sharpspear Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Hei tenker på å kjøpe meg denne tlf siden den virker bra, brodern er jævla fornøyd etc. Men kan noen forklare meg hvorfor den hvite versjonen koster 400 kr mer enn sorte? Er det flere forskjeller enn fargen? edit: 400 kr, ikke 4000 Endret 27. januar 2010 av El'Nino Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Men kan noen forklare meg hvorfor den hvite versjonen koster 4000 kr mer enn sorte? Er det flere forskjeller enn fargen?HÆ!? Lenke til kommentar
KurtHakon Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Fordi den er best, så klart (har den hvite selv) Nei, det er nok mest sannsynelig på grunn av stedet du ser på selges den brune med abonnement (hvis prisen er på 1,-), mens den hvite selges uten. Endret 27. januar 2010 av JohanOle Lenke til kommentar
sharpspear Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) nei begge jeg har sett på skal være uten abonnement. tenkte å kjøpe på amentio: http://www.amentio.no/SearchResult.aspx?q=kw:htc+hero;r:pg Endret 27. januar 2010 av El'Nino Lenke til kommentar
grim123 Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 En del spørsmål som hadde vært greit å få oppklaring i 1. Hvilken MSN klient (widget?) vil dere anbefale meg å ha. Testet Ibuddy og HI MSN nå, HI MSN var jævli trasig da den alltid spilte av meldingslyden jeg har valgt på telefonen for hver nye melding, så ser ut som iBuddy er den jeg går for om ingen har noen andre supre tips. 2. Lurer på det med meldingslyd kontra notifikasjonslyd på for eks ny mail. Synes det er litt rart at jeg ikke har funnet et valg som gir meg muligheten for å faktisk velge en lyd for ny sms, en for ny mail osv. Den bruker nå samme lyd på alle typer notifikasjoner. Lenke til kommentar
KurtHakon Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) 1. Hvilken MSN klient (widget?) vil dere anbefale meg å ha. Testet Ibuddy og HI MSN nå, HI MSN var jævli trasig da den alltid spilte av meldingslyden jeg har valgt på telefonen for hver nye melding, så ser ut som iBuddy er den jeg går for om ingen har noen andre supre tips. Anbefaler deg å sjekke ut Meebo IM 2. Lurer på det med meldingslyd kontra notifikasjonslyd på for eks ny mail. Synes det er litt rart at jeg ikke har funnet et valg som gir meg muligheten for å faktisk velge en lyd for ny sms, en for ny mail osv. Den bruker nå samme lyd på alle typer notifikasjoner. Du kan riktignok velge egen lyd for sms, men er verre med mail og andre notifikasjoner. Endret 27. januar 2010 av JohanOle Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Hei! Jeg prøver å lese meg fram til litt mer informasjon om Hero'en min. Var en del å sette seg inn i, hehe . Det jeg da lurer på her om jeg har de nyeste oppdateringene osv. Kan noen forklare meg hva ROM er forresten? Prøvde å lese meg fram til det, uten hell. Slik jeg oppfattet det så har det noe med lagrin av filer? Eller er jeg helt på villspor nå? Anyways, dette er da infoen: Firmware Version: 1.5 Baseband Version: 63.18.55 Kernel Version: 2.6.27-8 Build Number: 2.73.405.6 Software Version: 1.0.0.A6288. ROM er i dette tilfellet å sammenligne med operativsystemet på telefonen. Firmware version viser til at du kjører en Android 1.5 basert ROM. Baseband version angir versjonen på programvaren som styrer Radio delen av telefonen (GSM, WiFi, Bluetooth) Kernel version er versjonsnummeret for linux kjernen som brukes i ROM Build number er ROM versjonen. Her er det de to første gruppene som angir versjonen, i ditt tilfelle 2.73, mens de to neste gruppene så vidt jeg husker angir region og operatør. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 2. Lurer på det med meldingslyd kontra notifikasjonslyd på for eks ny mail. Synes det er litt rart at jeg ikke har funnet et valg som gir meg muligheten for å faktisk velge en lyd for ny sms, en for ny mail osv. Den bruker nå samme lyd på alle typer notifikasjoner. Du velger det i hvert enkelt program, og ikke i Settings for hele mobilen. Er ikke sikker på hvordan det er med Hero-programmene, men i standard Android kan man velge lyd både Messaging og Gmail ved å trykke meny-knappen i programmet og gå til Settings -> Select ringtone. Lenke til kommentar
Multiverse Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Til dere som ser på headset med fjernkontroll: Har dere sett på HTC sitt offisielle enda? http://store.everythinghtc.com/htc-wired-r.../11A29A5242.htm Beklager, glem det, så ikke at dere bare så på høretlf. Endret 27. januar 2010 av Multiverse Lenke til kommentar
LoKe2k Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Hei folks! Jeg synes musikkavspilleren er ganske kjip. Ingen EQ-mulighet og standardlyden gir alt for meget med bass. Noen som anbefaler et annet musikkprogram? Og man kan altså ikke bare overføre filer fra sin PC til sin Hero ved bruk av wifi? Må alltid ta frem den trasige kabelen? Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Noen som har tips til hvordan jeg kan sette opp et podcast system slik at jeg får hentet ned radiorespesjon podcaster ? Alt fra mobilen ? Lenke til kommentar
lumskus Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Har bestill HTC Hero nå, gleder meg sykt. Håper den kommer i løpet av uka =D Lenke til kommentar
OmBot Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Noen som har tips til hvordan jeg kan sette opp et podcast system slik at jeg får hentet ned radiorespesjon podcaster ?Alt fra mobilen ? Dette kan du få til med ACast. Er bare å søke opp Radioresepsjonen. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Fikk min i dag Kjempefornøygd so far! =D Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Kjører nå operativsystemet som fulgte med, har rootet i ettertid. Når jeg oppgraderer til 2.1, vil mobilen fortsatt være rootet? Lenke til kommentar
oj88 Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Er dette et dårlig tegn?Jeg har lenge brukt Advanced Task Killer til å avslutte alle programmene telefonen til enhver tid kjører. Men jeg skjønner ikke hva som nå skjer. Når jeg trykker meg inn på Task Killer, kommer det masser av programmer jeg ikke har brukt, også når jeg nettopp har kjørt Task Killer! Wtf? Det samme skjer med Task Panel, som jeg lastet ned for å sjekke. Håper ikke Helten min driver og kødder med meg nå... Edit: I bestefall er det bare to programmer som har startet seg selv; E-post og Musikk. Dette er idioti. Du må absolutt ikke avslutte alle programmene som kommer opp i Advanced Task Killer. Mange av disse programmene skal faktisk kjøre! Dreper du klokka riskierer du at alarmen ikke funker, dreper du mail riskierer du å ikke få beskjed om ny mail osv. TIPS: Start telefonen på nytt, og åpne Advanced Task Killer (ingen andre programmer før det). Alle programmene som da kjører bør du legge i "Ignore list"! Er det et program som kjører som du ikke skjønner hvorfor kjører etter restart er det nok fordi programmet har en form form påminner som må kjøre hele tiden for å kunne fungere. Åpner du en task manager som viser CPU-bruk vil du se at disse programmene bruker 0% CPU. Greit, de bruker RAM, men Android har et smart system for å takle dette. Det er alltid dine sist åpnede program som har prioritet, og andre programmer kan legges i swap osv. Endret 27. januar 2010 av oj88 Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Kjører nå operativsystemet som fulgte med, har rootet i ettertid. Når jeg oppgraderer til 2.1, vil mobilen fortsatt være rootet? Den offisielle oppdateringen til 2.1 vil fjerne rooten og sperre for evt. seinare rooting EDIT: Venter forresten fortsatt på at telefonen min skal sendast. 25.01 kom det melding om sending, men i dag er fortsatt ikkje noko anna melding enn nettopp dette. Skuffa viss eg ikkje får den til ltil veka er omme(lørdag) og eg bestillte søndags natt hos nettbutikk som har telefonen inne. Endret 27. januar 2010 av Zaltatov Lenke til kommentar
seblar Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Ladet mobilen inatt, tok den ut fra lading like før jeg gikk på skolen(ca kl. 8:15), når jeg kommer hjem er det bare 30% strøm igjen sånn ca, fordi jeg hadde glemt å slått av WiFi Er dette normalt eller? En annen ting er at jeg ikke kan se alle mailene jeg har mottatt, jeg kan bare lese de jeg nylig har fått, men etter jeg har lest dem blir de borte... Har Task Killer innstalert og bruker det av og til, så kan dette være problemet? Lenke til kommentar
Davidhg Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Hei har hatt telefonen min i et par mnder nå, og har et par problemer... Headsettet har plutselig sluttet å fungere, jeg får lyd fra dem, men knappene reagerer ikke på noe og mikrofonen fungerer heller ikke. syntes dette er litt rart.. Vet at det mest sannsynlig er noe kluss med hodetelefonene, men da ville de vel heller ikke gitt fra seg noe lyd? En annen ting er at mobil-nettilkoblingen noen ganger henger seg. Jeg prøver å skru det på så nekter den å koble seg til, må da restarte telefonen så kobler den seg på mobilnettet. Noen som har en løsning på dette? Lenke til kommentar
jH- Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Ladet mobilen inatt, tok den ut fra lading like før jeg gikk på skolen(ca kl. 8:15), når jeg kommer hjem er det bare 30% strøm igjen sånn ca, fordi jeg hadde glemt å slått av WiFi Er dette normalt eller? WiFi stjeler mye strøm, så ikke noe unormalt der. En annen ting er at mobil-nettilkoblingen noen ganger henger seg. Jeg prøver å skru det på så nekter den å koble seg til, må da restarte telefonen så kobler den seg på mobilnettet. Noen som har en løsning på dette? Har samme problemet. Skjer egentlig ganske sjelden, men du behøver ikke restarte telefonen. Holder å aktivere og deaktivere Flight-modus, har fungert hver eneste gang for meg. Dog, er allikevel utrolig irriterende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå