Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bruker Handcent SMS men syntes at varslingen(lille led lyset over skjermen) blinker så kort, det forsvinner etter 5min ca. Er det mulig å la det stå å blinke helt til man faktisk leser meldingen. Det samme kunne det vært med trackballen, at den lyser helt til man leser meldingen og ikke bare er der i 5min.

Lenke til kommentar

TaskKiller gjør i mange tilfeller tlf tregere, fordi du avslutter programmer uten at de lagrer bildet der du var, så hele greia må starte på nytt igjen istedet for å bare laste inn "image" av der du sto sist. Telefonen er ikke en PC, og den klarer å sette programmene på "vent" altså at de ikke bruker noe CPU-kraft når du ikke er inne på dem.

Lenke til kommentar

Nå er det en HTC Hero som er på vei til posten! Da trenger jeg bare ekstra lagringsplass så er jeg good to go. Hvordan er det med overføringshastighet på minnebrikken? Jeg ser nå på en 8GB Micro SDHC class 4 som jeg lurer på er kjapp nok for telefonen, jeg vil helst ikke ha en mobil som henger seg opp når jeg for eksempel skal se bilder eller video. :)

Lenke til kommentar

TaskKiller gjør i mange tilfeller tlf tregere, fordi du avslutter programmer uten at de lagrer bildet der du var, så hele greia må starte på nytt igjen istedet for å bare laste inn "image" av der du sto sist. Telefonen er ikke en PC, og den klarer å sette programmene på "vent" altså at de ikke bruker noe CPU-kraft når du ikke er inne på dem.

 

Takk for et godt og utfyllende svar! Da avinstallerer jeg TaskKiller.

Lenke til kommentar

Min første erfaring med at helten min falt i gulvet skjedde igår :(

Fra skulderhøyde og ned på flisgulv. Ser like fin ut, men to av de små brettene som holder simkortet i skinnen sin hadde bøyd seg, slik at kortet satt løst og jeg ikke kunne ringe før jeg fikk fikset det.

 

Just thought you wanted to know :)

Endret av khaffner
Lenke til kommentar

Noen andre som opplever telefonen til tider svært treg, og henger seg opp når du spiller musikk? Spesielt når jeg låser skjermen, hakker alt.. sykt irriterende..

 

Og til de med Handcent. Noen svar om hvordan man fikser annet farve på LED-lys? Får det til på Magic, men ikke Hero. :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...