Pottifar Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Er det noen som har rukket å teste kameraet på LEGEND ? Er veldig spent på om dette er bedre enn på HERO`en min.. Lenke til kommentar
Huni Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 (endret) Håper virkelig at kameraet er bedre både på Legend og Desire, for kameraet på Heroen suger lut! Endret 21. mars 2010 av Huni Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 21. mars 2010 Del Skrevet 21. mars 2010 Nåja, syns kameraet på Heroen er ganske greit bare den får nok lys! I dagslys er det over middels av det jeg er vandt med på mobilkameraer Bilde jeg tok med heroen her om dagen; Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Ja, men når "nok" lys tilsvarer en 1KW lyskaster så hjelper det ikke stort... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Kameraet på Heroen er særdeles dårlig under "dårlige" lysforhold. Dårlige Lysforhold er det samme som rombelysning i dette tilfellet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Får knapt bar code scanneren til å virke i vanlig rombelysning heller, blir for mørkt for kameraet å fokusere på koden på PC-skjermen. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Merkelig de ikke har software nattmodus eller lignende, slik Sony Ericsson har. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Tror jeg gjorde kameraets mørkemodus litt bedre. Åpne Kamera-appen, meny-knapp -> Settings. Under "Image Properties", velg -2 på Kontrast og +1 på "saturation" og "sharpness". Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Vet noen om det gjøres noe med kamera-softwaren også i 2.1? Mange bruker den jo allerede ser jeg. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Man må jo ha stativ for å ta ålreite bilder innendørs. Jeg er langt fra noen kameraentusiast, men jeg har aldri hatt videre problemer med å ta bilder før. Her om dagen skulle jeg ta bilde av en middag jeg syntes så ganske appetittelig ut, men selv om jeg lente albuene på bordet og holdt pusten i det jeg tok bildet så ble det fortsatt ufokusert. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Merker at man må være utrolig stabil på hånden for å ta skikkelige bilder ja. Skal veldig lite til for at bildet blir dårlig. Lenke til kommentar
Pottifar Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Er det noen som har rukket å teste kameraet på LEGEND ? Er veldig spent på om dette er bedre enn på HERO`en min.. Ok.... Da var Legend bestillt... Så får jeg teste ut selv. Er det noen som vil kjøpe en 4 mnd gammel HERO ? Helt strøken.... men med noe svakt kamera Lenke til kommentar
Teac Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) Hva er egentlig vits og bytte ut helten i en Legend. Den er jo marginalt bedre. Samme prosessor?, samme mengde ram?, likt kamera?, samme oppløsning. I tillegg ser den styggere ut. OK, jeg skjønner den har MOLED skjerm. Skulle minst hatt en Nexus One/Desire om jeg skulle byttet ut nå. Det er jo prosessoren som er flaskehalsen. Kommer nok ikke til å bytte ut mobilen før htc lager en telefon som klarer 720p ut i form av en slags usb til hdmi sak. Tipper det blir i august. Endret 22. mars 2010 av Teac Lenke til kommentar
LoKe2k Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Hehe, høres ut som om far her har gjort seg en heidundrandes bra deal da! Liker Heroen min veldig godt jeg. Synes den stort sett ikke er særlig treg heller, absolutt levbart liksom. Blir bra når den 2.1 kommer, og håper den blir litt raskere, men som sagt så er jeg sykt fornøyd med telefonen min uansett. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Opplever ingen treghet jeg heller, bortsett fra når jeg spiller musikk og det hakker innimellom. Det er veldig irriterende. Lenke til kommentar
krizp0 Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) Opplever ingen treghet jeg heller, bortsett fra når jeg spiller musikk og det hakker innimellom. Det er veldig irriterende. Det eneste jeg kan si om det, er at musikken sluttet å hakke når jeg avinstalerte TaskKiller. Anbefaler INGEN å bruke slike program. Endret 23. mars 2010 av Krizp0 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) Har aldri brukt taskkiller, har lest artikler om hvorfor det er bad. Musikk hakker omtrent som på en bærbar cd-spiller, hopper og "skraper" plutselig når jeg går. Skulle tro det var bevegelige deler inni telefonen som spiller MP3'r GPS'n er det ikke hvertfall, den er alltid slått av når jeg ikke bruker google maps. Endret 23. mars 2010 av Bytex Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) Jeg bruker task killer, og hele telefonen er smooth, tilogmed musikk. Men trekker litt på batteriet å bruke task killer, men det holder mer enn nok for meg for en dag. Heller bedre ytelse og litt dårlige batterilevetid enn treg mobil og lang batteri Endret 23. mars 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
KurtHakon Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 (endret) Jeg bruker task killer, og hele telefonen er smooth, tilogmed musikk. Men trekker litt på batteriet å bruke task killer, men det holder mer enn nok for meg for en dag. Heller bedre ytelse og litt dårlige batterilevetid enn treg mobil og lang batteri Jeg har også brukt en slik task killer-applikasjon i veldig langt tid nå, for å blant annet kunne skru av applikasjoner som går "berserk" eller for å skru av unødvendige programmer hvis Hero'en begynner å bli små treg. Jeg har selv ikke hatt noen problemer med slike applikasjoner, men for de som har hatt problemer ligger problemet som regel i brukeren selv, dvs. noen skrur av programmer som kanskje burde ha kjørt i bakgrunnen osv. Endret 23. mars 2010 av JohanOle Lenke til kommentar
WASD Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 Vil det nye minnekortet til Sandisk passe til Hero? Det på 32 gb? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå