Pivotal Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 sjark: Vel, man får jo tilgang til wifinettverk gjennom usbkabelen da Men ja, er vel ikke helt det samme ^^ Dog ser ikke problemet i å bare koble til usbkabelen. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg brukte andre metoden som beskrevet her. Vet ikke hvorfor jeg rootet. Hva kan jeg egentlig gjøre med nå? Du har en del muligheter som du ikke har når telefonen ikke er rootet, som tilgang til paid apps i marked, apps2sd, wifi tethering. pluss det er vel kjekt å leke med custom roms osv..? Hvordan får jeg egentlig tilgang til paid apps? Har Market Enabler, men får det ikke til å fungere. EDIT: Selve appen fungerer, men får ikke noe mer tilgang i Market. Og hvilke fordeler har apps2sd? Du kan installere program på SD-kortet. Lenke til kommentar
jaddaaa Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Går det ikke an å sende bilde/sange via bluetooth ? Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Fikk pakke i posten i dag Lenke til kommentar
Walts Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Fikk pakke i posten i dag Gratulere fantastisk mobil, bare hatt den i 2-3 dager selv men syntes allerede den er fantastisk. Spesielt om du ikke har prøvet Android før. Lenke til kommentar
Edian Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Har hatt helten min i rundt 2 uker nå tenker jeg. Har dog noen spørsmål. Jeg forstår ikke tilkoblingssystemet. Er jeg nødt til å aktivere WLAN for at helten skal bruke dette når jeg bruker for eksempel YouTube eller Facebook? Om WLAN ikke er aktivert, og jeg går inn på for eksempel Facebook, er det da slik at jeg automatisk går inn med Telenorprofil? Er vandt til Symbian, hvor jeg får en forespørsel før jeg setter i gang slike programmer. Også er jeg ganske ny med e-postbruk generelt. Når jeg setter opp livekontoen min nå, får jeg opp en mail jeg sendte for å teste + en gammel e-post som har blitt sendt før. Hvorfor akkurat den gamle e-posten? Skal egentlig gamle e-poster lastes? Endret 3. februar 2010 av Nanophus Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Går vel automatisk inn med GPRS/Edge uansett, da. Trenger ikke nødvendigvis wifi for å bruke internett. Alt du gjør med vanlig mailkonto blir synkronisert med mobilen også. Sletter du alle kontaktene dine på gmail forsvinner de fra People-lista på telefonen også. Sletter du all mailen i inboxen på gmail fra PC'n, forsvinner de når du sjekker gmail på mobilen også. Endret 3. februar 2010 av Bytex Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 For å bruke Facebook må enten WiFi eller Mobilt Nettverk være aktivert. Ellers kommer du ikke på nett. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Gjør som meg, dra frem snarveier på start/stop av mobilnett/trådløst/bluetooth/gps, så kan du lett skru av og på hva du trenger til hvilket som helst tidspunkt. Sparer penger og, gjør det. Lenke til kommentar
Edian Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Bytex: Ok, takk. MagnusW: ... Slimda: Takk for tipset ; D Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Bytex: Ok, takk. MagnusW: ... Slimda: Takk for tipset ; D Hvis du ikke forstod hva jeg mente, så var poenget mitt at den ikke kobler automatisk opp på det mobile nettverket når WiFi er deaktivert. Mobilt nettverk må aktiveres. Jeg gjør som Slimda og har widgets for WiFi, Mobilt Nettverk, GPS, Bluetooth og Flymodus på homescreen'en. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Hvor mye ledig plass har dere på telefonminnet? Jeg har 15MB ledig plass og har ca. 70 apps installert, der jeg har bruk for nesten alle. Kan det være andre ting som ligger og fyller opp som kan renskes bort på en måte? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 70 apps!? Hva i pokker skal du med så mange? Hva er det alle gjør? Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 70 apps!? Hva i pokker skal du med så mange?Hva er det alle gjør? Blir overrasket selv. Men har scrollet gjennom listen flere ganger og jeg trenger visst alt. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 jeg har 63 apps, bruker alle Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Jeg skulle gjerne skjult mange av programmene som fulgte med, som jeg aldri bruker eller har som snarveier på homescreenene. - Calculator - Calendar - Browser - Footprints - Gmail - Google talk - Learn More - Peep - People - PDF Viewer - Quickoffice - SIM Toolkit - Stocks - Weather Går det an på noen måte å fjerne/skjule disse fra listen? Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Skjønner ikke at dere kan ha bruk for så mange apps. Jeg har allerede rukket å laste ned noen, men de er ikke akkurat så veldig viktige Men er i hvertfall storfornøyd med telefonen etter at jeg har vært eier av Heroen i et par timer. Har ikke noe negativt å si om den enda i hvertfall og håper det ikke blir så mye heller Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Skjønner ikke at dere kan ha bruk for så mange apps. Du vil nok skjønne det etter å ha lest litt i app-tråden, lastet ned og prøvd de forskjellige. Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Skjønner ikke at dere kan ha bruk for så mange apps. Du vil nok skjønne det etter å ha lest litt i app-tråden, lastet ned og prøvd de forskjellige. Får vel ta en kikk da. Har bare lastet ned en mase unødvendige apps så langt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå