Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense

Anbefalte innlegg

Selv anbefaler jeg http://www.dustinhome.no/pd_5010133782.aspx til de som ønsker litt mer.

Sliter med at RC E100 er ustabil nå, spesielt etter at jeg tok en hard reset. Jeg kan klare å starte en låt, men etter fungerer hele fjernkontrollen best som dødvekt. (ingen respons, men lyden fungerer).

Det fulgte med en driver, men den lar seg ikke innstallere da den sier at en nyere driver er allerede innstallert. Er åpenbart en bug som flere sliter med ser jeg, noen har merket det samme? Eneste medisin jeg har funnet ut er å restarte hele telefonen, noe som ikke er særlig nyttig siden det tar evigheter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flere som har hatt problemer med at touchen lever sitt eget liv? Av og til trykker den totalt motsatt av der eg vil og enkelte ganger henger den seg fullstendig opp. Feks når den henger seg opp så står hele skjermen og rister og eg trenger ikke en gang være borti skjermen for at den skal reagere på bevegelser. Kan holde fingen 1-2 cm fra skjermen og bevege den til høyre og venstre og mobilen oppfatter faktisk bevegelsen.

:S

Har opplevd akkurat det samme som deg.

Det er touch-panelet ditt som er ødelagt.

Send den inn til rep, ikke noe annet som kan fikse det :(

I de ukene jeg ventet på å få min tilbake var jeg redd 2.1 skulle komme,

jeg ville ikke gå glipp av de første timene 2.1 til hero fantes :p

Får håpe du får din tilbake så fort som mulig!

Ok, men den funker jo som normalt av og til. Gjorde den det hos deg også?

Lenke til kommentar

kom over det her minnekortet: http://www.komplett....aspx?sku=585143

noen som har erfaring med class 10, og om det er nødvendig?

Sist eg sjekka var ikkje klasse 8 og 10 med i SD Association sin spesifikasjon på microSDHC-kort, så eg ville ikkje stressa med å ta dei i bruk heilt enda.

Dessuten tviler eg sterkt på at Heroen klarar å utnytte eit klasse 10-kort. Og om det er verdt tusen kroner? Vel, nei. Hadde det vore 1080p HD-videokamera på helten, så...

Endret av huf
Lenke til kommentar

Flere som har hatt problemer med at touchen lever sitt eget liv? Av og til trykker den totalt motsatt av der eg vil og enkelte ganger henger den seg fullstendig opp. Feks når den henger seg opp så står hele skjermen og rister og eg trenger ikke en gang være borti skjermen for at den skal reagere på bevegelser. Kan holde fingen 1-2 cm fra skjermen og bevege den til høyre og venstre og mobilen oppfatter faktisk bevegelsen.

:S

Har opplevd akkurat det samme som deg.

Det er touch-panelet ditt som er ødelagt.

Send den inn til rep, ikke noe annet som kan fikse det :(

I de ukene jeg ventet på å få min tilbake var jeg redd 2.1 skulle komme,

jeg ville ikke gå glipp av de første timene 2.1 til hero fantes :p

Får håpe du får din tilbake så fort som mulig!

Ok, men den funker jo som normalt av og til. Gjorde den det hos deg også?

Jepp, funket av og til, men blir ikke bedre av seg selv.

Lenke til kommentar

GPS'n virker kjempefint på Google Maps-app'en som er innebygd. Testa idag i bilen på vei til jobb, den oppdaterte hvert sekund hvor jeg befant meg langs E6. Kan bytte til "Satellite mode" så ser du satelittbilde av der du er også (med gatenavn) mens den plotter ivei. Sliter litt med å oppdatere kartet da.

Men av en eller annen grunn greide den ikke å holde følge med toget hjem idag. Da trodde den at jeg skulle følge veien så prikken (meg) hoppa all over the place når vi kom nær veiene og sto stille ellers.

Også en ulempe at kartet ikke roteres med kjøreretningen, men bare følger nord, øst, vest, sør, så det så ut som vi kjørte motsatt vei (prikken bevegde seg "bort" fra kjøreretninga). Ville ikke brukt den i bilen for å finne veien.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Er nok dumt å spørre om dette i HTC Hero tråden, er mange HTC fans her :p Men skal kjøpe ny mobil og det står mellom HTC Hero og Samsung i7500 Galaxy. Dei skal visstnok være ganske like, så det er vanskelig å bestemme for meg. Kan dere gi meg nokre innspel om kva for ein eg bør kjøpe? Gi ein god grunn.

Endret av Mutu
Lenke til kommentar

Heisann!

Jeg får ikke til å endre meldingslyd! Jo, jeg går inn og velger lyd2, men det er fortsatt lyd1 som blir avspilt. Når jeg går inn igjen for å endre er lyd2 fortsatt avmerket, men lyd1 blir allikevel avspilt. Jeg kommer meg altså ikke bort fra lyd1!

Jeg har brukt et program som heter Ringtones fra Mabile Android Team.

Vet ikke om problemet kom etter jeg brukte dette, men hadde det ikke før hvertfall. Programmet er nå avinstallert, men ingen endring.

Noen som kan hjelpe?

Endret av Radar
Lenke til kommentar

Er nok dumt å spørre om dette i HTC Hero tråden, er mange HTC fans her :p Men skal kjøpe ny mobil og det står mellom HTC Hero og Samsung i7500 Galaxy. Dei skal visstnok være ganske like, så det er vanskelig å bestemme for meg. Kan dere gi meg nokre innspel om kva for ein eg bør kjøpe? Gi ein god grunn.

Htc desire. Skal komme 10.mars om du klarer vente så lenge. Fordi den er raskere, bedre kamera, større skjerm, tynnere.

Eller kan du få kjøpe min nexus one?

Lenke til kommentar

Jeg vil også anbefale Desire. Hero er en fantastisk telefon, men prosessoren er en liten flaskehals. Ved mye multitasking så blir telefonen litt treg. Tror ram og prosessor oppgraderingen til Desire klarer å utjevne dette. Jeg kommer til å bytte ut Heroen mot slutten av sommerferien. Håper Htc kommer med en telefon som klarer 720p ut da :)

Endret av Teac
Lenke til kommentar

Heisann!

Jeg får ikke til å endre meldingslyd! Jo, jeg går inn og velger lyd2, men det er fortsatt lyd1 som blir avspilt. Når jeg går inn igjen for å endre er lyd2 fortsatt avmerket, men lyd1 blir allikevel avspilt. Jeg kommer meg altså ikke bort fra lyd1!

Jeg har brukt et program som heter Ringtones fra Mabile Android Team.

Vet ikke om problemet kom etter jeg brukte dette, men hadde det ikke før hvertfall. Programmet er nå avinstallert, men ingen endring.

Noen som kan hjelpe?

Du trenger ikke noe program for å endre meldingslyd. Du går du inn på "Meldinger" og trykker på MENU tasten og går innpå innstillingene. Der skal du kunne endre meldingslyden.

Med tanke på 2.1 oppdateringen har ikke HTC offisielt sagt noe annet enn at den skal komme før starten av 2Q2010, altså april. Men håper selvsagt så tidlig som mulig! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...