Teac Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Sliter med synkronisering på windows 7 64bit. Har lest igjennom x-antall guider på nettet, men alle er like og fungerer ikke hos meg. Noen tips? Sleit i ca 30 min med dette ved første forsøk, løsningen var laste ned usb-drivere til HTC, for så å tvangsinnstallere de i enhetsbehandling. Praktisk! Når jeg plugger i min HTC Hero så vil "HTC Android Phone USB Device" dukke opp under diskstasjoner, og stasjonsbokstaven til minnekortet dukker opp under "bærbare enheter". Hvis jeg sjekker denne så ser jeg at verdien er "Android phone", dette kom etter at jeg innstallerte usb-driverene, nå fungerer sync osv som det skal. Har brukt et par timer. Telefonen gjenkjennes som Htc Dream, men får likevel ikke til syncen. Har prøvd med gammel og ny htc sync. Lagt inn driverne manuelt. Opprettet mappe under program filer osv. Har googlet og googlet, men finner den samme "guiden" på alle sidene. Får til å synkronisere på laptopen med windows 7, men ikke den stasjonære. Helt utrolig at Htc ikke har støtte for Windows 7. Lenke til kommentar
jaddaaa Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 akk fått heron min nå, men den klokka på skjærmen er litt atti veien. Går det å ta vekk den ? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Den store digitale klokka? hold en finger på den ca ett sekund, så kan du flytte eller fjerne den. Det er et av de store greiene med Android, tilpasning av skrivebord Endret 12. januar 2010 av khaffner Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Hold fingen på klokken et lite øyeblikk til det kommer en grønn ramme rundt, så drar du den ned på fjernknappen. Lenke til kommentar
jaddaaa Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Den store digitale klokka? hold en finger på den ca ett sekund, så kan du flytte eller fjerne den.Det er et av de store greiene med Android, tilpasning av skrivebord Heheh (: takk! Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Fra PCworld.com During the Nexus One news event, Google Android guru Andy Rubin did say that some older Android phones may not be able to fully support the 2.1 experience, so it's quite possible that some of the early Android handsets may not end up getting the upgrade. Håper dette er snakk om mobiler en del eldre enn Hero. Lenke til kommentar
Babelfisken Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Fra PCworld.comDuring the Nexus One news event, Google Android guru Andy Rubin did say that some older Android phones may not be able to fully support the 2.1 experience, so it's quite possible that some of the early Android handsets may not end up getting the upgrade. Håper dette er snakk om mobiler en del eldre enn Hero. Det er det nok, både fordi HTC faktisk jobber med en oppgradering til 2.1 for Hero og fordi den fortsatt bare er 6mnd gammel. Det siktes nok helst til G1/utvikler telefonen som hadde mindre minne. Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Grrr... Alarmen fungerte ikke i morges! (ja, den var stilt inn riktig ) Jo smartere en telefon blir, desto dummere blir den tydeligvis. Bruker flymodus på natta, tror det ble en bug i kombinasjon med automatisk tid, siden den maser om det hver gang jeg slår av flymodus (finner ikke gyldig tid bla bla). Endret 13. januar 2010 av Herbie Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Sliter selv med alarmen. Mulig jeg er i koma, men tror egentlig ikke det. Begynner å savne min N95 faktisk. Ting fungerte iallefall der Håper android 2.1 tar seg opp i forhold til dette. Lenke til kommentar
terion Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 HTC Sync 2.0.18 også for Windows 7 Lenke til kommentar
-Guardian- Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Grrr... Alarmen fungerte ikke i morges! (ja, den var stilt inn riktig )Jo smartere en telefon blir, desto dummere blir den tydeligvis. Bruker flymodus på natta, tror det ble en bug i kombinasjon med automatisk tid, siden den maser om det hver gang jeg slår av flymodus (finner ikke gyldig tid bla bla). Sliter selv med alarmen. Mulig jeg er i koma, men tror egentlig ikke det. Begynner å savne min N95 faktisk. Ting fungerte iallefall der Håper android 2.1 tar seg opp i forhold til dette. Noen tips til de som sliter med alarmen: 1. Ikke bruk oppgavebehandlere som f.eks Taskiller. 2. Sett alarmen på nytt hver kveld, eller start telefonen på nytt. 3. Hvis du bruker flymodus om natta så skru av automatisk tid og dato setting og sett de manuelt i stedet. Problemet er sikkert at den gjennom hele natta prøver å oppdatere klokka, men ikke klarer siden alle tilkoblinger er avslått. 4. Vær forsiktig med hvilke programmer du installerer. Enkelte programmer kan kollidere med eller overstyre andre interne prosesser og programmer, noe som kan føre til at ting ikke virker helt som de skal. I forlengelse av punkt 4 vil jeg nevne at dette IKKE er en iPhone og at Market ikke er som App Store. Programmer i Market blir ikke testet i "hue og ræva" som programmer på App Store blir, fordelen er at det er lettere for hvermansen å lage programmer og få dem godkjent, ulempen er at man kan få programmer som kræsjer med hverandre eller telefonen. Når det er sagt kan jeg ikke huske å ha lest om dette problemet hos noen andre Android-telefoner enn Hero, hvertfall så kjenner ikke kompisen min med Magic til problemet. En indikasjon på at dette er relatert til HTC og Sense og ikke Android i seg selv. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Jeg kan jo legge til mine alarm-erfaringer. Som alle andre, hadde jeg 3 standard-alarmer. Jeg satte den første til vanlig Man-fre-vekking, og det fungerte smertefritt. Jeg kunne skifte volum, pipelyd samt tidspunkt uten problem. Så dro jeg på en liten jobbreise, og bestemte meg for å bruke den andre alarmen i lista. Der fikk jeg problemer. Alarmen gikk i "dvale", og ringte ikke før telefonen ble vekket. Det skjedde først når kollegaen min ringte meg og lurte på hvor jeg ble av (alarmen ringte når jeg la på samtalen). Andre gang skjedde det når kollegaen banket på døren og jeg skulle sjekke hva klokken var (mye senere enn hva alarmen var satt til). Tredje gangen brukte jeg den "første" alarmen, og opplevde ingen problemer. Så, hva som har skjedd har jeg absolutt ingen snøring på. Ikke har jeg særlig programmer installert heller, bare noen spill samt Dolphin nettleser. Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Skal prøve å fjerne automatisk oppdatering av tid. Ble mye mas etter jeg var i new york. Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Jeg syns ting fungerte etter at jeg avinnstallerte task killer! (F.eks klarte pdf-programmet og holde på dokumentet og ikke restarte seg hele tiden) Får gi alarmen en sjanse til, tror jeg gir Heroen en sjanse til med Guardians 1. tips Lenke til kommentar
jaddaaa Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Hva er det dere laster ned på Htc heroen ? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Spill og diverse programmer til å utvide funksjonaliteten til telefonen. Lenke til kommentar
jaddaaa Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Spill og diverse programmer til å utvide funksjonaliteten til telefonen. Hvordan laster dere det ned ? (: Lenke til kommentar
Stringer Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Jeg syns ting fungerte etter at jeg avinnstallerte task killer! (F.eks klarte pdf-programmet og holde på dokumentet og ikke restarte seg hele tiden)Får gi alarmen en sjanse til, tror jeg gir Heroen en sjanse til med Guardians 1. tips Enig! Etter å ha fjernet Taskiller (som Astro forøvrig fortalte meg la beslag på 16mb minne ) flyter ting mye bedre. Jeg gikk nok på den samme smellen som mange andre når jeg tenkte at Taskiller var en smart ting å bruke(altfor vant til Windows). Viktig å bruke Linux-mentalitet når det kommer til Andriod, og la OSet styre minnebruken selv Lenke til kommentar
jaddaaa Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Marked Okei Jeg lasta ned noe på markek. Å det jeg lasta ned kom på alle programmer, men jeg vil ikke ha det der, vil ha det i album. åssn får jeg sletta det/ha det i album ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå