Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense


Anbefalte innlegg

Kan noen gi meg DIREKTE link til 3.1 ROM'en ?

Blir helt grønn i hodet av å lese på den forumtråden, samt når download linkene bare tar meg til forsiden dems-..

Gjerne hvis noen har filen liggende, post den her.

 

http://android.modaco.com/content/htc-hero...online-kitchen/

Link til download er i bunnen av første post i tråden der.

 

Dette er core versjonen: http://www.romraid.com/paul/hero/3.1-updat...core-signed.zip

 

Edit: Slik jeg har forstått det værtfall.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lurer på et par ting jeg ikke har funnet ut av:

Er nyeste modaco ROM basert på android 2.1 som snart blir lansert til hero offisielt?

Hvis ikke, vil modaco romen bli bedre eller mer stabil når den kan baseres på en offisiell stabil versjon?

 

Har noen noen gang funnet ut når/om vi får tilgang til paid apps i Norge? Inntil da er det ingen sjangse for meg å bruke ikke-rooted telefon.

Lenke til kommentar
Lurer på et par ting jeg ikke har funnet ut av:

Er nyeste modaco ROM basert på android 2.1 som snart blir lansert til hero offisielt?

Hvis ikke, vil modaco romen bli bedre eller mer stabil når den kan baseres på en offisiell stabil versjon?

MCR baseres bare på offisielle ROM/lekkasjer, akkurat nå er det veldig få som har tilgang til det, et unntak er de bak denne videoen: Click Me!. Det vil si at MCR er basert på Android 1.5, MCR er jo allerede litt (mer stabil og) raskere enn stock.

 

Har noen noen gang funnet ut når/om vi får tilgang til paid apps i Norge? Inntil da er det ingen sjangse for meg å bruke ikke-rooted telefon.

Google har enda ikke gitt noen opplysninger med dato om det annet at de jobber med det, kanskje når/hvis Google Nexus One kommer til Norge vil de åpne for "paid apps".

 

Edit: Möllers Tran (som ikke er god) postet en god del raskere enn meg :(

Endret av JohanOle
Lenke til kommentar
noen som vet hvorfor jeg bare kan bruke edge nettet på min telefon? :p

Du har sikkert skrudd av 3G inni innstillingene (eller har ikke du 3G/Super-3G der du befinner deg).

Settings > Wireless controls > Mobile network settings > Use only 2G networks

 

Har 3g skrudd på og fikk til å bruke dette med min iphone, så jeg vet at det er 3g i mitt område.

Lenke til kommentar

Roaming vil si at du bruker nettet til en annen mobiloperatør. Det er vel bare Telenor, Netcom og Network Norway (og en annen som jeg ikke husker?) som har mobilnett i Norge, så bruker man en annen operatør, vil man roame. Siden operatøren leier nettet, ligger dette inne i prisen for abonementet, og det vil ikke koste noe ekstra å roame. Hvis man har Network Norway eller OneCall kan de veksle mellom å roame og ikke, fordi disse operatørene både bruker eget nett og Telenor sitt Da bruker telefonen det som gir best dekning, og veksler derfor mellom å roame, og å ikke roame.

Lenke til kommentar
Roaming vil si at du bruker nettet til en annen mobiloperatør. Det er vel bare Telenor, Netcom og Network Norway (og en annen som jeg ikke husker?) som har mobilnett i Norge, så bruker man en annen operatør, vil man roame. Siden operatøren leier nettet, ligger dette inne i prisen for abonementet, og det vil ikke koste noe ekstra å roame. Hvis man har Network Norway eller OneCall kan de veksle mellom å roame og ikke, fordi disse operatørene både bruker eget nett og Telenor sitt Da bruker telefonen det som gir best dekning, og veksler derfor mellom å roame, og å ikke roame.

 

 

Mener du da å si at det faktisk er gratis?? :S :O

Gir roaming f.eks væroppdatering osv?

Lenke til kommentar

Om din operatør opererer med gratis mobilt netverk, så ja. Du følger prisene til operatøren din akkuratt som om du skulle vere kobla på via edge/3G/Super-36 med din operatør. R(roaming) ikonet skal berre varsle deg om at du ikke har standard operatøren dins signal, men at operatøren din låner av en annen operatør

 

EDIT: oppdatering av side eller treig skriving er noko dritt -.-

Endret av Zaltatov
Lenke til kommentar
Om din operatør opererer med gratis mobilt netverk, så ja. Du følger prisene til operatøren din akkuratt som om du skulle vere kobla på via edge/3G/Super-36 med din operatør. R(roaming) ikonet skal berre varsle deg om at du ikke har standard operatøren dins signal, men at operatøren din låner av en annen operatør

 

EDIT: oppdatering av side eller treig skriving er noko dritt -.-

 

Og hvordan kan jeg vite det da? Jeg skal nå bytte over til Talkmore..? :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...