DementedAlbino Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Problemet er jo at det ikke går ann å slette meldinger, hvertfall ikke om en skal slette en hel tråd av gangen. Prøvde å slette en tråd på rundt 1300 meldinger, men etter 36 timer var den fortsatt ikke ferdig. Tråder med rund 100 meldinger tar fort flere timer å slette de også, så her er det tydelig at det er noe feil. Mener jeg leste ett sted at tlf klikker om en tråd kommer over 2000 sms. Lenke til kommentar
Iria Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Jeg spurte om noe lignende tidligere. Da var det en som rapporterte at han hadde over 2000 meldinger i en tråd. Selv har jeg bortimot 400. Merker nok at det er LITT tregere enn det var da telefonen var ny, men det plager meg ikke. Ok, takk for svar Får bare ta backup til Gmailen slik at jeg er sikker om meldingene plutselig skulle slette seg Lenke til kommentar
gwh Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Nå virker det som gps'en er borte hos meg. Får ikke opp symbolet engang for den søker etter gps satelittene. Har fjerna alt av nye programmer, men fortsatt ingen hjelp. Noen forslag? Lenke til kommentar
xdye Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Er det mulig å ta backup av meldinger opp mot Gmail-kontoen min? Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Ja, G-backup gjør det. Jeg tror ikke den kan legge til tilbake fra mailen til mobilen igjen da. Som det står, slutter ikke denne å virke selv om det er trial, siden vi ikke kan betale for programmer her. Lenke til kommentar
Iria Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Hvis jeg bruker en hvilken som helst sms backup som tar backup til gmail kontoen min, mister jeg meldingene på mobilen da? Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Tviler sterkt på det, men det er opp til programmet. G-backup som jeg linka til gjorde hvertfall ikke det sist jeg prøvde. Du kan se etter hvilke permissions programmet krever. Jeg tror den må kreve "WRITE_SMS" for å kunne slette meldinger. Endret 3. mars 2010 av trygveaa Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Kjøpte meg HTC Hero her om dagen, rett og slett en storartet telefon! Men, en ting som irriterer meg grenseløst: når jeg prøver å flytte på apps på hovedskjermen (altså den med klokka, meldinger, kalender, osv.) så nekter den å holde, men slipper og går inn på programmet. Det virker som om touchskjermen tror jeg slipper, men jeg holder jo for harde livet! Noen som har erfaring med/vet hva dette skyldes? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Kjøpte meg HTC Hero her om dagen, rett og slett en storartet telefon! Men, en ting som irriterer meg grenseløst: når jeg prøver å flytte på apps på hovedskjermen (altså den med klokka, meldinger, kalender, osv.) så nekter den å holde, men slipper og går inn på programmet. Det virker som om touchskjermen tror jeg slipper, men jeg holder jo for harde livet! Noen som har erfaring med/vet hva dette skyldes? Start tlf på nytt om den ikke klarer å registrere at du holder inne apps. Lenke til kommentar
LoKe2k Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Herre, har 2.1 enda ikke kommet til Hero? Noen som vet når den kommer? Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Nå har det klikka litt for Heroen min. Den har plutselig slått seg av, og jeg får den ikke på igjen. Bruker den som vekkerklokke, men den ringte ikke når den skulle, men hedligvis våkna jeg selv da(litt for seint dessverre). Har satt den på lading nå, og håper den funker når jeg kommer hjem igjen. Lenke til kommentar
huf Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) 2.1 til Droid Eris leaka i natt. Folka på xda driv å portar den til dei andre versjonane av telefonen no. Blir nokre spennade dagar framover. http://www.androidsp...-eris-2-1-dump/ PS: IKKJE FLASH DEN LEAKA VERSJONEN PÅ EIN VANLEG HTC HERO (G2). Endret 4. mars 2010 av huf Lenke til kommentar
huf Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 No brenn det verkeleg på xda-forumet. Tre versjonar (nokon med Sense, og nokon utan) av 2.1 er allereie porta og bugfixing er i full gang. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Håper denne er raskere enn den forrige 2.1 sense romen som lekte du. For den var utrolig treig, gikk tilbake til modaco fra villanrom i dag, men spørs om det blir å flashe tilbake til nyverson om et par dager nå da:P Lenke til kommentar
huf Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Håper denne er raskere enn den forrige 2.1 sense romen som lekte du. For den var utrolig treig, gikk tilbake til modaco fra villanrom i dag, men spørs om det blir å flashe tilbake til nyverson om et par dager nå da:P Det er rapportert inn av nesten samtlege at den skal vere superrask. Utvikleren av Villainrom seier 3.0 basert på 2.1 kjem ut om nokre timar. Har store forhåpninger til den. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Stiller meg skeptisk til hva folk sier om hastigheten før jeg har prøvd det selv. De sa den forrige var meget rask også, og den var det sammenlignet med de andre, men den er treig:P Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Er der kommet en skikkelig måte å oppdatere telefoner fra htc på nå, eller må en ha egne programmer for backup av diverse? Merkelig at de ikke har klart å lage til slik at innstillinger, programmer og diverse annet blir tatt backup av under oppdatering slik som på feks iphone. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 folkens, har tenkt å roote og legge inn custom ROM nå. I første omgang skal jeg roote telefonen, men har ett spørsmål. Skal bruke bruksanvisningen til theunlockr.com, men må jeg som kjører original 1.5 ROM downgrade ROM'en som det står der? :S Lenke til kommentar
huf Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Stiller meg skeptisk til hva folk sier om hastigheten før jeg har prøvd det selv. De sa den forrige var meget rask også, og den var det sammenlignet med de andre, men den er treig:P Eg lasta akkurat inn Villainrom 3.0 og eg kan skrive under på at den er rask. Heilt anna enn den forrige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå