Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense

Anbefalte innlegg

Hvilke av disse ScummVM-spillene er å anbefale?:

Bargon Attack

Beneath a Steel Sky (VGA-CD + VGA-Floppy)

Broken Sword 1: The Shadow of the Templars

Broken Sword 2: The Smoking Mirror

Bud Tucker in Double Trouble (CD)

Cruise for a Corpse

Day of the Tentacle (VGA-CD + VGA-Floppy)

Drascula: The Vampire Strikes Back

Discworld 1

Discworld 2: Missing Presumed (CD)

Elvira 1 - Mistress of the Dark

Elvira 2 - The Jaws of Cerberus

Flight of the Amazon Queen (VGA-CD + VGA-Floppy)

Full Throttle

Future Wars

Gobliiins 1

Gobliins 2

Goblins 3

Gold Rush!

I Have No Mouth and I Must Scream

Indiana Jones and the Last Crusade (FMTOWNS + VGA-Floppy + EGA-Floppy)

Indiana Jones and the Fate of Atlantis (FMTOWNS + VGA-CD + VGA-Floppy)

Inherit the Earth: Quest for the Orb (VGA-CD + VGA-Floppy)

King's Quest 1 - Quest for the Crown

King's Quest 2 - Romancing the Throne

King's Quest 3 - To Heir Is Human

King's Quest 4 - The Perils of Rosella (AGI)

Leather Goddesses of Phobos 2

Leisure Suit Larry 1 - In the Land of the Lounge Lizards

Loom (FMTOWNS, VGA-CD, EGA-Floppy)

Lost in Time (VGA-Floppy)

Lure of the Temptress

Manhunter 1 - New York

Manhunter 2 - San Francisco

Maniac Mansion (Original, Enhanced)

Mickey's Space Adventure

Mixed Up Mother Goose

Monkey Island 1 (FMTOWNS, VGA-CD, VGA-Floppy, EGA-Floppy)

Monkey Island 2 (FMTOWNS, VGA)

Monkey Island 3

Nippon Safes Inc.

Operation Stealth

Orion Burger

Police Quest 1 - In Pursuit of the Death Angel

Return to Zork

Rex Nebular and the Cosmic Gender Bender

Sam & Max Hit the Road (VGA-CD, VGA-Floppy)

Simon the Sorcerer 1 (CD, Floppy)

Simon the Sorcerer 2 (CD, Floppy)

Space Quest 1: The Sarien Encounter

Space Quest 2: Vohaul's Revenge

The 7th Guest

The Big Red Adventure

The Bizarre Adventures of Woodruff and the Schnibble

The Black Cauldron

The Dig

The Feeble Files

The Legend of Kyrandia 1 (CD)

The Legend of Kyrandia 2: The Hand of Fate (CD)

The Legend of Kyrandia 3: Malcolm's Revenge

Touché: The Adventures of the Fifth Musketeer (Floppy, CD)

Troll's Tale

Waxworks

Ween: The Prophecy

Winnie the Pooh in the Hundred Acre Wood

Zak McKracken and the Alien Mindbenders (FMTOWNS, Enhanced, Original)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kaggen: Ingen. Sånne spill er elendig på så bitteliten skjerm. Installer heller ScummVM på PC'n og spill spillene der. 100 ganger bedre. Dette er eventyrspill som ofte krever at man trykker på en liten pixel på skjermen for å finne items. Dette blir umulig med pølsefingre på en touch skjerm.

Ang devices and printers:

For det er der jeg ser at telefonen faktisk detekteres. Men ikke pokker om jeg får htc sync til å koble til telefonen. Har uninstalled og reinstallert flere ganger.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Kaggen: Ingen. Sånne spill er elendig på så bitteliten skjerm. Installer heller ScummVM på PC'n og spill spillene der. 100 ganger bedre. Dette er eventyrspill som ofte krever at man trykker på en liten pixel på skjermen for å finne items. Dette blir umulig med pølsefingre på en touch skjerm.

Har runda DOTT, Monkey Island 1 og 2, og er i gang med Loom og Monkey Island 3. De elste spillene egner seg best til touch da de ikke har grafisk interface i samme grad.

Lenke til kommentar

Har runda DOTT, Monkey Island 1 og 2, og er i gang med Loom og Monkey Island 3. De elste spillene egner seg best til touch da de ikke har grafisk interface i samme grad.

Jeg måtte legge spillfilene direkte på minnekortet for at ScummVM skulle finne spillet. Samme med dere andre?

Lenke til kommentar
Jeg får ikke til å synce Heroen mot PC'n. Har Windows 7. (...) Det som skjer er at den installerer HTC Sync, og telefonen dukker opp som "Android Phone" i Devices and Printers. Den står bare som Disconnected i HTC Sync. (...)

Samme her, til tross for gjennomgangen av trådens mange sider (for FAQen), samt lesing av andre forumtråder. :dontgetit:

Lenke til kommentar

Jeg måtte legge spillfilene direkte på minnekortet for at ScummVM skulle finne spillet. Samme med dere andre?

Det er knotete å få lagt til spill, veldig liten tekst, men jeg har broken sword 1 og 2 og beneath a steel sky under en spill mappe på kortet mitt.

Gå til "add game", finn mappen du la spillet i (letteste er å bruke trackball tingen, dobbelklikk på mappen med den, ikke trykk "choose".)

Når du er i mappen der spill filene ligger, så velger du "choose", og du skal få opp en liste med navnet på spillet, trykk choose igjen, og du skal være klar til å spille.

Lenke til kommentar

Det er knotete å få lagt til spill, veldig liten tekst, men jeg har broken sword 1 og 2 og beneath a steel sky under en spill mappe på kortet mitt.

Gå til "add game", finn mappen du la spillet i (letteste er å bruke trackball tingen, dobbelklikk på mappen med den, ikke trykk "choose".)

Når du er i mappen der spill filene ligger, så velger du "choose", og du skal få opp en liste med navnet på spillet, trykk choose igjen, og du skal være klar til å spille.

Ah, takker. :)

En annen ting: Jeg skal til morfar i helgen, og trenger internett til å gjøre lærlingoppgaver på nett. Derfor må jeg bruke telefonen som modem til Macbook Pro-en. Noen som har erfaring med dette? Enkleste guiden jeg har funnet er denne, men vil bare vite om det er noen som har prøvd dette og om det har blitt suksess.

Endret av Kaggen
Lenke til kommentar
Jeg får ikke til å synce Heroen mot PC'n. Har Windows 7. (...) Det som skjer er at den installerer HTC Sync, og telefonen dukker opp som "Android Phone" i Devices and Printers. Den står bare som Disconnected i HTC Sync. (...)

Samme her, til tross for gjennomgangen av trådens mange sider (for FAQen), samt lesing av andre forumtråder. :dontgetit:

Prøvd dette?

I have also had a problem with getting HTC Sync to work on Win 7 64bit, I installed the latest 2.0.18 HTC Sync software and at first it didn't work, but after a bit of fiddling I got it working:

1. Navigate to Control Panel - Devices and Printers

2. Locate 'Android Phone' under Devices

3. Right click on the icon and select properties.

4. Click on the hardware tab.

5. Listed will probably be 'HTC Dream composite interface' or similar.

6. Highlight this entry and click on properties.

7. In the properties dialogue box under the general tab at the bottom click 'change settings'.

8. When the dialogue box reappears click on the 'Driver' tab.

9. Select the 'Update Driver' option.

10. On the first screen select the second option 'Browse my computer for driver software'.

11. In the next screen select the second option 'Let me pick from a list of device drivers on my computer'.

12. You should then be faced with 2 options on the next screen under Model, either 'HTC Dream Composite ADB Interface' or 'My HTC'.

13. Select 'My HTC' and that will install the correct drivers and then you should be good to go.

http://androidforums.com/267173-post20.html

Lenke til kommentar

Argh, har jo sagt dette før ang HTC sync og drivere.

Det hjelper IKKE å bare update driverne eller en del av de andre tipsene her. Om man har dette problemer så må man manuelt legge til driverefilene i system32 (eller system64 alt etter som) mappa for å fikse det. Driveren man laster ned er nyere enn den Windows bruker selv om ikke Windows skjønner det.

Lenke til kommentar

Jeg sliter litt med kontaktene mine... Har trålt nesten gjennom hele forumet for å se hvis noen av lignende problemer.

Etter at jeg brukte ContactSync og Contact2Sim av Happydroid eller hva utvikleren het, har kontaktene blitt veldig teite. Først var jo at alt forsvant, men så fant jeg ut at kontaktene lå allerede i kontakter, men ble bare ikke vist frem. Så etter at jeg slettet disse applikasjonene, slettet cachen til Kontakter og Personer, montert nytt ROM(MODACO 3.1) og siste radio, så får jeg overført alt til mobilen, og funker fint. Men etter at mobilen har syncet med Gmail, så forsvinner muligheten for å ikke vise Google kontakter, så da sitter jeg med dobbelt sett av kontakter.

Har knotet mye med dette i de siste dagene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...