Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Sendte over en forespørsel til copilot for å høre om det var en annen mulighet for å få tak i deres gps program lovlig på utsiden av market.

Det er det, men litt kronglete.

Oppskriften følger her, og de har gitt et bra og informativt svar, synes jeg.

 

Thank you for contacting CoPilot North America Technical Support.

 

Google currently only support paid applications distributed on the Google Market Place in the following regions but Google are adding new regions regularly.

- Austria

- France

- Germany

- Japan

- Italy

- Netherlands

- Spain

- United Kingdom

- United States

 

If your region is not on this list, a solution for you would be to purchase CoPilot 8 license for Windows Mobile on our website and transfer the license to your Android device.

 

To purchase CoPilot 8 license please visit the following webpage http://www.alk.eu.com/buynow/copilot

 

After receiving a Product Key Code trough e-mail, you would need to follow the steps bellow to install CoPilot on your Android device:

 

1) SETTINGS

2) APPLICATIONS

3) On this screen you have UNKNOWN SOURCES. This has to be ticked. If it’s not ticked, then the APK install will fail.

4) Once ticked, press the BACK hardware button on the phone twice

5) Open up web browser on phone

6) Browse to http://www.alk.eu.com/copilotlive/androidinstall/

7) Download and install

8) Launch CoPilot and activate using your Product Key Code

 

Please follow the instructions below to download your map data using Central

 

Download Central 2.0

1) Please download Central from http://www.copilotlive.com/central

 

Getting the device Connected

1) Launch Central 2.0

2) Log in with your CoPilot Live ID (this is required in order to download maps or purchase upgrades)

3) Connect your android device to your PC through a USB cable

4) On the device, drag the top bar down to the bottom of the screen and tap on USB connected

5) Select "Mount"

6) You will see in Central at the top left of the screen your Device model (for android devices we just show "Android Device") and CoPilot 8 version number.

 

Downloading Maps

1) Select Download maps - this is an icon in the centre of the welcome screen (currently only for android customers) or go to CoPiltot store and select Maps.

2) Select the region to download. You can only download maps for the region you previously selected on your device. These regions will be shown in blue in Central. For all other regions that you have not purchased, the text will appear in black signifying you need to purchase these.

3) Once you click on download, the data will be transferred to your PC, unpacked and sent to the storage card on the device. Please remember to keep the device connected at all times.

 

We will be delighted to have your feedback should the above steps work and CoPilot is up and running.

 

If you have any further questions, or feel that this incident has not been resolved to your satisfaction, please do not hesitate to bring this to our attention.

 

Regards,

Aron

CoPilot Technical Support

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heh, en smule enklere å leke kaptein sabeltann med andre ord...

 

Edit: Noen som har en link til hvor man kan få lastet ned kart på nettet forresten? Får av en eller annen grunn ikke lastet ned hele Europa-pakka, selv om jeg har tilgang via tlf.

 

Kan det være du har for liten minnebrikke? Europakartet er stooort og jeg tror jeg endte på skandinavia av plassårsaker.

Lenke til kommentar

Hei alle sammen ! Jeg er 14 og mange mener sikkert at det ikke er noe poeng for meg og ha en sånn touch telefon, men jeg er spessielt interessert. Jeg har en sony ericsson fra før som er under et år gammel og det er faktisk ingen grunn for meg til å bytta bortsett fra at den er utrolig kul. Da jeg ikke har noen inntekter har jeg ikke den tjukkeste lommeboka og lurer på om noen veit hvor man får kjøpt den billigst ? Den billigste jeg fant var på komplett ;) Jeg er en hyppig leser og håper jeg får noen gode tips. Takk på forhånd.

Lenke til kommentar

 

Tusen takk, har vært innom der før, men har ikke noen erfaringer og så kosta det bare litt mer på komplett med lav frakt. Har noen erfaringer fra dataspesialisten.no ?

 

Bytex: Ser nå at hero med frihet koster nå 4090 på komplett så da var du heldig som fikk den såpass billig.

Lenke til kommentar

Selv kjøpte jeg min hos Netcom med abbonementet Netcom iConnect

 

1099,-

 

250kr mnd

 

Ingen "ringetid"

 

Jeg har vært der og sett også, iconnect koster da 348kr mnd når du bestilller med telefon i avtaleperiode.

Da så det greiere ut å kjøpe flexitalk og legge til surfepakke 2 med fri bruk for 249 i måneden.

Endret av htc-simon
Lenke til kommentar

Selv kjøpte jeg min hos Netcom med abbonementet Netcom iConnect

 

1099,-

 

250kr mnd

 

Ingen "ringetid"

 

Jeg har vært der og sett også, iconnect koster da 348kr mnd når du bestilller med telefon i avtaleperiode.

Da så det greiere ut å kjøpe flexitalk og legge til surfepakke 2 med fri bruk for 249 i måneden.

 

Er ikke helt sikker på hva det betyr å bestille med avtaletid.. Men jeg bestilte telefon + det abb. og betalte 250kr forrige mnd

Lenke til kommentar

 

Tusen takk, har vært innom der før, men har ikke noen erfaringer og så kosta det bare litt mer på komplett med lav frakt. Har noen erfaringer fra dataspesialisten.no ?

 

Bytex: Ser nå at hero med frihet koster nå 4090 på komplett så da var du heldig som fikk den såpass billig.

Det er lurt å titte nøye gjennom hva disse abonnementene kommer til å koste deg. En ting er faste gebyrer, men forskjellen i pris på bruk varierer ganske mye fra abonnement til abonnement. Å selge Heroen som er over et halvt år gammel til 4100 med abonnement er jo hårreisende. Jeg kjøpte min i oktober til 4000,- uten noen form for binding.

 

Har du ikke de største inntektene kan jo brukt være et godt alternativ. Jeg hørte om en kar som kjøpte en helt ripefri Hero til 1700,- Titt litt på Finn.no og andre lignende steder og se om noen tech-freaks skal kvitte seg med den for å kjøpe noe nyere ;)

Lenke til kommentar

Ser nå at jeg så på feil telefon ...

 

Iconnect: jeg oppfattet det sånn at når uten mobil koster det 250 med mobil 348. Når man kjøper mobilen går man med på avtaleperiode i 12 måneder med de fleste abonnoment, hvis dette ikke gjelder for deg er jo det litt merkelig.

 

Brytex: tror det fortsatt var telenor kampanje, med nærmere tilsyn koster det 1700 med telenor frihet...

 

Baltazar: som sagt, feil fra min side, sorry folkens. har vært på finn, fant ikke noen overveldende tilbud som gjør at jeg kjøper brukt fremfor ny tror jeg, men dette kan jo endre seg. EDIT: ny informasjon, tok en tur til finn rett etter dette innlegget og fant to stykker som var langt ut på finn i går til 2500 og 2300 så nå ble jeg storfornøyd, kan godt tenkes at det blir en av disse :D

 

Det som virker som det beste tilbudet er superpluss: 1700 med 3247 minste totalpris på et år. eller super: 2499 med 3207 minste totalpris på et år.

Endret av htc-simon
Lenke til kommentar

Ser nå at jeg så på feil telefon ...

 

Iconnect: jeg oppfattet det sånn at når uten mobil koster det 250 med mobil 348. Når man kjøper mobilen går man med på avtaleperiode i 12 måneder med de fleste abonnoment, hvis dette ikke gjelder for deg er jo det litt merkelig.

 

Brytex: tror det fortsatt var telenor kampanje, med nærmere tilsyn koster det 1700 med telenor frihet...

 

Baltazar: som sagt, feil fra min side, sorry folkens. har vært på finn, fant ikke noen overveldende tilbud som gjør at jeg kjøper brukt fremfor ny tror jeg, men dette kan jo endre seg.

 

Det som virker som det beste tilbudet er superpluss: 1700 med 3247 minste totalpris på et år. eller super: 2499 med 3207 minste totalpris på et år.

 

Hehe er ikke noe jeg kommer til å sende klage om for å si det sånn... x]

Lenke til kommentar

Har et lite spørsmål;

Er det noen her som har Spotify på HTC Heroen sin?

Hvordan er den vs Wimp som nå nylig har blitt sluppet fullversjon av? (Wimp har 30 dagers gratis prøveperiode, så er bare å prøve ut)

 

http://getwimp.com

 

Jeg driver å synkroniserer over alle sangene mine fra wimp og ned på offline mode nå, programmet er litt tregt, men det tror jeg ligger mest på Heroen sin side..

 

 

Skal prøve wimp ut 30 dager, men kommer mest sannsynligvis til å gå for spotify iom at de selger premium hos Narvesen og 7/11..

Lenke til kommentar

Ser nå at jeg så på feil telefon ...

 

Iconnect: jeg oppfattet det sånn at når uten mobil koster det 250 med mobil 348. Når man kjøper mobilen går man med på avtaleperiode i 12 måneder med de fleste abonnoment, hvis dette ikke gjelder for deg er jo det litt merkelig.

 

Brytex: tror det fortsatt var telenor kampanje, med nærmere tilsyn koster det 1700 med telenor frihet...

 

Baltazar: som sagt, feil fra min side, sorry folkens. har vært på finn, fant ikke noen overveldende tilbud som gjør at jeg kjøper brukt fremfor ny tror jeg, men dette kan jo endre seg.

 

Det som virker som det beste tilbudet er superpluss: 1700 med 3247 minste totalpris på et år. eller super: 2499 med 3207 minste totalpris på et år.

 

Hehe er ikke noe jeg kommer til å sende klage om for å si det sånn... x]

 

hehe, neivel :p

 

EDIT:

Lurte forresten på angående spotify, bruker det mye data ? bruker ikke nett så mye, men tenkte at hvis jeg hadde flexi talk med surfepakke 1 tror jeg den heter, koster det 50 kroner for 100 mb i måneden noe jeg syns hørtes rimelig ut. Går det greit å bruke vanelig spotify da? Eller går dette fort bort ? Tenkte kanksje på den pakken uannsett. Har ikke tenkt til å bruke mye penger på surfing, men er jo greit å ikke være helt avhengig av wifi hele tiden.

Endret av htc-simon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...