hadde fra før, dah.. Jeg fikk en Tattoo av jobben for noen uker siden. ....den ligger stort sett på bordet. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Læreren min har en Hero, han sa man får slike når man er elektriker fordi det er et skikkelig kjekt program med beregninger osv.. (Jeg går elektro) Noen som har anelse på hvilket program det er snakk om? Hva med å spørre læreren din på mandag? Ja spør lærern din. Jeg er elektriker selv, og kan sikkert få bruk for noe sånt. Det vil si... jeg er lærling som snart skal ha fagprøve, så litt ekstra hjelp vil jeg gjerne ha Lenke til kommentar
Neoinfinity Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Er det mulig å få norsk klokke? Min viser tiden med AM og PM. Lenke til kommentar
ironman666 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Er det mulig å få norsk klokke? Min viser tiden med AM og PM. Trykk på klokka, trykk "menu" knappen på telefonen, velg "Local time settings" Scroll ned til "Use 24-hour format" og check av i boksen Lenke til kommentar
Neoinfinity Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Er det mulig å få norsk klokke? Min viser tiden med AM og PM. Trykk på klokka, trykk "menu" knappen på telefonen, velg "Local time settings" Scroll ned til "Use 24-hour format" og check av i boksen Ah, takk skal du ha. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 (endret) Husk at alle programmene har sin egen meny som kommer opp under Menu. Det er ikke hovedmenyen til telefonen du får opp da. Den er i Settings programmet. Så lenge du er inne i et eller annet program, vil du alltid få opp programmets meny på menu knappen. Veldig kjekt. SMS er et program, musikkspiller er et program, calendar, klokka, værmeldinga, osv. Endret 11. april 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Neoinfinity Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Kan man endre ord som er blitt lagt inn i ordlista? Klarte å legge inn et feilstava ord der.. Lenke til kommentar
Tskui Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Kan man endre ord som er blitt lagt inn i ordlista? Klarte å legge inn et feilstava ord der.. settings -> Language and Keyboard -> Touch Input -> User Dictionary Sånn gjør jeg det i allefall, husker ikke om det er i 1.5, da jeg kjører VillainROM 5.2 Lenke til kommentar
edwood Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Går ikke an i 1.5. Er nok en funksjon som har kommet i Android i en av versjonene etter. Lenke til kommentar
oj88 Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Går ikke an i 1.5. Er nok en funksjon som har kommet i Android i en av versjonene etter. Eneste du kan gjøre er å slette alle ord du har lagt inn. Dette gjøres under Settings > Applications > Manage Applications (husker ikke hva programmet heter men du finner det fort ut, kanskje Touch Input eller noe sånt). Velg så Clear cache/data eller noe sånt. Lenke til kommentar
Okse_ku Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 problemet er at man må lage alle ordene på nytt... Lenke til kommentar
Edian Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 (endret) Noen som spiller iMobsters? Lastet det ned og prøvde det i dag, og det fenger meg : ) Det er et klikkespill hvor man skal angripe andre, gjøre missions, skaffe bedre gear osv. Mafiastyle : P Hvis noen ønsker å recruite meg, er min mob code: K23WAW Endret 12. april 2010 av Nanophus Lenke til kommentar
gretema Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 jeg har hatt min Hero nå i 1 mnd, og er stor fornøyd. Jeg bruker den mye til nett-lesing.. er det mulig å instalere Flash-player på den? Skulle gjerne ha fått sett film klipp å lignende som ligger på nettet.. eller finnes det en apps som kan hjelpe meg? Beklager om dette har blitt diskutert før men jeg orker virkelig ikke å lete gjennom 319 sider Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Er visst ingen flash applikasjon til Hero enda, så du må nok bare vente. Lenke til kommentar
R3itan Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Noen som spiller iMobsters? Lastet det ned og prøvde det i dag, og det fenger meg : ) Det er et klikkespill hvor man skal angripe andre, gjøre missions, skaffe bedre gear osv. Mafiastyle : P Hvis noen ønsker å recruite meg, er min mob code: K23WAW invitert! Lenke til kommentar
oj88 Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 jeg har hatt min Hero nå i 1 mnd, og er stor fornøyd. Jeg bruker den mye til nett-lesing.. er det mulig å instalere Flash-player på den? Skulle gjerne ha fått sett film klipp å lignende som ligger på nettet.. eller finnes det en apps som kan hjelpe meg? Beklager om dette har blitt diskutert før men jeg orker virkelig ikke å lete gjennom 319 sider Hero har innebygd HTC Flash Player. Denne spiller endel (mer enn de aller fleste mobiler, bortsett fra Nokia N900 da). Alt er ikke støttet. Det er nok Adobe som har skylden, ikke HTC. Lenke til kommentar
kesse Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Noen som har et tips til et nytt minnekort? Tenkte 8GB, så billig som mulig !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå