Beef Supreme Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Har ikke funnet noe som spiller etter folder. Men jeg liker godt å sortere litt. En overmappe med bandet, så undermapper med albumene. Meridian funker fint, og er litt kult å legge inn AlbumArt for hvert album. Pass på at ID3 taggene er i orden bare Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 I Meridian kan man jo browse mappene. Hvis man velger List Order By: Filename i Preferences i Meridian, blir sangene lista i filnavn-rekkefølge også. Eneste problemet er at sangene i mappene vises med tag-tittel, istedenfor filnavn, men tror filnavn vises hvis sangen ikke har tag. Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Sant nok, men liker ikke den måten det er på. Det er en browser, så alt annet enn musikk kommer også opp, men joda, det funker. Eneste ulempen er (vet ikke om det er meridian eller telefonen) at programmet laster litt tregt. Lenke til kommentar
jornhd Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Har ikke funnet noe som spiller etter folder. Men jeg liker godt å sortere litt. En overmappe med bandet, så undermapper med albumene. Meridian funker fint, og er litt kult å legge inn AlbumArt for hvert album. Pass på at ID3 taggene er i orden bare nswPlayer spiller etter folder i Explorer-mode. Lenke til kommentar
orginal Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Får ikke noe lyd når alarmer, nedtelling etc går av. Telefonen bare vibrere, eller gjør ingenting. Finner ikke noen innstillinger for dette som retter på problemet heller. Noen tips? Evt. noen som vet om det er lenge til Android 2 kommmer? Lenke til kommentar
bushwacker Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Får ikke noe lyd når alarmer, nedtelling etc går av. Telefonen bare vibrere, eller gjør ingenting. Finner ikke noen innstillinger for dette som retter på problemet heller. Noen tips? Evt. noen som vet om det er lenge til Android 2 kommmer? Når du velger alarmlyd, kan du stille lyden opp og ned med knappen på siden av Heroen. Prøv det. Lenke til kommentar
Ravenous Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Hjelp! Nå kjenner jeg at irritasjonen over hero'en min begynner å gå litt langt. Nyeste av dagen er at om skjermen er avslått, og sms kommer inn evt om noen ringer, så ligger den bare der og lager lyd. Får ingenting opp på skjermen før jeg trykker på telefonen og skrur av skjermlåsen. DA først ser jeg at folk ringer eller at sms har kommet inn. Hvordan får jeg dette bort? I tillegg skrur skjermen seg av under samtale, så jeg må trykke på skjermen og låse opp skjermen igjen for å få lagt på... Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Noen spesiell grunn til at dette kortet er så billig? http://www.dustinhome.no/pd_5010213757.aspx Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 I tillegg skrur skjermen seg av under samtale, så jeg må trykke på skjermen og låse opp skjermen igjen for å få lagt på... Det er da bare å trykke på knappen til høyre for "Menu"? Lenke til kommentar
Ravenous Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 I tillegg skrur skjermen seg av under samtale, så jeg må trykke på skjermen og låse opp skjermen igjen for å få lagt på... Det er da bare å trykke på knappen til høyre for "Menu"? Mener å huske jeg likevel må låse opp skjermen etterpå, KAN hende jeg tar feil. Men uansett har jeg fremdeles problemer med resten... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Skjermen skrur seg av under samtale med meg og, men den kommer på igjen når jeg legger på. Har dog ikke opplevd at telefonen ikke reagerer når det ringer. Sjekk innstillingene? Lenke til kommentar
arande Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Har ikke funnet noe som spiller etter folder. Men jeg liker godt å sortere litt. En overmappe med bandet, så undermapper med albumene. Meridian funker fint, og er litt kult å legge inn AlbumArt for hvert album. Pass på at ID3 taggene er i orden bare Selv benytter jeg "MIXzing"...det fyller mitt behov, den spiller etter foldere. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Argh..... hva skjer!? Rebootet telefonen min i morges for å sjekke wake time nok en gang. 14,5 timer senere så har den 100% wake time! o0 Gi meg Android 2.1, og så krysser vi fingrene for at den har mye mindre bugs enn 1.5. Endret 4. januar 2010 av JKJK Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Er nok en app du har som sørger for det! Wake & shine mener jeg appen heter (Vekkerklokke) som skapte det samme problemet for meg. Fjernet det å problemet er borte Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Hva er dette Wake time dere maser om? Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Om telefonen er "våken" altså jobber mens du egentlig har skrudd den av ved hjelp av legg på knappen. Altså du skrur av skjermen, da skal telefonen gå i dvale. Enkelte apps ødelegger for dette og du vil dermed få ræva batteri tid. Lenke til kommentar
MoLvII Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Noen som vet om en måte å finne ut hvilke programmer som bruker masse data? Var hjemme i julen og plutselig har jeg brukt 400mb, uten jeg vet på hva, mulig jeg har installert noen programmer. Men når hukommelsen ikke alltid er på laget er det litt irriterende. Tror den pleier å ligge på sånn maks 40mb uten surfing til vanlig. Lenke til kommentar
mortyn Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Noen spesiell grunn til at dette kortet er så billig? http://www.dustinhome.no/pd_5010213757.aspx Er det riktig kort? Såfall skal det handles.. sliter med 2 gb Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Har ikke Wake & shine inne nei Rebootet på nytt (etter å ha fjernet push sync på gmail... bruker den så sjelden likevell) så har jeg 12% etter 3 timer oppetid. Så får vi se over natta. Lenke til kommentar
robert166 Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Noen spesiell grunn til at dette kortet er så billig? http://www.dustinhome.no/pd_5010213757.aspx Er det riktig kort? Såfall skal det handles.. sliter med 2 gb Dette er et class2 (2MB/s) kort, og det er anbefalt med class6(6MB/s) kort. Har med hastigheter å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå