Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense

Anbefalte innlegg

De fleste virker å se fram til denne mobilens ankomst i butikkhyllene, er det noen som har gjort opp noen tanker om hva de trur de ikke vil like med denne telefonen? Er litt interessant å få høre de synspunktene også.

Jeg er bekymret for:

1. Manglende støtte i HTCs activesyncprogram.

2. Dårlig ytelse / treghet pga "gammel" hw.

Jeg ser fram til:

1. Ett åpent alternativ til Iphone.

2. Spotify for android.

Hva er det egentlig HTCs Active Sync synkroniserer?

Endret av Kaggen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De fleste virker å se fram til denne mobilens ankomst i butikkhyllene, er det noen som har gjort opp noen tanker om hva de trur de ikke vil like med denne telefonen? Er litt interessant å få høre de synspunktene også.

Jeg er bekymret for:

Jeg ser fram til:

2. Spotify for android.

Hei.

Har en Magic med Hero rom.

Activesync mot Exchange 2007 funker som som ei kule !

Ellers er telefonen kjapp og fin i responsen :thumbup:

Har brukt iPhone 3G en god stund , men denne blir mitt 1. valg fra nå av..

Lenke til kommentar
Ny lavestenotering på pris hos forhandler....Amentio: 4658,-

Du får den da for 4099,- hos NetCom "uten" abonnement! Du velger å kjøpe den med FlexiTalk som har en månedspris på 0,- og betaler 4099,- for telefonen. Med andre ord er telefonen din ferdig betalt for 4099,- og da skal telefonen ei heller være operatørlåst!

Dette er ikke helt sant. Du må ut med 200kr i etablering. Samt at det er minimumsfakturering på 99,- utenom avtaletid. Men du kan fritt si opp abbonnementet.

Regner da med at du må ut med 200kr etablering + 99kr + fakturagebyr som er ca 40kr?

Totalpris: 4099+200+99+40= 4438 (+frakt)

Lenke til kommentar

Jeg er bekymret for:

Jeg ser fram til:

2. Spotify for android.

Jeg er enig med synspunktene til staten.

jeg er ærlig talt ikke så veldig bekymret over noe egent. men er spent på ytelsen.

amentio har fått telefonen på lager nå ser jeg :D

men prisen har gått opp ser det ut til. opp til 5132kr... :/

Lenke til kommentar

Jeg er bekymret for:

Jeg ser fram til:

2. Spotify for android.

jeg er ærlig talt ikke så veldig bekymret over noe egent. men er spent på ytelsen.

What?? Må nesten ringe og spør om det er sant. :p

Lenke til kommentar
Ny lavestenotering på pris hos forhandler....Amentio: 4658,-

Du får den da for 4099,- hos NetCom "uten" abonnement! Du velger å kjøpe den med FlexiTalk som har en månedspris på 0,- og betaler 4099,- for telefonen. Med andre ord er telefonen din ferdig betalt for 4099,- og da skal telefonen ei heller være operatørlåst!

Dette er ikke helt sant. Du må ut med 200kr i etablering. Samt at det er minimumsfakturering på 99,- utenom avtaletid. Men du kan fritt si opp abbonnementet.

Regner da med at du må ut med 200kr etablering + 99kr + fakturagebyr som er ca 40kr?

Totalpris: 4099+200+99+40= 4438 (+frakt)

Ok, tenkte ikke så langt jeg da.. Beklager alle sammen.

Men fortsatt den beste prisen siden Amentino ser etterspørselen og anngivelig har skrudd opp prisen?

Lenke til kommentar

Jeg er bekymret for:

Jeg ser fram til:

2. Spotify for android.

What?? Må nesten ringe og spør om det er sant. :p

Nettbutikken til Telenor bedrift har den også på lager nå.

Lenke til kommentar

Alle steder jeg har sjekket så står det at telefonen leveres med engelsk operativ system og norsk software tastatur. Dette er jo ikke noe problem, men er det noen som vet om det vil komme OS på norsk?

Og hvis jeg kjøper med engelsk OS, vil man kunne oppdatere til norsk?

Håper virkelig ikke netcom utsetter enda mer...

Lenke til kommentar
Alle steder jeg har sjekket så står det at telefonen leveres med engelsk operativ system og norsk software tastatur. Dette er jo ikke noe problem, men er det noen som vet om det vil komme OS på norsk?

Og hvis jeg kjøper med engelsk OS, vil man kunne oppdatere til norsk?

Håper virkelig ikke netcom utsetter enda mer...

Foreløpig er det ikke planlagt noe norsk Android meg bekjent hvertfall. Samsung sa dog at deres Galaxy i7500 skulle leveres med norske menyer noe det virker som de har gått bort fra. Men om det skulle komme en norskspråklig Android kan du nok oppdatere uten problemer.

Å er helt enig, håper virkelig ikke NetCom utsetter mer :) men har Amentio fått den inn nå er den nok rett rundt hjørnet hos NetCom/Moobi også.

Endret av mobifil
Lenke til kommentar

Forresten startet T-Mobile UK salget av G2 Touch, altså HTC Hero i dag. Da kan det virke som den skal selges opperatør brandet i Europa først (i kjent HTC stil). Kan det tenkes at Amentio, Multicom etc. som har fått dem inn nå har fått inn ett parti av disse modellene? De har jo tross alt ikke bilde av Hero på sidene sine?

Endret av mobifil
Lenke til kommentar
Forresten startet T-Mobile UK salget av G2 Touch, altså HTC Hero i dag. Da kan det virke som den skal selges opperatør brandet i Europa først (i kjent HTC stil). Kan det tenkes at Amentio, Multicom etc. som har fått dem inn nå har fått inn ett parti av disse modellene? De har jo tross alt ikke bilde av Hero på sidene sine?

T-mobile og alle andre store utenlandske operatører har sine "egne" telefoner, men egne farger. Så tviler på dette.

T-mobile sine telefoner står det ikke HTC på, bare T-mobile. Etter som jeg har forstått.

Lenke til kommentar

Bare et kjapt spørsmål. På f.eks. Chess sine sider står det "forventes inn 4.8", men siden ulike steder begynner å få den inn nå, er det håp om at de får Hero inn og sender den ut før den fjerde? Jeg har ikke mer tolmodighet!!!

Endret av european_engineered
Lenke til kommentar
Bare et kjapt spørsmål. På f.eks. Chess sine sider står det "forventes inn 4.8", men siden ulike steder begynner å få den inn nå, er det håp om at de får Hero inn og sender den ut før den fjerde? Jeg har ikke mer tolmodighet!!!

Godt mulig at de også får den inn før datoen siden amentio, multicom, m.f. gjorde det. :)

Gleder meg sykt jeg også! :dribble:

Spørs bare hvilken farge jeg skal ha. Ser at alle velger brun. Er hvit telefon gay da eller? :p

Endret av Kaggen
Lenke til kommentar

Godt mulig at de også får den inn før datoen siden amentio, multicom, m.f. gjorde det. :)

Gleder meg sykt jeg også! :dribble:

Spørs bare hvilken farge jeg skal ha. Ser at alle velger brun. Er hvit telefon gay da eller? :p

Synes begge farger ser bra ut, men jeg tror nok at jeg går for den hvite. Dere da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...