Nutjob Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Om operatøren din opererer med gratis tilgang via mobilt nettverk? Sjekk ut prisene på abbonementet ditt Er vel ikkje gratis hos nokon, men nokre abbonement har viss mykje dataoverføring inkludert i prisen på abbonementet Endret 15. februar 2010 av Zaltatov Lenke til kommentar
larhog Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 hehe, usikker her nå Bare lurte på hvordan man vet om operatør operer med gratis mobilt nettverk eller liknende? Hvor finner man den informasjonen? Var ikke meningen å være for direkte. Lenke til kommentar
larhog Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Noen som er kjent med handcent sms forresten? Har installert appen, veldig fornøyd, men en liten bagatell. Noen som klarer å endre fargen på led lyset? mitt er standard grønt, får ikke endret det.. Har Hero. Kjøpte Magic til kjæresten min, og hennes funker det selvfølgelig på.. tips? Lenke til kommentar
Megatrond Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Gå inn på nettsiden til operatøren du bruker og kikk litt rundt der. Sannsynligvis har du ikke gratis mobilt nettverk, for da hadde du nok visst det. Eneste tilfellene av gratis mobilt nettverk meg bekjent er iPhone-abonnementene og diverse tilleggstjenester tilbudt av de forskjellige operatørene. (Jeg har selv Netcom FlexiTalk 99, og tilleggstjenesten Mobilt Bredbånd Hele Tiden) Har prøvd selv å skifte fargen på LED-lyset gjennom Handcent, men med heller labert resultat. Får heller ikke til å skifte blinkemønsteret til rullekula, men er egentlig ikke noe jeg gidder å bry meg om. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Netcom iConnect : 3 350,- i mnd for uendlig bruk av mobilt bredbånd. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 3 350 i måneden for fri nedlastning? Sykt. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Netcom iConnect : 3 350,- i mnd for uendlig bruk av mobilt bredbånd. Vet ikke helt hva du soser med:P Men iconnect er 249kr i mnd uten avtaletid Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Månedspris uten avtaletid 249,-Minuttpris fra 0,45 SMS 0,59 MMS 1,99 Data/MB Fri bruk* Startpris 0,89 Slik, da vet vi det. Ikke noe tull om 3 350 i måneden. Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 er mange som har den muligheten. Talkmore har muligheten til å betale 230kr ekstra i måneden for fri data på alle eksisterende abbonement. Så alt i fra de superbillige til fastpris abbonementene. Lenke til kommentar
KurtHakon Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Nå som nye Sense har blitt vist fram (MWC) tipper jeg at vi vil få oppdatering ganske snart, dvs. i mars. Derimot tror jeg at min Hero vil pensjonere seg ganske tidlig, enten med Desire eller Legend. http://pocketnow.com/tech-news/mwc-htc-her...-stream-feature Endret 16. februar 2010 av JohanOle Lenke til kommentar
dabear Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Nå som nye Sense har blitt vist fram tipper jeg at vi vil få oppdatering ganske snart, dvs. i mars. Derimot tror jeg at min Hero vil pensjonere seg ganske tidlig, enten med Desire eller Legend det der er bare slemt. Snakke om en ny sense ui, uten å linke til hvor jeg finner informasjon Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Youtube-linken står på forrige side, latsabb. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Månedspris uten avtaletid 249,-Minuttpris fra 0,45 SMS 0,59 MMS 1,99 Data/MB Fri bruk* Startpris 0,89 Slik, da vet vi det. Ikke noe tull om 3 350 i måneden. Mente jo såklart 350,- Men ja, jeg betaler 250,- uten avtaletid Lenke til kommentar
bushwacker Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Noen som er kjent med handcent sms forresten? Har installert appen, veldig fornøyd, men en liten bagatell. Noen som klarer å endre fargen på led lyset? mitt er standard grønt, får ikke endret det.. Har Hero. Kjøpte Magic til kjæresten min, og hennes funker det selvfølgelig på.. tips? Hero støtter ikke funksjonen med å endre fargen på led-lyset, dessverre. Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Da har jeg bestilt meg Hero, sikla på den siden kom ut i butikk. Så håper den kommer så fort som mulig! Edit: Fant silikonetui selv Endret 16. februar 2010 av -pyrion- Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Ja du får kjøpt silikonbeskyttelse som dekker hele tlf utenom skjermen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Med mindre du har en tendens til å kaste telefonen veggimellom eller legge den sammens med sylskarpe gjenstander, trengs ikke dette. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Fort gjort å ta litt av med lightsaber-apps, vettu Lenke til kommentar
PyrionZ Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Men, da lurer jeg på om det er muligheter for å få tak i et bluetooth headset til den. Som man kan aktivere med stemme når man kjører mc? Er litt klundrete å må av med hansken og oppunder hjelmen for å svare på en samtale. Fant dette og syntes det så greit ut, lite og kjekt å ha under hjelmen. Men, åssen er det å kjøre motorola opp mot HTC? Endret 16. februar 2010 av -pyrion- Lenke til kommentar
seblar Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Men, da lurer jeg på om det er muligheter for å få tak i et bluetooth headset til den. Som man kan aktivere med stemme når man kjører mc? Er litt klundrete å må av med hansken og oppunder hjelmen for å svare på en samtale. Fant dette og syntes det så greit ut, lite og kjekt å ha under hjelmen. Men, åssen er det å kjøre motorola opp mot HTC? Det står jo "Passer til alle mobiltelefoner og enheter som understøtter BlueTooth som bl.a.:>>" Så det burde jo gå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå