rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) . Endret 25. januar 2018 av rWLCnB9yxT9WlAzurPH1 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Jeg forventet ingenting, skulle bare teste. Men ser ikke helt revolusjonen med 2.1 generelt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Det er vel ingen revolusjon heller, bare en oppdatering. Ikke nok til at folk burde få hissy fits og selge telefonen sin for når den ikke kommer tidsnok. Endret 2. april 2010 av Bytex Lenke til kommentar
chrstein Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Spennende å få oppgradert uansett synes jeg. Gøy med en liten "oppfriskning" dersom den heller mot det bedre. Er forøvrig fornøyd med min Hero slik den er nå. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Nemlig. Og fra det til !"%#&/!"%"#"7(!)"(/#(")!%"#/&"%!&"# FAEN SATANS MØKKAHTC HVOR ER UPDATE=!!!!?!?!? selge telefonen faenfanfaen. Som er den generelle holdningen her. I don't get it. Endret 2. april 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 For min del, kunne ikke jeg brydd meg mindre om oppdateringen. Jeg trenger ingenting den kommer med. Men, det er absolutt kos å få noe nytt. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Har i det siste opplevd at jeg ikke får sendt sms. Aelvom jeg har dekning på telefonen. Må restarte den for å i det heletatt kunne svare på enkle meldinger. Noen som vet råd? Lenke til kommentar
unwill Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Nemlig. Og fra det til !"%#&/!"%"#"7(!)"(/#(")!%"#/&"%!&"# FAEN SATANS MØKKAHTC HVOR ER UPDATE=!!!!?!?!? selge telefonen faenfanfaen. Som er den generelle holdningen her. I don't get it. Det er nok ikke den generelle holdningen, bare se på hvem det er som maser sånt, og alle som er innom denne tråden her. Det var jo rykter om at det skulle komme i dag, så folk henger litt på denne tråden for å se om det er noe nytt. Telefonen min er kjempetreg, og jeg håper en liten update vil fikse dette. Så for min del, hadde det vært kos og få oppdatert den. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 For min del ønsker jeg 2.1 til min Hero for å få bedre ytelse, bedre kontaktliste og støtte for Google Goggles og flere programmer. Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Noen som vet hva problemet er når jeg ikke får lastet ned MMS? Innstilingene eller? Har Chess, men finner ikke Hero på lista over telefoner på hjemmesiden deres. Lenke til kommentar
R3itan Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Er det nå vi skal være skuffa og sinna på HTC? Lenke til kommentar
Okse_ku Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Nei, det er nå vi skal si "akkurat som forventet" Lenke til kommentar
unwill Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Er det nå vi skal være skuffa og sinna på HTC? Hvorfor? Fordi det ikke kom ut en update? De har vel aldri sagt noe offisielt om at det skal komme noe, bare noen som har spredd rykter om noe som har blitt leaket. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Går det an å få Hero til å synkronisere google kun når skjermen er svart? Er veldig irriterende at Google-synkronisering gjør mobilen tregere mens jeg gjør andre ting Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Er det nå vi skal være skuffa og sinna på HTC? Hvorfor? Fordi det ikke kom ut en update? De har vel aldri sagt noe offisielt om at det skal komme noe, bare noen som har spredd rykter om noe som har blitt leaket. Thank you your enquiry. The 2.1 android update for HTC Hero is said to be released in April. If you need any further help you are welcome to contact us again by telephone or email. Best regards, Elsa H. april har dem sagt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Så vidt jeg vet, er det 3 april nå. Det er fortsatt 27 dager igjen av April. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Vil tippe at HTC ikkje vil legge ut 2.1 til Hero før Legend og Desire er kommet ut til folket... Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Noen andre som har RC E100 her? Den virket i starten men nå klarer den 10 sekunder før knappene ikke gjør noenting med musikkspilleren. Noen andre som har problemer? Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Så får vi håpe at oppdateringen virkelig er verdt å vente på. Bedre kameraytelse er det jeg mest håper på. Lenke til kommentar
Tripod Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Seneste info er at 2.1 rulles ut den 16 april.Les mer her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå