Sovende Panda Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Vil prisen på Hero synke etter release av Desire? Lenke til kommentar
unwill Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Vil prisen på Hero synke etter release av Desire? Det er ikke uvanlig at eldre modell faller litt i pris. Jeg vil tippe en veiledende pris på 2900 kr for Hero uten abo. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Jeg har funnet et ganske kritisk feil i Modaco 3.1. Den merker ikke når jeg drar utav jack kontakten, så hver gang jeg har brukt den til musikk så må tlf restartes før jeg kan ringe til noen Lenke til kommentar
Megatrond Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Det nice Gallery-programmet ble fjernet fordi det ikke funket i liggende modus, men det var litt synd i og med at det var så pent! Nå har det kommet en link til .apk-en til programmet. Tenkte jeg skulle laste den ned og teste det. Tror ikke jeg kan legge ut link direkte til .apk-en, siden den ligger i XDA-forumet, og krever innlogging for å lastes ned, men her er link til siden i tråden den ligger i (første post når du åpner linken). http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=622468&page=623 Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Hva slags klasse er det minnekortet som følger meg Heroen? Tenkte å kjøpe meg nytt i dag siden jg trenger mer plass Lenke til kommentar
oj88 Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Hva slags klasse er det minnekortet som følger meg Heroen? Tenkte å kjøpe meg nytt i dag siden jg trenger mer plass Sikkert class 2. Class 6 på 8 GB er billig nå. Venter selv på ett. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Hva slags klasse er det minnekortet som følger meg Heroen? Tenkte å kjøpe meg nytt i dag siden jg trenger mer plass Sikkert class 2. Class 6 på 8 GB er billig nå. Venter selv på ett. Det ble class 4, 8 gb. Men går det an å over føre fra det gamle til det nye minnekortet på noen måte? Uten å bruke minnekortleser, som jeg mangler. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Uten minnekortleser må du nok overføre alt fra det første minnekortet til pcen, også over til det andre minnekortet. For å overføre til/fra pcen, velg mount fra notifications på mobilen som kommer opp når du kobler den til pcen, og så bare kopier med explorer. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Hvordan kan jeg bruke egne filer som varslingslyd på sms? Lenke til kommentar
krizp0 Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Hvordan kan jeg bruke egne filer som varslingslyd på sms? Det kan du ikke, med mindre du laster ned et program som kan gjøre det. Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883 Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Din egen varslingslyd kan du legge i en mappe på minnekortet. Opprett følgende mapper: /sdcard/media/audio/notifications Det samme gjelder for ringetoner og alarmer: /sdcard/media/audio/ringtones /sdcard/media/audio/alarms Lenke til kommentar
Iria Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Kan noen hjelpe meg med hvordan man tagger folk på facebook med htc hero? Bruker facebook applikasjonen som ligger inne. Søkte på htc.com/no, men fikk ikke opp siden der akkurat dét svaret står.. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Din egen varslingslyd kan du legge i en mappe på minnekortet. Opprett følgende mapper: /sdcard/media/audio/notifications Det samme gjelder for ringetoner og alarmer: /sdcard/media/audio/ringtones /sdcard/media/audio/alarms Takk for tipset. Det trengte jeg virkelig! Lurte på hvordan jeg selv kunne legge ringetoner etc slik at jeg fikk tilgang til dem i innstillinger for ringetoner, varslinger og alarmer, og nå er det fikset Lenke til kommentar
Skog Skrike Blod Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Jeg har glemt "passord-mønster", og husker heller ikke gmail-kontoen. Så hva gjør jeg nå? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Sakset herfra: Had the same problem. what i did was to reset my htc to factory settings. hold OFF button and BACK button at the same time in a few seconds and it will reset whole damn thing. u lose everything but u get to use ure phone again… Lenke til kommentar
Duddelmus Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) Noen som har fått MMS på en 2.1-rom til å fungere skikkelig? Kjører VillainROM og har OneCall, men får ikke MMS til å fungere uansett hvilke innstillinger jeg tester. :/ Edit: vanlig internettsurfing via Edge funker uten problemer. Endret 15. mars 2010 av [VK]Boogieman Lenke til kommentar
avlvl Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Hei alle, har en ganske ny HTC Hero. Først var det problemer med helt elendig dekning. Jeg sendte den inn, de fant ingen feil, men oppdaterte software, og den kom tilbake som et beist av en telefon med sykt god dekning! Men dekninge er FOR god, tror jeg. Den får alle høytalere og radioer i huset til å ule og pipe nesten konstant... Hva i alle dager.. Er det måter jeg kan få telefonen til å roe ned GSM-bruken når jeg ikke har telefonen i bruk? Kan vel slå av "Mobilt nettverk" inne på Innstillinger, men vil nødig inn i denne menyen hver gang jeg skal sjekke mail eller noe på jobben (ingen pc med internett der). At jeg må inn i menyer gjelder også det med å ha telefonen på lydløs. Er det virkelig ingen enklere måter å sette telefonen på lydløs med kun vibrasjon når jeg jobber? Tips mottas med takk. Poenget er at den skal være lydløs med vibrasjon på jobb, og med lyd alle andre plasser. Å bytte mellom scener er håpløst, må legge alle ikoner jeg bruker på skrivebordene for hver scene osv, forferdelig slitsomt føler jeg... Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 Du kan legge av/på knapp til mobilt nettverk ut på en av forsidene. Ta av tastelåsen også bruker du volumknappene på venstre side av telefonen til å skru på lydløs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå