Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som er kjent med handcent sms forresten? Har installert appen, veldig fornøyd, men en liten bagatell. Noen som klarer å endre fargen på led lyset? mitt er standard grønt, får ikke endret det.. Har Hero. Kjøpte Magic til kjæresten min, og hennes funker det selvfølgelig på.. tips?

Lenke til kommentar

Gå inn på nettsiden til operatøren du bruker og kikk litt rundt der. Sannsynligvis har du ikke gratis mobilt nettverk, for da hadde du nok visst det. Eneste tilfellene av gratis mobilt nettverk meg bekjent er iPhone-abonnementene og diverse tilleggstjenester tilbudt av de forskjellige operatørene. (Jeg har selv Netcom FlexiTalk 99, og tilleggstjenesten Mobilt Bredbånd Hele Tiden)

 

Har prøvd selv å skifte fargen på LED-lyset gjennom Handcent, men med heller labert resultat. Får heller ikke til å skifte blinkemønsteret til rullekula, men er egentlig ikke noe jeg gidder å bry meg om.

Lenke til kommentar
Noen som er kjent med handcent sms forresten? Har installert appen, veldig fornøyd, men en liten bagatell. Noen som klarer å endre fargen på led lyset? mitt er standard grønt, får ikke endret det.. Har Hero. Kjøpte Magic til kjæresten min, og hennes funker det selvfølgelig på.. tips?

 

Hero støtter ikke funksjonen med å endre fargen på led-lyset, dessverre.

Lenke til kommentar

Men, da lurer jeg på om det er muligheter for å få tak i et bluetooth headset til den. Som man kan aktivere med stemme når man kjører mc? Er litt klundrete å må av med hansken og oppunder hjelmen for å svare på en samtale.

 

Fant dette og syntes det så greit ut, lite og kjekt å ha under hjelmen. Men, åssen er det å kjøre motorola opp mot HTC?

Endret av -pyrion-
Lenke til kommentar
Men, da lurer jeg på om det er muligheter for å få tak i et bluetooth headset til den. Som man kan aktivere med stemme når man kjører mc? Er litt klundrete å må av med hansken og oppunder hjelmen for å svare på en samtale.

 

Fant dette og syntes det så greit ut, lite og kjekt å ha under hjelmen. Men, åssen er det å kjøre motorola opp mot HTC?

 

Det står jo "Passer til alle mobiltelefoner og enheter som understøtter BlueTooth som bl.a.:>>" Så det burde jo gå:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...