CellularDude Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 @ JKJK: Mener du at det er best å ikke bruke (altså fjerne) Taskkillerprogrammer av prinsipp? Eller er det mer i forbindelse med synkeprogrammer og vekking? Har installert TaskKiller selv, men dersom den ikke er særlig nødvendig, kan jeg jo bare avinstallere den. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Jeg bruker Handcent SMS men syntes at varslingen(lille led lyset over skjermen) blinker så kort, det forsvinner etter 5min ca. Er det mulig å la det stå å blinke helt til man faktisk leser meldingen. Det samme kunne det vært med trackballen, at den lyser helt til man leser meldingen og ikke bare er der i 5min. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 TaskKiller gjør i mange tilfeller tlf tregere, fordi du avslutter programmer uten at de lagrer bildet der du var, så hele greia må starte på nytt igjen istedet for å bare laste inn "image" av der du sto sist. Telefonen er ikke en PC, og den klarer å sette programmene på "vent" altså at de ikke bruker noe CPU-kraft når du ikke er inne på dem. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Lastet ned HandcentSMS for noen dager siden og lurer på om det går an å stenge det orginale programmet for sms siden jeg nå må lese meldingene i begge programmene for å få bort varslingen på toppen av skjermen Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Ja. Gå til Meldinger->innstillinger og fjern Varslinger. Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Nå er det en HTC Hero som er på vei til posten! Da trenger jeg bare ekstra lagringsplass så er jeg good to go. Hvordan er det med overføringshastighet på minnebrikken? Jeg ser nå på en 8GB Micro SDHC class 4 som jeg lurer på er kjapp nok for telefonen, jeg vil helst ikke ha en mobil som henger seg opp når jeg for eksempel skal se bilder eller video. Lenke til kommentar
kesse Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 For noen uker siden lå det en link til en norsk guide for å roote Hero? Noen som har den linken fortsatt?? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 http://www.kamr.no/2009/11/14/installere-modaco-rom-pa-htc-hero-mobiltelefon/ Bytt ut linken til ROM'en med en nyere en. Lenke til kommentar
Iria Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Har 2.1 kommet nå?? Eller har jeg misforstått? Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 TaskKiller gjør i mange tilfeller tlf tregere, fordi du avslutter programmer uten at de lagrer bildet der du var, så hele greia må starte på nytt igjen istedet for å bare laste inn "image" av der du sto sist. Telefonen er ikke en PC, og den klarer å sette programmene på "vent" altså at de ikke bruker noe CPU-kraft når du ikke er inne på dem. Takk for et godt og utfyllende svar! Da avinstallerer jeg TaskKiller. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Har 2.1 kommet nå?? Eller har jeg misforstått? 2.1 har ikke offisielt kommet enda nei. Lenke til kommentar
Iria Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Har 2.1 kommet nå?? Eller har jeg misforstått? 2.1 har ikke offisielt kommet enda nei. Ok Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Min første erfaring med at helten min falt i gulvet skjedde igår Fra skulderhøyde og ned på flisgulv. Ser like fin ut, men to av de små brettene som holder simkortet i skinnen sin hadde bøyd seg, slik at kortet satt løst og jeg ikke kunne ringe før jeg fikk fikset det. Just thought you wanted to know Endret 7. mars 2010 av khaffner Lenke til kommentar
Kanstad Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Der er helten bestilt! 999,- med Telenor FriHet, totalpris 3387,-. Så nå er det bare å vente... Lenke til kommentar
larhog Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Noen andre som opplever telefonen til tider svært treg, og henger seg opp når du spiller musikk? Spesielt når jeg låser skjermen, hakker alt.. sykt irriterende.. Og til de med Handcent. Noen svar om hvordan man fikser annet farve på LED-lys? Får det til på Magic, men ikke Hero. :S Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Hero støtter ikke farvebytte på led, dessverre. Lenke til kommentar
kesse Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 http://www.kamr.no/2009/11/14/installere-modaco-rom-pa-htc-hero-mobiltelefon/ Bytt ut linken til ROM'en med en nyere en. Supert! Takk Lenke til kommentar
Davidhg Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Er det noen andre som har problemer med aktivering av 3g eller annen mobilinternett? Når jeg aktiverer nettet må jeg som regel restarte telefonen før jeg får nettsignal. Finnes det noe løsning på dette? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Der er helten bestilt! 999,- med Telenor FriHet, totalpris 3387,-. Så nå er det bare å vente... skjønner ikke at noen kan bestille en HERO nå når desire/legend er rett rundt hjørnet, koster da bare ca 500 kr ekstra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå