Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Hvor lenge varer batteriet når man har på wifi hele tiden?
Jeg har en HTC Dream som jeg alltid har på wifi. Etter en dag (ca. 10-14 timer) med litt spotify og litt annet pleier det å ligge på 20-30 % batteri. HTC Hero har 15 % bedre batteri enn Dream.

 

Jeg har firmware 1.5, er siste 1.6 og vil den være smart å legge inn? Og hvordan legger man inn slikt?
Det nyeste som har kommet fra HTC er 1.5, så hvis du vil oppgradere til noe nyere nå så må du roote. HTC skal komme med oppgradering til 2.1 snart. De har utsatt det en del, men skal visst komme i midten av mars. Endret av trygveaa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan prøve CalWidget. Finnes i mange størrelser, og har en del innstillinger. Sånn ser den ut på min.

 

 

Jeg har installert CalWidget, og synes den er veldig OK. Den har mange innstillinger, blant annet hvor mange widgetruter av skjermen man vil bruke den på, og hvilke farger man vil ha på dato, klokkeslett og tekst. Man kan også velge å trykke på den og få tre valg (oppdater fra kalenderen, vis kalender og innstillinger) eller bare trykke på den og få opp kalender.

Lenke til kommentar

Du kan prøve <a href="http://www.cyrket.com/p/android/net.eggenstein.android.calwidget/" target="_blank" rel="nofollow">CalWidget</a>. Finnes i mange størrelser, og har en del innstillinger. <a href="https://www.diskusjon.no/index.php?act=attach&type=post&id=346769" target="_blank" rel="nofollow">Sånn</a> ser den ut på min.

 

 

 

Får bare feilmelding når jeg forsker å åpne bilde ditt.

Tipper IBP3 har oppgraderingen har skylden.

Lenke til kommentar

Får bare feilmelding når jeg forsker å åpne bilde ditt.

Tipper IBP3 har oppgraderingen har skylden.

Ja... oppdateringen har visst endra linken. Her er ny link.

 

Er det mulig å få opp hurtigtastknapper som en kan slå av og på lyden/vibrering osv?

Jeg bruker Ringer Toggle Widget. Da kan man skifte mellom lyd, vibrering og lydløs i en widget.

 

Eller bare holde ned av/på knappen noen sekunder? :p Trenger man virkelig widget til det? Jaja.

Lenke til kommentar

Er det noen mulighet for å lage seg egne "profiler" på android? Likt det Nokia har, der man kan stille på lydløs, ringevolum, og diverse som har med kommunikasjon å gjøre. Kunne tenkt meg å få ordna en "profil" som tar tlf automatisk, da jeg har planer om å kjøpe BLU headset til mc kjøring. Derfor er jeg avhengig av å ikke måtte trykke på knapper for å svare samtalen.

Lenke til kommentar

Er det noen mulighet for å lage seg egne "profiler" på android? Likt det Nokia har, der man kan stille på lydløs, ringevolum, og diverse som har med kommunikasjon å gjøre. Kunne tenkt meg å få ordna en "profil" som tar tlf automatisk, da jeg har planer om å kjøpe BLU headset til mc kjøring. Derfor er jeg avhengig av å ikke måtte trykke på knapper for å svare samtalen.

Bortsett fra det med å automatisk ta telefonen kan jeg anbefale programmet Locale.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...