Soulwax Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Noen som vet om et program for å få kontaktene fra telefonen over til Google Contacts? Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Noen som vet om et program for å få kontaktene fra telefonen over til Google Contacts? Det skal skje automatisk så lenge du velger "Google" og ikke "Phone" når du lager nye kontakter. Er ikke sikker på om du kan gjøre dem om til Google kontakter når de er Phone kontakter. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Jeg kjører nå VillainROM 3.1 (HTC Sense - Android 2.1) som er bygget av den nye leaken, og er herlig rett å slett Lenke til kommentar
kesse Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Jeg har planer om å legge inn denne i kveld, hvilken fremgangsmåte brukte du? I dag har jeg modaco 2.9 lagt inn om jeg ikke husker helt feil. Fornøyd så langt? Lenke til kommentar
IngveR Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 En kompis som jobber i mobilbransjen og har vært i kontakt med HTC i dag sa at Hero 2.1 update kommer som OTA (over the air) oppdatering i slutten av denne måneden. Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Noen som vet om et program for å få kontaktene fra telefonen over til Google Contacts? Det skal skje automatisk så lenge du velger "Google" og ikke "Phone" når du lager nye kontakter. Er ikke sikker på om du kan gjøre dem om til Google kontakter når de er Phone kontakter. Det jeg gjorde var å eksportere de til Windows vha av HTC Sync. Fra windows kontakter eksporte jeg de til CVS som jeg importerte til gmail. Fra nå av bruker jeg bare google kontakter. Lenke til kommentar
j0rn Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 er det noen som har testa VillainROM 3.1? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=622468 jeg la det inn, men da nekta sense å kjøre. Det jeg gjorde var å wipe først. Ingen feilmeldinger nå! Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 En kompis som jobber i mobilbransjen og har vært i kontakt med HTC i dag sa at Hero 2.1 update kommer som OTA (over the air) oppdatering i slutten av denne måneden. over the air = oppdatere mobilen uten PC? Lenke til kommentar
IngveR Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Lastes ned fra nettet direkte på mobilen ja. Lenke til kommentar
Fiske Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 er det norsk ordliste i den villain romen? Orker ikke å styre med scandinavian keyboard Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Noen som vet om et program for å få kontaktene fra telefonen over til Google Contacts? Det skal skje automatisk så lenge du velger "Google" og ikke "Phone" når du lager nye kontakter. Er ikke sikker på om du kan gjøre dem om til Google kontakter når de er Phone kontakter. Det jeg gjorde var å eksportere de til Windows vha av HTC Sync. Fra windows kontakter eksporte jeg de til CVS som jeg importerte til gmail. Fra nå av bruker jeg bare google kontakter. Lastet ned programmet ContactSync. Fiksa biffen! Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Har prøvd å laste ned andre alarmer på Heroen, men det funka dårlig. Kommet for seint på jobben tre dager på rad Lenke til kommentar
KurtHakon Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 er det norsk ordliste i den villain romen? Orker ikke å styre med scandinavian keyboard Jepp, det er det Lenke til kommentar
krizp0 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Har prøvd å laste ned andre alarmer på Heroen, men det funka dårlig. Kommet for seint på jobben tre dager på rad Leit å høre, men har du brukt programmer som "TaskKiller" for å stenge ned programmer? Tror det kan virke inn på alarmen dersom du "dreper" klokken med slike program. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 BTw; Taskkillers gir deg kanskje bedre ytelse, men kutter batteriet betraktelig. Jeg har kjørt tester... Og så og si alle andre er enige. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Passer bra å minne på denne nå: http://droidtalk.net/should-i-install-a-task-managerkiller-on-my-android-device/ Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Har prøvd å laste ned andre alarmer på Heroen, men det funka dårlig. Kommet for seint på jobben tre dager på rad Leit å høre, men har du brukt programmer som "TaskKiller" for å stenge ned programmer? Tror det kan virke inn på alarmen dersom du "dreper" klokken med slike program. Tipper taskkiller har skylden ja. Men ser ut fra linken til khaffner at det kan være greit å droppe å bruke det. Går tilbake til å bruke den orginale klokka fremover nå, så slipper jeg å få så mye kjeft på jobben... Lenke til kommentar
krizp0 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Btw, noen som har screens eller video av Villainrom 3.1? Den ser ganske interessant ut, men utifra at den offisielle versjonen snart banker på døren vet jeg ikke om jeg skal ta meg bryet. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 En kompis som jobber i mobilbransjen og har vært i kontakt med HTC i dag sa at Hero 2.1 update kommer som OTA (over the air) oppdatering i slutten av denne måneden. over the air = oppdatere mobilen uten PC? Jeg spår _SKVÆB_ Aldri i verden om 2.1 kommer som OTA! Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Har prøvd å laste ned andre alarmer på Heroen, men det funka dårlig. Kommet for seint på jobben tre dager på rad Leit å høre, men har du brukt programmer som "TaskKiller" for å stenge ned programmer? Tror det kan virke inn på alarmen dersom du "dreper" klokken med slike program. For å ta mine egne erfaringer: Exchange og herosync funker kun halvhjertet. Man kan opprette enkelt-reminders i kalenderen. Men hvis jeg f.eks. setter opp en fast reminder hver dag (med alarm) om at jeg skal mate katta 2 ganger i døgnet, så funker den kanskje 1-2 ganger. Etterpå får jeg INGEN reminders om oppføringen (men de dukker opp på kalenderen). Men alarm/vekkerklokke funker strøkent hos meg. Men for all del fjern alle taskkiller programmer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå