Gå til innhold

HTC Hero - It just makes sense

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Får ikke lyd på HTC'en, verken når det kommer meldinger, når det er noen som ringer eller om man har på vekkerklokken. Noen som vet hva man skal gjøre for å få lyden tilbake?

Last ned Tone Picker fra marked, og kontroller at de forskjellige lydene står på ønsket nivå. :) har funnet alarm volumhelt av, til min overraskelse, et par ganger...

Takk, fikk lasta den ned og fikk orden på volumet på alarmen og annet. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+23asd4f
Pappa pleier å fortelle om den gangen det kom en selger i dress og porsche på døra hvis man skulle kjøpe 60 MB :wee:

Hent tidsmaskinen!

Kjører Modaco 3.1 nå med delvis overclocked CPU, glatt!

Lenke til kommentar
Har litt problemer med når jeg legger heroen på siden for å få snudd bildet så jeg for større tastatur når jeg skriver meldinger osv. Noen ganger så reagerer den ikke og bildet vil ikke snu seg, mens noen ganger så reagerer den med en gang.

Jeg har ikke vært borti noen innstillinger for å få den til å funke, den bare kommer tilbake etterhvert.

Er det noen fler som har hatt det slik eller er det faktisk noe jeg har vært borti uten å vite omdet selv?

Hvis du har en del programmer som kjører 'samtidlig', spesielt da nettleseren gjør at telefonen blir litt tregere før du slutter å bruke den mener da jeg. Det er hvertfall mitt inntrykk. har vært borti noe sånt :)

Har prøvd å skjekke det nå, men er ikke derfor. Nå funker det å snu telefonen inne på meldinger men ikke på market.

Er det noe galt med heroen da sikker?

Lenke til kommentar
Har prøvd å skjekke det nå, men er ikke derfor. Nå funker det å snu telefonen inne på meldinger men ikke på market.

Er det noe galt med heroen da sikker?

Er du venstrehendt? Husk at det går berre an å snu den mot venstre, ikkje høgre. I tillegg fungerar det ikkje å snu bildet i alle applikasjonar der ute. (Men Market skal gå.)

Endret av huf
Lenke til kommentar
Tror også du må holde telefonen "loddrett" når du snur den..ikke ha den liggende på bordet.

Det vet jeg, så er ikke det som gjør det.

Er du venstrehendt? Husk at det går berre an å snu den mot venstre, ikkje høgre. I tillegg fungerar det ikkje å snu bildet i alle applikasjonar der ute. (Men Market skal gå.)

Er venstrehendt ja men snur den riktig vei likevel :)

Har prøvd å snu telefonen i de applikasjoene jeg vet det skal funke på.

Men siden det funker på noen plasser, mens andre ikke funker, så er det jo noe som er galt.

Lenke til kommentar
Tror også du må holde telefonen "loddrett" når du snur den..ikke ha den liggende på bordet.

Det vet jeg, så er ikke det som gjør det.

Er venstrehendt ja men snur den riktig vei likevel :)

Har prøvd å snu telefonen i de applikasjoene jeg vet det skal funke på.

Men siden det funker på noen plasser, mens andre ikke funker, så er det jo noe som er galt.

Har du prøvd å kjøre G-Sensor kalibrasjonstingen?

Ligger under settings->Sound and display, skal ligge på bunn av listen der.

Min var litt ruskete men jeg fant meg et vater, ordnet en rimelig plan bordplate og kalibrerte, funker bedre nå.

Endret av Talwin
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+23asd4f

Jo. Kulespillet fungerer, men du kan for eksempel ikke snu et bilde 360* rundt ved å snu mobilen rundt.. hvis det ga mening.

Noen programmer kan ikke snus i det hele tatt.

Noen programmer kan snus til landskap modus (vrir mobilen mot venstre mens du holder mobilen "oppreist" i hånda).

Ingen programmer kan snus 360* rundt. (Om det går så er det 0,1% av app'sa som klarer det, for jeg har ikke sett noe som kan gjøre noe sånt :p)

Lenke til kommentar

Bare et lite tips til alle de som sliter med alarmen: Når dere skal slå på alarmen - klikk på valget for å velge alarmtone og SKRU OPP alarmlyden. Etter at jeg begynte å gjøre dette, har alarmen alltid gått av på riktig måte, noe den ikke gjorde før.

Virker som at alarmlyden av og til dempes sammen med den vanlige volumkontrollen på telefonen. Å justere denne manuelt i alarmmenyen ser altså ut som det fikser dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...