Nitrius Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Kan noen gi meg DIREKTE link til 3.1 ROM'en ?Blir helt grønn i hodet av å lese på den forumtråden, samt når download linkene bare tar meg til forsiden dems-.. Gjerne hvis noen har filen liggende, post den her. http://android.modaco.com/content/htc-hero...online-kitchen/ Link til download er i bunnen av første post i tråden der. Dette er core versjonen: http://www.romraid.com/paul/hero/3.1-updat...core-signed.zip Edit: Slik jeg har forstått det værtfall. Endret 14. februar 2010 av Nitrius Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 HAr du prøvd å trykke på den? Blir sendt til http://www.modaco.com/ Lenke til kommentar
wanna-b Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Lurer på et par ting jeg ikke har funnet ut av: Er nyeste modaco ROM basert på android 2.1 som snart blir lansert til hero offisielt? Hvis ikke, vil modaco romen bli bedre eller mer stabil når den kan baseres på en offisiell stabil versjon? Har noen noen gang funnet ut når/om vi får tilgang til paid apps i Norge? Inntil da er det ingen sjangse for meg å bruke ikke-rooted telefon. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Modaco er ikke basert på 2.1 nei, men heller en optimalisert og raskere 1.6 (eller hva det nå var) Lenke til kommentar
KurtHakon Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Lurer på et par ting jeg ikke har funnet ut av:Er nyeste modaco ROM basert på android 2.1 som snart blir lansert til hero offisielt? Hvis ikke, vil modaco romen bli bedre eller mer stabil når den kan baseres på en offisiell stabil versjon? MCR baseres bare på offisielle ROM/lekkasjer, akkurat nå er det veldig få som har tilgang til det, et unntak er de bak denne videoen: Click Me!. Det vil si at MCR er basert på Android 1.5, MCR er jo allerede litt (mer stabil og) raskere enn stock. Har noen noen gang funnet ut når/om vi får tilgang til paid apps i Norge? Inntil da er det ingen sjangse for meg å bruke ikke-rooted telefon. Google har enda ikke gitt noen opplysninger med dato om det annet at de jobber med det, kanskje når/hvis Google Nexus One kommer til Norge vil de åpne for "paid apps". Edit: Möllers Tran (som ikke er god) postet en god del raskere enn meg Endret 14. februar 2010 av JohanOle Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 HAr du prøvd å trykke på den?Blir sendt til http://www.modaco.com/ Begge linkene tar meg til riktig sted. Link 1 tar meg til forum posten, og link 2 tar med til nedlastning av modaco 3.1 core. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Merkelig.. Er du medlem der? EDIT; Nope, virker ikke når jeg er medlem heller. Kan noen laste opp .zip filen her på diskusjon.no? takk. AAAAAAHH der virket det ja.. Høyreklikk og lagre lenke som er no dritt.. XD Endret 15. februar 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 noen som vet hvorfor jeg bare kan bruke edge nettet på min telefon? Lenke til kommentar
KurtHakon Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 noen som vet hvorfor jeg bare kan bruke edge nettet på min telefon? Du har sikkert skrudd av 3G inni innstillingene (eller har ikke du 3G/Super-3G der du befinner deg). Settings > Wireless controls > Mobile network settings > Use only 2G networks Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 noen som vet hvorfor jeg bare kan bruke edge nettet på min telefon? Du har sikkert skrudd av 3G inni innstillingene (eller har ikke du 3G/Super-3G der du befinner deg). Settings > Wireless controls > Mobile network settings > Use only 2G networks Har 3g skrudd på og fikk til å bruke dette med min iphone, så jeg vet at det er 3g i mitt område. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Hva betyr det når det står en R over signalet på toppen av skjermen Det dukker opp noen ganger uten at jeg vet hva som skjer. Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Roaming. Hva betyr roaming i mobilsammenheng? Gjør man ikke det hele tiden da. Flytter mellom mobilnettene som er tilgjengelig i området? ELler har det noe med edge,3g etc å gjøre? Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Roaming vil si at du bruker nettet til en annen mobiloperatør. Det er vel bare Telenor, Netcom og Network Norway (og en annen som jeg ikke husker?) som har mobilnett i Norge, så bruker man en annen operatør, vil man roame. Siden operatøren leier nettet, ligger dette inne i prisen for abonementet, og det vil ikke koste noe ekstra å roame. Hvis man har Network Norway eller OneCall kan de veksle mellom å roame og ikke, fordi disse operatørene både bruker eget nett og Telenor sitt Da bruker telefonen det som gir best dekning, og veksler derfor mellom å roame, og å ikke roame. Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 okay. Takker. Merket bare at teleofnen min maser av og til om roaming når jeg skrur på 3g. Men det er vel fordi i usa så er roaming dyrere kanskje? Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Når man bruker mobilen i utlandet må man nødvendigvis roame, og i utlandet er jo det dyrt. Vet ikke hvordan det er i USA, men tror kanskje ikke leiing av operatørnett er så vanlig der. I så fall vil det bety at de bare roamer når de er i utlandet, og det er da dyrt. Lenke til kommentar
larhog Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Roaming vil si at du bruker nettet til en annen mobiloperatør. Det er vel bare Telenor, Netcom og Network Norway (og en annen som jeg ikke husker?) som har mobilnett i Norge, så bruker man en annen operatør, vil man roame. Siden operatøren leier nettet, ligger dette inne i prisen for abonementet, og det vil ikke koste noe ekstra å roame. Hvis man har Network Norway eller OneCall kan de veksle mellom å roame og ikke, fordi disse operatørene både bruker eget nett og Telenor sitt Da bruker telefonen det som gir best dekning, og veksler derfor mellom å roame, og å ikke roame. Mener du da å si at det faktisk er gratis?? :S :O Gir roaming f.eks væroppdatering osv? Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 larhog: Nei, roaming er ikke gratis. Men det koster ikke noe ekstra utover det vanlige abbonementet ditt. Unntaket er roaming i utlandet. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Om din operatør opererer med gratis mobilt netverk, så ja. Du følger prisene til operatøren din akkuratt som om du skulle vere kobla på via edge/3G/Super-36 med din operatør. R(roaming) ikonet skal berre varsle deg om at du ikke har standard operatøren dins signal, men at operatøren din låner av en annen operatør EDIT: oppdatering av side eller treig skriving er noko dritt -.- Endret 15. februar 2010 av Zaltatov Lenke til kommentar
larhog Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Om din operatør opererer med gratis mobilt netverk, så ja. Du følger prisene til operatøren din akkuratt som om du skulle vere kobla på via edge/3G/Super-36 med din operatør. R(roaming) ikonet skal berre varsle deg om at du ikke har standard operatøren dins signal, men at operatøren din låner av en annen operatør EDIT: oppdatering av side eller treig skriving er noko dritt -.- Og hvordan kan jeg vite det da? Jeg skal nå bytte over til Talkmore..? :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå