Kaggen Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Hvilke av disse ScummVM-spillene er å anbefale?: Bargon Attack Beneath a Steel Sky (VGA-CD + VGA-Floppy) Broken Sword 1: The Shadow of the Templars Broken Sword 2: The Smoking Mirror Bud Tucker in Double Trouble (CD) Cruise for a Corpse Day of the Tentacle (VGA-CD + VGA-Floppy) Drascula: The Vampire Strikes Back Discworld 1 Discworld 2: Missing Presumed (CD) Elvira 1 - Mistress of the Dark Elvira 2 - The Jaws of Cerberus Flight of the Amazon Queen (VGA-CD + VGA-Floppy) Full Throttle Future Wars Gobliiins 1 Gobliins 2 Goblins 3 Gold Rush! I Have No Mouth and I Must Scream Indiana Jones and the Last Crusade (FMTOWNS + VGA-Floppy + EGA-Floppy) Indiana Jones and the Fate of Atlantis (FMTOWNS + VGA-CD + VGA-Floppy) Inherit the Earth: Quest for the Orb (VGA-CD + VGA-Floppy) King's Quest 1 - Quest for the Crown King's Quest 2 - Romancing the Throne King's Quest 3 - To Heir Is Human King's Quest 4 - The Perils of Rosella (AGI) Leather Goddesses of Phobos 2 Leisure Suit Larry 1 - In the Land of the Lounge Lizards Loom (FMTOWNS, VGA-CD, EGA-Floppy) Lost in Time (VGA-Floppy) Lure of the Temptress Manhunter 1 - New York Manhunter 2 - San Francisco Maniac Mansion (Original, Enhanced) Mickey's Space Adventure Mixed Up Mother Goose Monkey Island 1 (FMTOWNS, VGA-CD, VGA-Floppy, EGA-Floppy) Monkey Island 2 (FMTOWNS, VGA) Monkey Island 3 Nippon Safes Inc. Operation Stealth Orion Burger Police Quest 1 - In Pursuit of the Death Angel Return to Zork Rex Nebular and the Cosmic Gender Bender Sam & Max Hit the Road (VGA-CD, VGA-Floppy) Simon the Sorcerer 1 (CD, Floppy) Simon the Sorcerer 2 (CD, Floppy) Space Quest 1: The Sarien Encounter Space Quest 2: Vohaul's Revenge The 7th Guest The Big Red Adventure The Bizarre Adventures of Woodruff and the Schnibble The Black Cauldron The Dig The Feeble Files The Legend of Kyrandia 1 (CD) The Legend of Kyrandia 2: The Hand of Fate (CD) The Legend of Kyrandia 3: Malcolm's Revenge Touché: The Adventures of the Fifth Musketeer (Floppy, CD) Troll's Tale Waxworks Ween: The Prophecy Winnie the Pooh in the Hundred Acre Wood Zak McKracken and the Alien Mindbenders (FMTOWNS, Enhanced, Original) Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Igår installerte jeg HTC sync på Windows 7 64-bit. Koblet fra mobilen, kjørte setup helt ferdig, koblet til mobilen, startet HTC Sync, ferdig. Hvorfor styrer dere rundt i devices and printers egentlig? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Kaggen: Ingen. Sånne spill er elendig på så bitteliten skjerm. Installer heller ScummVM på PC'n og spill spillene der. 100 ganger bedre. Dette er eventyrspill som ofte krever at man trykker på en liten pixel på skjermen for å finne items. Dette blir umulig med pølsefingre på en touch skjerm. Ang devices and printers: For det er der jeg ser at telefonen faktisk detekteres. Men ikke pokker om jeg får htc sync til å koble til telefonen. Har uninstalled og reinstallert flere ganger. Endret 11. februar 2010 av Bytex Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Kaggen: Ingen. Sånne spill er elendig på så bitteliten skjerm. Installer heller ScummVM på PC'n og spill spillene der. 100 ganger bedre. Dette er eventyrspill som ofte krever at man trykker på en liten pixel på skjermen for å finne items. Dette blir umulig med pølsefingre på en touch skjerm. Har runda DOTT, Monkey Island 1 og 2, og er i gang med Loom og Monkey Island 3. De elste spillene egner seg best til touch da de ikke har grafisk interface i samme grad. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Kaggen: Ingen. Sånne spill er elendig på så bitteliten skjerm. Installer heller ScummVM på PC'n og spill spillene der. 100 ganger bedre. Dette er eventyrspill som ofte krever at man trykker på en liten pixel på skjermen for å finne items. Dette blir umulig med pølsefingre på en touch skjerm. Har runda DOTT, Monkey Island 1 og 2, og er i gang med Loom og Monkey Island 3. De elste spillene egner seg best til touch da de ikke har grafisk interface i samme grad. Jeg måtte legge spillfilene direkte på minnekortet for at ScummVM skulle finne spillet. Samme med dere andre? Lenke til kommentar
Episong Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Jeg får ikke til å synce Heroen mot PC'n. Har Windows 7. (...) Det som skjer er at den installerer HTC Sync, og telefonen dukker opp som "Android Phone" i Devices and Printers. Den står bare som Disconnected i HTC Sync. (...) Samme her, til tross for gjennomgangen av trådens mange sider (for FAQen), samt lesing av andre forumtråder. Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Kaggen: Ingen. Sånne spill er elendig på så bitteliten skjerm. Installer heller ScummVM på PC'n og spill spillene der. 100 ganger bedre. Dette er eventyrspill som ofte krever at man trykker på en liten pixel på skjermen for å finne items. Dette blir umulig med pølsefingre på en touch skjerm. Har runda DOTT, Monkey Island 1 og 2, og er i gang med Loom og Monkey Island 3. De elste spillene egner seg best til touch da de ikke har grafisk interface i samme grad. Jeg måtte legge spillfilene direkte på minnekortet for at ScummVM skulle finne spillet. Samme med dere andre? Det er knotete å få lagt til spill, veldig liten tekst, men jeg har broken sword 1 og 2 og beneath a steel sky under en spill mappe på kortet mitt. Gå til "add game", finn mappen du la spillet i (letteste er å bruke trackball tingen, dobbelklikk på mappen med den, ikke trykk "choose".) Når du er i mappen der spill filene ligger, så velger du "choose", og du skal få opp en liste med navnet på spillet, trykk choose igjen, og du skal være klar til å spille. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) Kaggen: Ingen. Sånne spill er elendig på så bitteliten skjerm. Installer heller ScummVM på PC'n og spill spillene der. 100 ganger bedre. Dette er eventyrspill som ofte krever at man trykker på en liten pixel på skjermen for å finne items. Dette blir umulig med pølsefingre på en touch skjerm. Har runda DOTT, Monkey Island 1 og 2, og er i gang med Loom og Monkey Island 3. De elste spillene egner seg best til touch da de ikke har grafisk interface i samme grad. Jeg måtte legge spillfilene direkte på minnekortet for at ScummVM skulle finne spillet. Samme med dere andre? Det er knotete å få lagt til spill, veldig liten tekst, men jeg har broken sword 1 og 2 og beneath a steel sky under en spill mappe på kortet mitt. Gå til "add game", finn mappen du la spillet i (letteste er å bruke trackball tingen, dobbelklikk på mappen med den, ikke trykk "choose".) Når du er i mappen der spill filene ligger, så velger du "choose", og du skal få opp en liste med navnet på spillet, trykk choose igjen, og du skal være klar til å spille. Ah, takker. ______________________ En annen ting: Jeg skal til morfar i helgen, og trenger internett til å gjøre lærlingoppgaver på nett. Derfor må jeg bruke telefonen som modem til Macbook Pro-en. Noen som har erfaring med dette? Enkleste guiden jeg har funnet er denne, men vil bare vite om det er noen som har prøvd dette og om det har blitt suksess. Endret 12. februar 2010 av Kaggen Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Jeg får ikke til å synce Heroen mot PC'n. Har Windows 7. (...) Det som skjer er at den installerer HTC Sync, og telefonen dukker opp som "Android Phone" i Devices and Printers. Den står bare som Disconnected i HTC Sync. (...) Samme her, til tross for gjennomgangen av trådens mange sider (for FAQen), samt lesing av andre forumtråder. Prøvd dette? I have also had a problem with getting HTC Sync to work on Win 7 64bit, I installed the latest 2.0.18 HTC Sync software and at first it didn't work, but after a bit of fiddling I got it working: 1. Navigate to Control Panel - Devices and Printers 2. Locate 'Android Phone' under Devices 3. Right click on the icon and select properties. 4. Click on the hardware tab. 5. Listed will probably be 'HTC Dream composite interface' or similar. 6. Highlight this entry and click on properties. 7. In the properties dialogue box under the general tab at the bottom click 'change settings'. 8. When the dialogue box reappears click on the 'Driver' tab. 9. Select the 'Update Driver' option. 10. On the first screen select the second option 'Browse my computer for driver software'. 11. In the next screen select the second option 'Let me pick from a list of device drivers on my computer'. 12. You should then be faced with 2 options on the next screen under Model, either 'HTC Dream Composite ADB Interface' or 'My HTC'. 13. Select 'My HTC' and that will install the correct drivers and then you should be good to go. http://androidforums.com/267173-post20.html Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Jepp får bare beskjed om at driverne er "up to date" og ingenting endres. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Åpnet en splitter ny Hero i går og lurer nå på hva jeg bør gjøre mtp. Updates osv. Noen tips? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Nei er ikke noe spesiellt. Du har den nyeste updaten fra før. Bare å bruke tid og bli vant med programmene egentlig. Og husk at meny for hvert enkelt program dukker opp under Menu tasten. Lenke til kommentar
missilecatcher Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Har noen svaret på hvordan jeg får tilbake lyden på vekkerklokka mi? Vibrasjon har til nå heldigvis vært nok for å vekke meg Du må gå inn der hvor du velger hvilken alarmlyd du skal bruke. Justerer du lyden opp ved hjelp av volumtastene, så får du endret på lydstryken! Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Argh, har jo sagt dette før ang HTC sync og drivere. Det hjelper IKKE å bare update driverne eller en del av de andre tipsene her. Om man har dette problemer så må man manuelt legge til driverefilene i system32 (eller system64 alt etter som) mappa for å fikse det. Driveren man laster ned er nyere enn den Windows bruker selv om ikke Windows skjønner det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Da skal det testes når jeg kommer hjem..har halvveis gitt opp det prosjektet allerede. Lenke til kommentar
JohannesLa Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Jeg sliter litt med kontaktene mine... Har trålt nesten gjennom hele forumet for å se hvis noen av lignende problemer. Etter at jeg brukte ContactSync og Contact2Sim av Happydroid eller hva utvikleren het, har kontaktene blitt veldig teite. Først var jo at alt forsvant, men så fant jeg ut at kontaktene lå allerede i kontakter, men ble bare ikke vist frem. Så etter at jeg slettet disse applikasjonene, slettet cachen til Kontakter og Personer, montert nytt ROM(MODACO 3.1) og siste radio, så får jeg overført alt til mobilen, og funker fint. Men etter at mobilen har syncet med Gmail, så forsvinner muligheten for å ikke vise Google kontakter, så da sitter jeg med dobbelt sett av kontakter. Har knotet mye med dette i de siste dagene. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Har Hero noen slags form for synkroniseringsprogram mot PC à la slik som iTunes for iPod osv.? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Ja. HTC Sync. Du finner på htc.com Men som du ser over, er det litt pes å få det til å virke mot Windows 7. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Har Hero noen slags form for synkroniseringsprogram mot PC à la slik som iTunes for iPod osv.? DoubleTwist. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Prøver Sync nå i første omgang, har lasta ned med siste oppdatering (13.1.10), men Sync finner ikke Hero når tilkoblet med USB? Kjører Vista. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå